end game osv fråga

DeletedUser

Guest
undrar en sak.
om nu WTRASH tappar sin ledning över v8, blir det ändå end-game sen eller?

för jag tycker att det är onödigt att stänga av en värd så som fortfarande går att spela.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
i morgon tror jag inte riktigt det blir, men så snart det finns möjlighet att fixa det så komemr det fixas :)

varför inte det då??
två världar stängs ju i morgon??
vad e då nästa problem?? vi måste ju ha långt över 70% vid detta laget iaf
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
undrar en sak.
om nu WTRASH tappar sin ledning över v8, blir det ändå end-game sen eller?

för jag tycker att det är onödigt att stänga av en värd så som fortfarande går att spela.

du menar att någon skulle plocka ner oss ganska snabbt under natten??
men rent hypotetiskt så startar end game i morgon.... någon eller några stammar gör så bra ifrån sig så wtrash lossar 50 mille rent hypotetiskt. då förlänge dem end game med en månad så d blir 4 månader istället för tre
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
varför inte det då??
två världar stängs ju i morgon??
vad e då nästa problem?? vi måste ju ha långt över 70% vid detta laget iaf

Kan inte säga på rak arm att det inte kommer starta i morgon men bli inte förvånade eller besvikna på ifall ni får vänta några dagar (byråkratin finns där av en anledning). Men det lär komma inom en kortare tid :)
 

DeletedUser

Guest
ok.. men vi får se vad som sker idag..
Mmmmm det får vi , I´ll be
waiting.png
also ....
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
torsdag har jag hört om, vilket det är idag, men är det inte sådant dem brukar säga typ vecka INNAN världen stängs?
 

DeletedUser

Guest
Sluta adla barbarer och adla bara spelar-ägda byar så går det nog ganska så mkt snabbare för er.. :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tror inte .se kan stänga ner alla världar på 1 år direkt.

Denna världen är ju långt ifrån vunnen, då adlarna kostar inget. Därför går det att adla loss 50m på en natt
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta adla barbarer och adla bara spelar-ägda byar så går det nog ganska så mkt snabbare för er.. :D

haha tror det e första gången på några månader som jag adlar bb byar haha.. har väll tagit en eller två innan för att få kyrka,,,
men annars e d nästan uteslutande aktiva byar jag tagit ;)

men men,,


detta e inte menat åt dig Granberg
att dom e penga kåta e nog en av dom dummaste saker jag hört visst dom vill gå med vinst..
o vi har ett dukat bord på v8 där vem som kan bli stor ganska snabbt..
kolla jonte06...
men d e ju sagt en viss procent o där e vi..
o sedan förstår jag att alla inte kan stängas direkt..
men det är bara två som är stängda nu.. en som e på g att stängas o v8 som då e på g att stängas med.
 

DeletedUser

Guest
Ja nu får de allt hända nått, var 100% inställd på 7 oktober, det datumet som man fått höra hela tiden under tiden så:O
 
Topp