Ett klargörande och diskussion!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag förstår tydligen mer än du verkar göra- Till och med i din hatfyllda text lyser det genom vissa saker. Du skriver:
"Ett par semesterbilder kommer upp på forumet som inte har med dig och göra och du blir gensat frustrerad och svartsjuk över att dessa bilder finns ute så ledning flyttar dem så du slipper se dem, men eftersom du itne har ngt med dessa bilder och göra så väljer ledning att slänga ut det igensom ett bevis för dig att bilderna inte är raderade."

K känner sig kränkt över vissa bilder och vill att dom ska raderas. Ledaren skiter i det utan flyttar först bilderna till det dolda för att sedan ta fram dom igen???!! Vad fan är det för ledare som måste visa bilder som andra i stammen tar illa vid sig av??? Det är som det skulle läggas upp en massa kränkande bilder på B och sen säga att hon inte har med dessa att göra??? Hör du inte själv hur jävla sjukt det låter???!!!???
 

DeletedUser

Guest
Du påstår att M och K har förföljt B i värld efter värld i 1½ år. Vilka världar då???
 

DeletedUser

Guest
En sak har jag lärt mig, och det är att man får vad man förtjänar, ingen rök utan eld, som man bäddar får man ligga etc etc!!

Så B är nog inte helt oskyldig, även om ni försöker få det att framstå som det!!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag förstår tydligen mer än du verkar göra- Till och med i din hatfyllda text lyser det genom vissa saker. Du skriver:
"Ett par semesterbilder kommer upp på forumet som inte har med dig och göra och du blir gensat frustrerad och svartsjuk över att dessa bilder finns ute så ledning flyttar dem så du slipper se dem, men eftersom du itne har ngt med dessa bilder och göra så väljer ledning att slänga ut det igensom ett bevis för dig att bilderna inte är raderade."

K känner sig kränkt över vissa bilder och vill att dom ska raderas. Ledaren skiter i det utan flyttar först bilderna till det dolda för att sedan ta fram dom igen???!! Vad fan är det för ledare som måste visa bilder som andra i stammen tar illa vid sig av??? Det är som det skulle läggas upp en massa kränkande bilder på B och sen säga att hon inte har med dessa att göra??? Hör du inte själv hur jävla sjukt det låter???!!!???

Nej, det är en stor skillnad, då det absolut INTE finns någon anledning för K att ta illa upp för det här. Denne K bör i mitt tycke helt enkelt inte titta på bilderna om det inte passar denne, en irl-bilds tråd är fullt normalt att se i ett stamforum.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det är en stor skillnad, då det absolut INTE finns någon anledning för K att ta illa upp för det här. Denne K bör i mitt tycke helt enkelt inte titta på bilderna om det inte passar denne, en irl-bilds tråd är fullt normalt att se i ett stamforum.

I ditt tycke ja, men du kan ju inte sitta och avgöra vad folk tar illa vid sig eller inte, eller hur??
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
I ditt tycke ja, men du kan ju inte sitta och avgöra vad folk tar illa vid sig eller inte, eller hur??

Kan ju inte du heller, eller?

Glöm inte att där var kanske ca 47 andra som ville se bilderna från en roadtrip.

Fick se en del fula nyllen dyka upp, bla från de djupa småländska urbydgerna. Hujedami! ;)

Tillägger för er som undrar så var inte kissemuttan med på bilderna, inte heller några smaskiga fylleslag, inte heller några "franska kortstyle" utan helt vanliga smesterbilder på städer och TW-spelare på. Bara ett förtydligande...
 

DeletedUser

Guest
Kan ju inte du heller, eller?

Glöm inte att där var kanske ca 47 andra som ville se bilderna från en roadtrip.

