En stor applåd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hehe, tycker att alla dessa är värda en applåd, för att ha fixat denna världen smidigt och enkelt.. :)

Keyser
MudNoR
Steph
Gaffel
¤ Angwidd
Abel
Kimberley
Phamlol
The Conqueror
Xaran
Brightside
Danney
EhnEn
HumbleSwede
Nova
Raggen
Twilight

*Applåd*

Vet inte om jag posta denna tråden rätt men aja flytta den om ni vill :)
 

jon566

Member
Reaktionspoäng
0
vad e det som fixats smidigare och enklare med denna världen ijämförelse med dom andra?D:
 

DeletedUser

Guest
jag fattar inte vad som är smidigare

en helt vanlig världsöppning

visst kan dom få applåder, men är det itne typ deras jobb?
 

DeletedUser

Guest
hehe, men vad ja har hört så brukar de alltid komma typ 3 timmar försent.. Idag höll de sig inom tidsplanen.
 

DeletedUser

Guest
23 min - 180 min = 157 min.. alltså typ 2 h 40 min skillnad :)
 

DeletedUser

Guest
sen så kom ju 1 en hel dag efter sen så laggade den här inte sönder dock så bugga ju kartan :(
 

DeletedUser

Guest
hehe, men vad ja har hört så brukar de alltid komma typ 3 timmar försent.. Idag höll de sig inom tidsplanen.

de är inte alls försenade, de flesta världar inklusive denna har fått en ungefärlig startid. Och om jag itne är ute och snurrar så var denna inom tidsrammen:p

det finns ett skäl till att det inte ges ut en exakt tidpunk för nr en värld ska startas. Ges tidpunkten så blir belastning på serverna stor och det laggar sönder.

plus att de ansvariga måste skynda sig för att hinna;)
 

DeletedUser

Guest
de är inte alls försenade, de flesta världar inklusive denna har fått en ungefärlig startid. Och om jag itne är ute och snurrar så var denna inom tidsrammen:p

det finns ett skäl till att det inte ges ut en exakt tidpunk för nr en värld ska startas. Ges tidpunkten så blir belastning på serverna stor och det laggar sönder.

plus att de ansvariga måste skynda sig för att hinna;)

denna skulle va mellan 09:00 och 12:00 dock startade den 12:23
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
denna skulle va mellan 09:00 och 12:00 dock startade den 12:23

Det är inte alltid lätt att fixa en värld i rätt tid. Det är mycket som ska göras. Det borde ni veta. Dem ska ha beröm att ens öppna denna värld. Inte för att dem gjort det tidigare än vanligen, det låter dumt för mig då ni menar att dem annars är dåliga för att dem lyckade aldrig följa planen, och då ger ni applåder för att dem lyckas är att håna dem helt enkelt.
Ska vi se hur det skulle vara om du hade gjort deras jobb. Kanske det skulle vara lika lätt?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp