En hjälpande hand till..

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Inte slått dig att han blev inaktiv för att t.ex. åka på semester under Påskledigheterna och därför inte kommit hem förens till helgen, kanske, så snälla herr noob; tänk lite längre än din näsa sträcker sig.

Samt enda anledningen till att ni började få en eller annan by av redsnake är ju just av anledningen att han inte var hemma. Och det är en konst att faktiskt klara av att sköta ett 9 miljoner konto med flera inc. Som innan man tagit på sig uppgiften att ha KÖ kan verka ganska enkel. Så sluta upp med ditt egoistiska tänkande och återkom när du faktiskt har uppnåt någonting. Istället för att skryta hur bra du är även fast du byter konto så fort det går emot dig.

MVH

-Lizzard

håller med dig till stora delar.. :D
 

DeletedUser

Guest
Inte slått dig att han blev inaktiv för att t.ex. åka på semester under Påskledigheterna och därför inte kommit hem förens till helgen, kanske, så snälla herr noob; tänk lite längre än din näsa sträcker sig.

Samt enda anledningen till att ni började få en eller annan by av redsnake är ju just av anledningen att han inte var hemma. Och det är en konst att faktiskt klara av att sköta ett 9 miljoner konto med flera inc. Som innan man tagit på sig uppgiften att ha KÖ kan verka ganska enkel. Så sluta upp med ditt egoistiska tänkande och återkom när du faktiskt har uppnåt någonting. Istället för att skryta hur bra du är även fast du byter konto så fort det går emot dig.

MVH

-Lizzard

Som om ni plockar mycket byar av aktiva spelare i DVH?...
 

DeletedUser

Guest
Saknar er i -ST2- också :)

Sen så kan jag bara säga att det är oerhört få av de jag mött i V3 som överhuvudtaget timar, kanske ställer familjeliv etc till det så att man inte alltid kan sitta vaken hela nätterna och tima anfall som vissa spelare gör - men för det skulle jag inte heller kalla de sämre spelare och inte de som orkar tima för bättre spelare.. Visst finns det spelare som är bättre/sämre än andra, det nekar jag inte till. Men en spelares skicklighet ska inte avgöras för hurvida han/hon kan tima inte adelstågen på millisekunder, det kan troligen de flesta som spelar i toppstammarna i V3 som KRIGAT sig fram genom årens lopp och inte levt på merger etc som vissa stammar gjort.

En sak som förundrar mig är dock hur vissa ser ner på andra spelare och försöker hänga ut dem i forumet - det är inte PoP utan ren och skär smutskastning, vilket jag inte tycker/tror att detta forum var ämnat för från första början. Ni som nöter tw 24/7, kom igen när ni skaffar familj och börjar prioritera familjelivet framför ett spel och tala om för mig att de som gör det är sämre spelare, då kan vi börja snacka på samma bana och inte vara med i två helt olika lopp ;)

/Miffo

Efra taget ur "Stats över kriget GoW vs -St2-" tråden.

"Men all cred till de GoW spelare som faktiskt gjort det svårt att hålla byarna, främst då Sherekhan trots uppenbar KÖ mellan varven (tågen kan vara på allt mellan 2-40 sek från detta konto xD) och Billobang, det är ni som varit absolut bäst på att kriga och ni som gjort livet mest surt för många spelare, tummen upp för er och ni andra borde lära er tima anfall för det första, det är pinsamma tåg ni lagt upp på mig flertalet gånger och på andra spelare också för den delen, man skäms ju över att ni ens tror att det ska räcka mot en aktiv spelare!"
 

DeletedUser

Guest
My bad, ville ju inte skryta på de viset.

Ja bryr mig inte om ja adlade 12 byar på 4 sec (jo de gör ja) de va skill, ja. Men va hände? behöll ja dem, nej. (fredriks fel helt o hållet* kan ha vart lite mitt pga prem ran ut o han kunde ej skicka ass i en veckas tid

Jäklar, ja jag trodde verkligen att TRS hade slutat. Fasen, påsk, hade inte gissat på det.

Anar att ja kan vänta motstånd då? eftersom du nu lovat de mer eller mindre :)

O snälla, ge er med kommentarerna "tar nya konton när de går illa" Om alla slutar, ja vem ska då slutföra världen om kontona ej fortsätter leva med ny ägare? Anar att lcn inte har nå problem med de, ända sättet för dem o vinna?

Lizzard, vilket konto i lcn lirar du? pma ingame istället.

Det har inte slått dig att jag inte spelar i LCN utan står närmare er/dig än du kan tänka...

Så jag byter konto så fort det går emot mig alltså? O så är jag en noob? Åååh, det här är ju smickrande. :) Vilket konto spelar du på då? Kanske ska adla lite av dig...

Vill du adla av dina fränder så gör så. Lista ut vem jag är först sen är det bara att köra.

Som om ni plockar mycket byar av aktiva spelare i DVH?...

Jag adlar inte av Fjolliansen (DVH) i huvudtaget, så jag kan inte uttala mig om det. Men enda anledningen jag kan tänka mig är att alla dessa "aktiva" spelare fick mycket att göra när kriget drog igång? Eller? That´s the differens.

Nu kommer jag inte kasta paj mer. Utan sikta in mig på ännu en fin fiende by.
 

DeletedUser

Guest
Det har inte slått dig att jag inte spelar i LCN utan står närmare er/dig än du kan tänka...



Vill du adla av dina fränder så gör så. Lista ut vem jag är först sen är det bara att köra.



Jag adlar inte av Fjolliansen (DVH) i huvudtaget, så jag kan inte uttala mig om det. Men enda anledningen jag kan tänka mig är att alla dessa "aktiva" spelare fick mycket att göra när kriget drog igång? Eller? That´s the differens.

Nu kommer jag inte kasta paj mer. Utan sikta in mig på ännu en fin fiende by.

Skulle inte förvåna mig om jag får för mig att göra det, för som du beter dig så är vi allt annat än fränder :)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: DVH-A DVH
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 73
Sida 2: 150
Skillnad: 77

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 47
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 597,606
Sida 2: 1,291,762
Skillnad: 694,156

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 420,516
Sida 2: 450,079
Skillnad: 29,563

image.php



47-47 :p:eek:
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, eran offensiv vart inte så lyckad ;D

Bara för att man attackerar mer behöver det inte vara en planerad offensiv. Sluta kasta pajer alla parter och säga att det är dåligt timat, dåliga rens, dåliga offensiver och spendera mer tid In-g i stället för att "spamma" i forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
Bara för att man attackerar mer behöver det inte vara en planerad offensiv. Sluta kasta pajer alla parter och säga att det är dåligt timat, dåliga rens, dåliga offensiver och spendera mer tid In-g i stället för att "spamma" i forumet. :)

2k anfall från 36 olika spelare mot 105 front-byar... Men du har säkert rätt, det är ingen offensiv ;) Sedan skrev jag aldrig att det var en dålig, bara inte vidare lyckad, offensiv :p Även de bästa av planer kan gå snett :p

Men men, vi får se... Fortfarande 1500 ink, så allt kan hända :)
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Misslyckad offensiv? DVH tappade danskare till mash när LCN tryckte på lite lätt.
Ca 9 mille flög ur stammen bara där.
Sen har även fler spelare lämnat DVH.. och ett flertal har blivit barbarer..
 

DeletedUser

Guest
Misslyckad offensiv? DVH tappade danskare till mash när LCN tryckte på lite lätt.
Ca 9 mille flög ur stammen bara där.
Sen har även fler spelare lämnat DVH.. och ett flertal har blivit barbarer..

låter som en stam full med lojala spelaren :)

bara en tidsfråga tills när DVH mergar in i GoW och blir nya ''wcw''
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Och vad får man ifall man blandar ihop DVH och GOW?? :)

DOH! :D

Nä men DVH är en stor stam och har fortfarande mycket att ge, fast det är inte så lätt att hindra skeppet från att sjunka när folk börjar lämna(Nej ni sjunker inte, men lite av dominoeffekten så kan det mycket väl bli så).
 

DeletedUser

Guest
Efra taget ur "Stats över kriget GoW vs -St2-" tråden.

"Men all cred till de GoW spelare som faktiskt gjort det svårt att hålla byarna, främst då Sherekhan trots uppenbar KÖ mellan varven (tågen kan vara på allt mellan 2-40 sek från detta konto xD) och Billobang, det är ni som varit absolut bäst på att kriga och ni som gjort livet mest surt för många spelare, tummen upp för er och ni andra borde lära er tima anfall för det första, det är pinsamma tåg ni lagt upp på mig flertalet gånger och på andra spelare också för den delen, man skäms ju över att ni ens tror att det ska räcka mot en aktiv spelare!"

kö jag?
nääää!!
är du säker på att du menar mig?? jag kan inte påminna mig om att jag anfallit warior97 :(

men tack ialf, tror jag!?
 

DeletedUser

Guest
kö jag?
nääää!!
är du säker på att du menar mig?? jag kan inte påminna mig om att jag anfallit warior97 :(

men tack ialf, tror jag!?

Sherekan, läser du hela mitt inlägg så ser du att jag har markerat Efra's tidigare inlägg med svart och sedan lagt ut texten som du citerade för att påpeka något.
Alltså, du har missförstått mitt inlägg.
 

DeletedUser

Guest
de va de jag misstänkte!
som du märkte förstod jag inte poängen... förtydliga gärna :)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
*edit*
du menar kanske att efra först tycker att man ska sluta gnälla på allt å alla å sedan bjuder upp på århundradets gnäll???

Då vi är 2 som har tillgång till detta forumskonto så kan jag bara svara för mig själv; Personligen gillar jag inte att kasta skit på andra och gnälla, så det inlägg som citerats har spelare #2 med tillgång till detta konto skrivit och inte jag (Miffo)!

Men annars Sherekhan så kan jag säga att du antingen är väldigt duktig på att variera ditt adlande (då tågen kunde vara på allt från 30 sek till 2 sek) eller så hade du KÖ under en tid när de "dåliga" tågen skickades mot mina byar, för övrigt måste jag ge dig som spelare cred för trevliga konversationer och mkt god kämpaglöd :) Jag bryr mig inte om vilket av alternativen ovan som är rätt, men något av dem är det hur som helst.

Tack för mig!
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Har DVH det tungt just nu? :eek: , eller har dem bara fått slut adels ? ;)


Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 6
Skillnad: 32

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 327,883
Sida 2: 55,430
Skillnad: 272,453

image.php
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De va fina stats, va de efter en samlad offensiv? passade på o printa lite fina stats ?

Här är en vanlig dag iaf..

Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: LCN
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 63
Sida 2: 42
Skillnad: 21

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 22
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 553,652
Sida 2: 382,803
Skillnad: 170,849

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 232,741
Sida 2: 214,786
Skillnad: 17,955

image.php
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
om du vill kan jag lägga upp 24h stats varje dag så får vi se på "vanliga dagar" :rolleyes:

senaste veckan står det 97+ till LCNs favör
senaste månaden står det 226+ till LCNs favör

om dina såkallade vanliga dagar hade varit vanliga så hade statsen sett annorlunda ut :p
 
Senast ändrad:
Topp