Fick se en del fula nyllen dyka upp, bla från de djupa småländska urbydgerna. Hujedami! ;)

Tillägger för er som undrar så var inte kissemuttan med på bilderna, inte heller några smaskiga fylleslag, inte heller några "franska kortstyle" utan helt vanliga smesterbilder på städer och TW-spelare på. Bara ett förtydligande...

oj
kanske lägga upp dom så vi kan se dom och avgöra om dom var så hemska som det låter
 

DeletedUser

Guest
Det handlar om respekt, vilket verkar saknas helt hos denna ledning!!! En bild kan tolkas på tusentals olika sätt och även om inte jag tar illa vid mig av den så kan andra göra det. Men det kanske kan vara för svårt att fatta för vissa???
 

DeletedUser

Guest
Fantasin är det enda som kan skapa en bild från en bild.
Bara som ett exempel..

Står två personer bredvid varandra på en bild och är glada.. "Skapar en bild i huvudet" - De kanske är tillsammans och älskar varandra för de ser så glada ut.

Verkligheten är kanske däremot --> De skrattar och ser glada ut för den som tar kort säger något roligt eller så händer något i bakgrunden eller så är de helt enkelt bara glada. Och endast vänner.

Har ett IRL exempel som speglar hur folk tolkar bilder. Jag dumpade en tjej.. hon ser mig på en bild tagen på krogen, jag ler och är glad och sitter bredvid en annan tjej.

Mitt ex blev förbannad då hon trodde jag redan hade en ny.
Verkligheten är att det helt enkelt är en av mina närmsta vänner jag satt bredvid och jag var glad och hade en trevlig kväll.

En jävla bild... bara lägg ner snacket om det och gå vidare.
Varit så himla mycket skitsnack sen ett bra tag tillbaka och jag har också följt och tagit del utav en hel del utav det som blivit sagt och hänt så jag hoppas innerligt att det blir polisanmält och de personer som tror sig vara så tuffa bakom sina datorer åker dit på det de gjort.

- B (Jag är inte den "B")
 
Senast redigerad av en moderator:

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Det handlar om respekt, vilket verkar saknas helt hos denna ledning!!! En bild kan tolkas på tusentals olika sätt och även om inte jag tar illa vid mig av den så kan andra göra det. Men det kanske kan vara för svårt att fatta för vissa???

Men för ********... om man ska utgå från ditt resonemang så kan ju alla fotografer ta livet av sig omg. lägga ner allt vad tidningar o TV heter.

Sen missade du ju totalt vad jag skrev.
Förtydlligar igen då: där var minst 47 andra, tror tom det var under knightperioden så det var väl närmare 70 pers som ev VILLE eller fick chansen se bilderna (OBS pluralis), helt vanliga jävla semesterbilder och jag tror ingen av dessa hade en aning om att det skulle va respektlöst mot någon.
Så jag fattar inte va *** det är eller var så förbannat läskigt med dessa bilder att EN person nästan bryter ihop av det? Förklara det då, så kanske jag (inte bara jag) ändrar uppfattning. Tror alla vi som sett dem kan intyga med att det är vanliga semesterbilder.

Finns för *** en tråd enkom för bilder på TW-spelare på det allmänna. Bilder från TW-träffar mm som folk vill kolla på och kan kolla på. Ska de oxå plockas bort, fall där sitter nån stackars liten TW-spelare i Svea rikes avlånga land o bölar för att den blivit sårad???
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ibland är det tydligen svårt att se skogen för alla träd

Den här tråden handlar inte om någon diskussion, utan det går enbart ut på att skita ner K och M!!!!

Jag har frågat i vilka världar K och M har förföljt B, eftersom trådskaparen hävdar att dom förföljt och trakasserat B i värld efter värld.

Mintcream som är en av dom anklagade i denna tråd har bett att få se bevisen. Det har inte heller besvarats, utan det har bara malts på med en massa jävla dynga!!!!
 

