En stam helt utan heder...

DeletedUser

Guest
jag måste(INTE FÖR ATT JAG VAR EN FÖREDETA CORE) säga de att core är en av de mest pålitligaste stammar som någonsin har funnit här i v7

Ha ha ha ha, pålitliga? Ja, kanske mot allianser men inte mot sin egen stam. Har aldrig sett någon som kopierar sitt eget stamforum i sina hotbrev innan Castel skrev till mig.
Castel ska dock ha beröm för att han verkar vara den enda i core som kan skicka riktiga offensiver.
 

DeletedUser

Guest
Detta är mitt första inlägg i externa forumet, och eventuellt mitt sista...

Jag är ledare i "Hugg i ryggen"; en liten stam på ca 1,7 miljoner. Vår lilla stam har sedan starten legat granne med Core. För att säkra vår överlevnad i närheten av en sådan jätte så lade vi taktiken ganska tidigt, och vi bestämde oss för att dansa efter deras pipa.
Vårat första steg för att skapa god relation var att förbjuda all barbaradling i K52/62 (core´s närhet). Detta resulterade i att vi fick lov att kicka X antal medlemmar som trotsade order och nallade gråbyar.
Då och då har Core bestämt sig för att plocka någon enstaka by av oss. Något som vi har respekterat, och inte gjort några större defensiva försök.
Så småningom fick även vänner till oss komma med i Core, och vi såg detta som något trevligt. Dom kunde ju eventuellt lägga ett gott ord för oss i forumet för den stora stammen som vi så länge respekterat.

Men inget av detta har lett till något gott. Just nu har de flesta av oss ett flertal inkommande och någon by har redan förlorats. Vi har förstått att vi nu är satta som mål för dessa respektlösa barbarer.
Det som upprör mest är att vi inte ens har fått minsta lilla hint eller förvarning om vad som komma skulle, trots den stora poängskillnaden. Antar att fegisarna var för rädda att vi skulle vara förberedda?

Detta är inte en ansökan om fred. Det är inte heller en krigsförklaring. Ville bara upplysa resten av v7 om vilken klass ledningen i Core har. Ordet ödmjukhet använder de flitigt utan att förstå innebörden.

Jag vill avsluta med och säga detta: HiR kommer att försvinna från kartan, men vi gör det åtminstone med heder och stolthet! Vi kommer att försvara oss till sista stund.

/Snabeldrake

detta är en sak man hör allt för ofta.. ska dom varna er??

to: Snabeldrake

topic:adlande

medelande: bara så ni vet vi kommer börja adla er **/*
 

DeletedUser

Guest
Core är la ändå den stam i v7 som är mest hedersam iaf vad vi har fått erfara.
 
Topp