end game osv fråga

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
100% går inte äga då poängskillnaden skyddar väldigt många spelare :(
det går, om ngn börjar o adla från 1 by, då poängskillnaden inte gills i stortsätt, och tar större spelare, tills denna har dem flesta som var, om dt fortfarande är poängskillnad kvar gör man samma procedur igen oh adlar upp det nya bara...
 

DeletedUser

Guest
Men nej, för de första har vi inte stängt för nyregistrering, då måste vi vänta varje gång, i 60 dagar på att spelare får attackeras, och de är BARA om det bara är 1 spelare som startar och de händer inte! Poängskillanden gills ganska länge dock, små får ju inte attackera stor heller, gäller åt båda hållen?
 

DeletedUser

Guest
Även om ni tar 99,50 % så avrundas det ju uppåt.
Go and get it boy.

Är förövrigt pinsamt att ni inte äger en kontinent till 100 % än (a)
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
skiter väl vi fan i om vi inte äger 100% på en karta, vare sig om vi elr inte äger 100% vinner vi iaf världen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Varför har TW-ledningen inte stängt för nyregistrering för V8? Borde ha stängt ner den från längesen om den nu inte är stängd än
 

DeletedUser

Guest
tyvärr så vinner vi inte världen förens tw ledningen säger att vi får det - kom igen gaffel , stäng världen ivf,

Jag tror tyvärr inte de vågar stänga ner den här världen tbh :( Vi har otur - vi på V8.

Efter att V6 och V4 fick lyckan att avsluta sina världar riskerar vi på V8 tyvärr att få ta emot lasten eftersom de helst inte vill stänga ner för många världar på samma gång.

Men jag tycker de ska hålla sitt löfte och sina regler om 90 % för det spelar ingen roll. Alla världar måste behandlas likvärdigt för annars finns det ingen mening med att starta på en värld som blir mindre bra behandlad. Jag pratar bara om hur det funkar i teorin nu men i praktiken så vet man tyvärr aldrig.

Aja, hoppas på en likvärdig behandling precis som V6 och V4, rättvisan dvs. I så fall ger jag credz till hela TW-ledningen för ett schysst och grymt jobb! *tummen upp för er då!*
 

DeletedUser

Guest
exakta siffror?

Skulle vi kunna få en exakt siffra på hur många aktiva byar det är på v8 just nu?
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte att v8 ska stängas :(

Tycker den borde vara öppen tills IGS har 100% av alla spelarbyar, det vore jättekul :D
 
Topp