DeletedUser

Guest
De enda som "skitat ner" K och M är de själva....
De som är mer insatta och har koll på vad som skett vet mycket väl om att de personer som skrivit och försökt trycka ner en annan person mycket väl kan åka på det här om det skickas in till polisen. (Kolla de svenska lagarna ni som har mer information om vad som hänt och vad som skrivits om ni inte tror på mig)

Nu handlar inte det här om att följa efter och snacka om hur man vunnit en värld eller hur man krigat på en värld eller gett upp. Det handlar om helt andra saker, så det är en stor skillnad. Frågan är om du SpritneyBear vågar gå ut med ditt riktiga acc och besvara i denna tråden eller om du ska fortsätta svara från ett fejknick som du hade på v8a. För jag antar det inte är det enda du gjort på .se?

http://se.twstats.com/sv8/index.php?page=player&id=566186

Vore trevligt om folk som ska sitta och skriva i denna tråden vågar visa sitt riktiga jag istället för att gömma sig bakom fejknick :)

Tillägg... eftersom dessa bevis som mintcream efterfrågar redan blivit borttagna från forum och andra ställen så lär de inte åka ut här igen.. de lär troligen tas bort så fort de kommer ut isf. Så det är nog inget som någon behöver efterfråga eller diskutera vidare om.

- B
 
Senast redigerad av en moderator:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag har sett dessa s.k stötande kort. Men kan inte förstår var det stötande finns. Det var helt vanliga och roliga semesterbilder. Med glada ansikten och fina människor.
Så Kruxet har rätt i det han skriver. Finns inget anstötligt i någon av dem.
 

Deathmaker

New Member
Reaktionspoäng
0
Kära "SB" och "MC" Kritiken angående K är inte helt fel, vederbörande hade en del "tokerier" för sig, jag vet för jag var en sk "innocent standby" vittne till det hela som medlem i stammen. Så sluta att skita ner på en som var bra och jobbade röven av sig för alla i stammen, och du "MC" dämpa dig en kilometer eller två, Och "SB" hur kan man vara "kränkt"" över en bild man inte ens var med på?.

Kolbiörn den Innebrände
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
De enda som "skitat ner" K och M är de själva....
De som är mer insatta och har koll på vad som skett vet mycket väl om att de personer som skrivit och försökt trycka ner en annan person mycket väl kan åka på det här om det skickas in till polisen. (Kolla de svenska lagarna ni som har mer information om vad som hänt och vad som skrivits om ni inte tror på mig)
- B

Du är lika full av skräp som resten här. Det finns inget och jag säger inget som skickats från min dator som skulle vara emot lagen, allt är bara uppdiktat, finns något så lägg ut det för Guds skull istället för att sprida sagor.
Det är helt riktigt så att tråden ät till för att skicka dynga på mig och Cecilia, om hon gjort nåt kan jag inte svara på, men jag har mycket rent samvete. Att jag tycker förbannat illa om en person är på intet sätt olagligt, och inte lär jag tycka bättre om någon bara för att det trollas lite på ett forum.

Att B sedan visat sig vara en underbar person som förtjänar all kärlek denne kan få är en annan sak.
Jag tycker det mintcream och K har gjort är helt oacceptabelt.

Skicka din polisanmälan istället, eller lägg upp alla lovade printscreen. B har blivit bemött som hon förtjänar.. så är det inte mer med det. Att du sen gör en måne av ett sandkorn är din ensak. Vad du anser om mitt agerande i några som helst frågor är inget som berör mig, men istället för att hota om polisanmälan, var så snäll och skicka in den, eller är du för feg att fullfölja dina hot?
 

DeletedUser

Guest
Black Sparkz kommer in i tråden och påstår att han är så kunnig i llagar men verkar totalt missat att varje individ är oskyldig till motsatsen bevisats!!!!!!! Inte ett enda bevis har lagts fram i den här tråden, utan en bitter lite kille sitter och spyr galla över två människor som tycker illa om hans flickvän. Att han anser att B är "en underbar person som förtjänar all kärlek denne kan få" thats fine, men han måste acceptera att alla inte är lika jävla betuttade i henne som han är!!
Att det sedan kommer in människor som är så fulla av sitt eget hat att dom inte begriper att dom beter sig precis som dom anklagar K och M för är rent ut sagt jävligt skrämmande!!!!
Men tills dess det har visats bevis på anklagelserna så är detta en tråd som enbart innehåller en jävla massa dynga om K och M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Deathmaker

New Member
Reaktionspoäng
0
En massa dimmjidder.

?
Min "bäste" vad du än är för sort. Är du benägen att kalla alla andra som var vittnen till "K":s "eskapader? lögnare. Vederbörande uppfyllde icke dom sociala normerna som tillämpas ibland den större och friskare delen av detta lands befolkning. kort sagt vedebörande var bitvis totalt "skogstokig" över sin frustrering att inte få sin vilja fram både i spelet samt det privata. Så slå igen foderluckan pöjk!
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Black Sparkz kommer in i tråden och påstår att han är så kunnig i llagar men verkar totalt missat att varje individ är oskyldig till motsatsen bevisats!!!!!!! Inte ett enda bevis har lagts fram i den här tråden, utan en bitter lite kille sitter och spyr galla över två människor som tycker illa om hans flickvän. Att han anser att B är "en underbar person som förtjänar all kärlek denne kan få" thats fine, men han måste acceptera att alla inte är lika jävla betuttade i henne som han är!!
Att det sedan kommer in människor som är så fulla av sitt eget hat att dom inte begriper att dom beter sig precis som dom anklagar K och M för är rent ut sagt jävligt skrämmande!!!!
Men tills dess det har visats bevis på anklagelserna så är detta en tråd som enbart innehåller en jävla massa dynga om K och M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men herre j.... du gör ju precis samma. Ser du inte vad du själv skriver?

Är väl självklart att ingen kan bli omtyckt av alla. Det är ju inte det saken gäller.
Är ju övertrampen, hur långt man får gå i att förnedra personer som är det allvaliga i det hela. Sen om det är övertramp mot K, B, M eller resten av alfabetet kan kvitta. Har du inte fattat detta ännu?

Sen återgår jag till dina tidigare inlägg där du sitter o vräker ut dravel om bilderna.

Men för *******... om man ska utgå från ditt resonemang så kan ju alla fotografer ta livet av sig omg. lägga ner allt vad tidningar o TV heter.

Sen missade du ju totalt vad jag skrev.
Förtydlligar igen då: där var minst 47 andra, tror tom det var under knightperioden så det var väl närmare 70 pers som ev VILLE eller fick chansen se bilderna (OBS pluralis), helt vanliga jävla semesterbilder och jag tror ingen av dessa hade en aning om att det skulle va respektlöst mot någon.
Så jag fattar inte va *** det är eller var så förbannat läskigt med dessa bilder att EN person nästan bryter ihop av det? Förklara det då, så kanske jag (inte bara jag) ändrar uppfattning. Tror alla vi som sett dem kan intyga med att det är vanliga semesterbilder.

Finns för *** en tråd enkom för bilder på TW-spelare på det allmänna. Bilder från TW-träffar mm som folk vill kolla på och kan kolla på. Ska de oxå plockas bort, fall där sitter nån stackars liten TW-spelare i Svea rikes avlånga land o bölar för att den blivit sårad???


KAN DU FÖRKLARAOCH SVARA PÅ DETTA ELLER DU SKA FORTSÄTTA ATT SKICKA IN TOTALT MENINGSLÖSA OCH INNEHÅLLSLÖSA INLÄGG?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har redan fått svar, en bild kan tolkas på tusentals olika sätt och Black Sparkz ger ett exempel i sitt inlägg!!! Sen att si och så många tyckte si och så gör väl inte det automatiskt att det är rätt?? ****** hade tusentals anhängare som tyckte han gjorde rätt under nazitiden Då skulle det alltså betyda att han gjorde helt rätt???

Nu har du fått ditt svar ett flertal gånger, så nu vill jag ha svar på vilka världar har M och K förföljt B???? Sen ska det ****** fram bevis på anklagelserna!!!
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp