Endgame för v5?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Stå på dig Supernina, vissa att du är super ;)

Och till er ANDRA håll denna tråd On-Topic.

Ska ni hålla på och gnälla och klaga gör de då på i ett mail så slipper vi andra läsa eran spya!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
*host host* Behövs det karta för att hitta tillbaka till topic?

Jag har pushat på lite för att vi ska få en ny, korrekt post om vad som gäller för endgame i dagsläget att förankra diskussionerna i. Tyvärr halkade det ner lite på prio-listan tack vare serverstrulandet, men det kommer.

Ni borde ju ha reglerna uppskrivna för det, eller?
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har cirka 85%.. vilket är 15% mer än vad som krävs för endgame,
Varför ändrade ni reglerna efter v4 och v6 tror jag det var som hade endgame samtidigt?
Varför lät ni inte v5 och v9 ha endgame samtidigt? Varför har ni väntat så länge?
Varför låter ni oss vänta så länge?
Varför inte låta oss få vårat efterlängtade endgame för att sedan kunna lägga TW på hyllan?

Svara nu på mina frågor istället för att komma med nya frågor för att sedan låsa tråden eller vad ni brukar göra.

Själv tänker jag inte betala längre för premium på v5, hoppas fler tänker göra som jag.



Jag vet!!1!
Plocka 100% så slipper ni klaga ju.
V8 kunde, då ska väl ni också kunna eftersom ni säger att ni är över 90% inom någon vecka :)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet!!1!
Plocka 100% så slipper ni klaga ju.
V8 kunde, då ska väl ni också kunna eftersom ni säger att ni är över 90% inom någon vecka :)

Klart vi kan det det, borde inte vara några problem,

Men dom flästa tycker att vi väntat för länge på endgame,
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Klart vi kan det det, borde inte vara några problem,

Men dom flästa tycker att vi väntat för länge på endgame,

Det hjälper inte att säga till dem.
I detta fallet när det gäller end-game så kommer ni bara bli ignorerade, då dem inte kommer släppa in er i end-game förräns den stammen som ligger i end-game nu har vunnit sin värld.

Så det är lika bra för er att satsa efter 100%.

(Har själv varit i denna situationen)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Det hjälper inte att säga till dem.
I detta fallet när det gäller end-game så kommer ni bara bli ignorerade, då dem inte kommer släppa in er i end-game förräns den stammen som ligger i end-game nu har vunnit sin värld.

Så det är lika bra för er att satsa efter 100%.

(Har själv varit i denna situationen)

Dem kunde ju ha endgame för 2 världar samtidigt förut vad hindrar dem nu?
 

DeletedUser

Guest
stälde en fråga kan jag få svar SuperNova?

Det som idag gäller för endgame, är det som finns i posten jag länkade tidigare. Eftersom det fortfarande så vitt jag vet är i ett teststadie, misstänker jag att några mer specifika riktlinjer inte finns just nu, men jag ska be Gaffel och Nino gå igenom det och eventuellt posta en egen tråd om det.
 

DeletedUser

Guest
Det som idag gäller för endgame, är det som finns i posten jag länkade tidigare. Eftersom det fortfarande så vitt jag vet är i ett teststadie, misstänker jag att några mer specifika riktlinjer inte finns just nu, men jag ska be Gaffel och Nino gå igenom det och eventuellt posta en egen tråd om det.

Jag ser att du kopierat första posten i tråden som tar upp detta, det var som sagt en temporär lösning just då.

Det har tillkommit en hel del inlägg efter den posten, och de som gäller som "ram" idag är snarare denna post;



Efter att detta postades, och försöken med Endgame började, har det tillkommit en del faktorer efterhand, bland annat att det är en server i taget som får gå in i Endgame. Mer än så kan jag faktiskt inte bidra med när det gäller upplysningar angående när, men jag ska bolla detta vidare till högre makt.



Då borde samtliga världar som har över 70% få end game om vi ska utgå från den posten.. För så vitt jag ser så står det inget om att enbart en värld får ha end game..
 

DeletedUser

Guest
Lugna ner er ett par gånger, vi kommer in i end game så fort v9 är över.

Finns inget Nova kan göra åt saken, babbla med gaffel om ni vill bråka.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte själv göra mycket mer än gå igenom alla trådarna i forumet, i synnerhet blir det de trådar som är postade i världar som redan stängts, för att leta efter informationen. Det enda jag kan göra är att bolla tanken på att det kanske borde ligga en ny, låst post i Tillkännagivande som är lätt att hitta, och tar upp allt nytt som kommit till efterhand när det gäller endgame.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Kan jag få ett svar på följande frågor:

Vi i DEMONS äger nu 88,5% av v5. Om vi har 90% innan endgame vinner vi då? eller måste världen vara i endgame?
 

DeletedUser

Guest
Kan jag få ett svar på följande frågor:

Vi i DEMONS äger nu 88,5% av v5. Om vi har 90% innan endgame vinner vi då? eller måste världen vara i endgame?

Kommer vi upp i 90% så kommer vi liksom v8 hamna i ett endgame baserat på 1 månad, om dem inte har ändrat på reglerna dvs.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp