En stor applåd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja, ja de är värda en applåd endå :) Men har ni sett de nya speedrundorna som ja fick steph att lägga upp.. eller ah att säga till Gaffel att lägga upp :)
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tycker vi kör vagen för hela teamet och mig of course....

*Pabörjar vagen*
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi kör vagen för hela teamet och mig of course....

*Pabörjar vagen*

kommer ihåg tiderna me dig när du började med the west
du gjorde ett bra jobb där här med föresten
kul att se att du fort farande är aktiv .
Hoppas allt gick bra för dig på ditt nya jobb också :)
 

DeletedUser

Guest
tyskarna ska med ha beröm



kan du drömma om.

spelat i .se i några veckor nu började spela i w13 här och jag kan bara säga en sak.

buuu!

så otroligt långsamt gämfört med .net norska och resten.

+ .se har ingen *känd eller aktiv blogg team* så .se försvinner för att alla braiga spelare drar till andra playes för inget speciellt händer här.

ta det inte personligt men .se teamen kan vara otroligt mear aktiva.

och dom är styrda av tyskar.. fan vad pinsamt!!

om det är .se så ska fan inte några tyksar finnas här dom ska bara spela eller titta på inte kontrollera allting.
 

DeletedUser

Guest
kan du drömma om.

spelat i .se i några veckor nu började spela i w13 här och jag kan bara säga en sak.

buuu!

så otroligt långsamt gämfört med .net norska och resten.

+ .se har ingen *känd eller aktiv blogg team* så .se försvinner för att alla braiga spelare drar till andra playes för inget speciellt händer här.

ta det inte personligt men .se teamen kan vara otroligt mear aktiva.

och dom är styrda av tyskar.. fan vad pinsamt!!

om det är .se så ska fan inte några tyksar finnas här dom ska bara spela eller titta på inte kontrollera allting.

Det är tyskarna som äger InnoGames och Tribalwars.se är en del av InnoGames. Alltså så är Nino & co anställda av tyskarna och måste lyda sina chefer, right?

Eller säger ni emot era chefer och styr och ställer inte era chefer? Eller ni kanske får göra precis som man vill på erat jobb, skola, stamledare etc. Nej, det skulle jag inte tro, givetvis är .se styrd av tyskarna eftersom tyskarna äger hela InnoGames och .se ingår i InnoGames alltså äger tyskarna .se, dom kan lika gärna lägga ner .se om du vill det...

Och som svar på varför det tyska teamet är aktivare är kanske för att det är deras heltids jobb + att det tyska Tribalwars är så oerhört mycket större än .se's vilket innebär att fler får heltidsjobb och det kräver mera tid eftersom det är så många som spelar där.

Om du inte är nöjd med att dom ska kontrollera allting så kanske du ska hitta på ett eget spel där du kontrollerar allting... Vad tycker du att tyskarna borde göra istället? Låta .se sköta sig helt, det skulle inte riktigt fungera särskilt bra tror jag, alla behöver oftast en chef som styr och ställer.

Ang blogg så tycker inte jag att det behövs, inte när .se är så liten. Om man jämför med tyska Tribalwars.

Jag tror även att norska och .net också har långsamma världar, vi har även snabba världar och är du ute efter riktigt snabba världar så hänvisar jag till classic eller speed.

Jag förstår inte varför det är så pinsamt att tyskarna bestämmer över oss? Det som är pinsamt är din stavning och ditt sätt att uppföra dig och formulera dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känns som om det är dags att låsa denna tråd då V13 har varit öppen ett tag nu och det börjar luta åt OT.

Vill ni fortsätta med eran diskussion så råder jag er att ta det i PM.
Ang att V13 är lite långsammare, alla världar kan inte vara snabba. Nino försöker blanda ut det så gott det går=)

Har ni förslag på inställningar för världar så skriv gärna det i "Förslags" forumet.

Tråd låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp