Endgame för v5?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kommer att ha ett möte med Nino imorgon för att få reda på vad som gäller för Värld 5, Värld 10 och Värld 7.
 

DeletedUser

Guest
Hur prioriterar ni världarna?

Äldst först eller vem som generar minst pengar?

Avdelning för Värld 5
330 spelare

Avdelning för Värld 7
1,289 spelare

Avdelning för Värld 10
314 spelare,


Om man ska köra en combo så ska ju v5 gå först då den är äldst, samt näst minst spelare som de kan få in pengar ifrån..
 

DeletedUser

Guest
Om Gaffel är någorlunda smart så tar han v5 först, sen v7 och sist V10. Men ni på V5 kanske betalar mest prem av dessa världar så han kanske låter denna vara öppen mer
 

DeletedUser

Guest
Om Gaffel är någorlunda smart så tar han v5 först, sen v7 och sist V10. Men ni på V5 kanske betalar mest prem av dessa världar så han kanske låter denna vara öppen mer

Och om de ska göra rätt tar dom och ger end game till den värld som kommer först till de regler som nu är skrivna. Fast reglerna ändras hela tiden, så vem vet vad det är för regler imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Ehh... om ni nu så gärna vill utmana oss så går det fortfarande att utmana oss dock blir det inga DEMONS konton ni får.

Finns det några motståndare kvar då som inte fått någon inbjudan? Eller blev stammen full när ni plockade in Tyrants ledning? :p
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Finns det några motståndare kvar då som inte fått någon inbjudan? Eller blev stammen full när ni plockade in Tyrants ledning? :p

Alla medlemmar utanför DEMONS.F gör väl mer eller mindre motstånd så försök hitta ett konto där om du vill utmana oss en sista gång innan vi vinner världen officielt.
 

DeletedUser

Guest
Och om de ska göra rätt tar dom och ger end game till den värld som kommer först till de regler som nu är skrivna. Fast reglerna ändras hela tiden, så vem vet vad det är för regler imorgon.

Citerar mig själv och grattar mig själv till att ha rätt i att Gaffel och Nino återigen skulle ändra reglerna.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ytterst förvånande att ni låter en spelare med såpass mycket poäng som Larchon att gå stamlös.

Förvånande att ni fortfarande läser v5:s forum utan att vara aktiva spelare på världen. Sen angående Larchon så är det nog den mest löjliga spelare som finns kvar på v5, varför jag tycker så ska jag inte skriva här utan det får ni fråga oss om utanför forumet, förslagsvis skype.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Förvånande att ni fortfarande läser v5:s forum utan att vara aktiva spelare på världen. Sen angående Larchon så är det nog den mest löjliga spelare som finns kvar på v5, varför jag tycker så ska jag inte skriva här utan det får ni fråga oss om utanför forumet, förslagsvis skype.

I brist på annat så.. Är inte aktiv på .se överhuvudtaget så är väl förvånande att jag läser här på det svenska forumet överhuvudtaget? ;)

Dessutom hoppas man på att hitta ett guldkorn från våran käre matematiker.
 

DeletedUser

Guest
Dessutom hoppas man på att hitta ett guldkorn från våran käre matematiker.

Glider vi in pa det som amnet inte alls handlar om sa tycker jag att ni har tagit det lite overdrivet.

End Game> tycker att vi har fatt fragan besvarad och traden bor lasas?
 

DeletedUser

Guest
I brist på annat så.. Är inte aktiv på .se överhuvudtaget så är väl förvånande att jag läser här på det svenska forumet överhuvudtaget? ;)

Dessutom hoppas man på att hitta ett guldkorn från våran käre matematiker.

har du lagt ner BONO på V15
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp