En hjälpande hand till..

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Vackert

Side 1:
Tribes: LCN
Side 2:
Tribes: NW 1, NW2, NW3

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,207
Sida 2: 98
Skillnad: 1,109

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,608,578
Sida 2: 924,218
Skillnad: 10,684,360

chart
 

DeletedUser

Guest
Vackert! Måste vara ruskigt kul och kriga mot NW stammarna ;) Önskar man fick kriga lite mot dem, men men .
 

DeletedUser

Guest
Vi är inte bra, vi är helt värdelösa internadlare ;) det är nord som är bra, dom spöar ju skiten ur oss.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Jepp vi är misslyckade människor som hänger här i en "alternativ värld" och du är än mer misslyckad som loggar in och tittar trots att du för länge sedan är utadlad.
Men men.. är man en looser så är man, lätt att bli bitter och tvär när man är i dina kläder.
Har du börjat spela v13 ännu? Dröjer väl inte länge innan du blir adlad där med och sen sitter du och gnäller i det forumet ochså ;)


Haha Wiking, du har då ingen koll hör jag, men vad ska man tro om någon som inte vet hur tjejer ser ut, utan tror att allt som är värt att veta och leva för finns på TW ;)
men men, men du vaknar väll upp en dag ochså och inser att du har kastat bort flera år på nått som inte betyder ett skit ;)
Bortadlad ? nej jag avsluta mitt konto.. stor skillnad, men som sagt du har ju ingen koll ;) .. jag märkte att TW tog för stor del av livet.. när man sket i andra saker för att sitta upp på dagar och nätter för att ducka anfall..

hur normalt är det ?

Det är väll klart att jag går in här och kollar stats m.m, har vänner och massa historia på denna värld, man vill ju veta hur det går.. eller är det så att bara för att man inte spelar här så är man inte välkommen på forumet !?

Men, jag slänger väll in ett grattis åt dig iaf för att du kunde stava..

Bara att gratulera LCN som på nått sätt håller uppe aktiviteten, därav siffrorna.. men vilka av de 3 stammar tar ni mest byar ifrån ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bara att gratulera LCN som på nått sätt håller uppe aktiviteten, därav siffrorna.. men vilka av de 3 stammar tar ni mest byar ifrån ?

NW2 ca840
NW1 ca240
NW3 ca20

Antar att de har o göra med att NW2 ligger närmast LCN geografiskt sätt.
 

DeletedUser

Guest
Haha Wiking, du har då ingen koll hör jag, men vad ska man tro om någon som inte vet hur tjejer ser ut, utan tror att allt som är värt att veta och leva för finns på TW ;)
men men, men du vaknar väll upp en dag ochså och inser att du har kastat bort flera år på nått som inte betyder ett skit ;)
Bortadlad ? nej jag avsluta mitt konto.. stor skillnad, men som sagt du har ju ingen koll ;) .. jag märkte att TW tog för stor del av livet.. när man sket i andra saker för att sitta upp på dagar och nätter för att ducka anfall..

hur normalt är det ?

Det är väll klart att jag går in här och kollar stats m.m, har vänner och massa historia på denna värld, man vill ju veta hur det går.. eller är det så att bara för att man inte spelar här så är man inte välkommen på forumet !?

Men, jag slänger väll in ett grattis åt dig iaf för att du kunde stava..

Bara att gratulera LCN som på nått sätt håller uppe aktiviteten, därav siffrorna.. men vilka av de 3 stammar tar ni mest byar ifrån ?

För det går ju inte att klara ett storkonto i krig, skola och flickvän...
 

DeletedUser

Guest
Och nu undrar jag vad detta samtalet har med tråden att göra ? .

och sen ni ver reglerna och "I see you.."
 

DeletedUser

Guest
Just nu, inga, men jag har klarat det hela medan jag hade 1500 inkommande på v3 samt 2000 på v11. Det handlar om att kunna disponera tid och kraft. ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Skillnad på att få 1500 anfall en gång och att ha det över en lång period.

Vad jag vill säga att det är skillnad på hur mycket tid ett spel tar beroende på vart man är placerad och hur pressad man är i ett krig.
 

DeletedUser

Guest
Det är självklart att det gör, men det finns sätt att spela på för att motverka detta. Främst att inte sitta dygnet runt för att ta hand om varje inkommande. Man klarar sig bättre om man accepterar förluster, bland annat.
Tobie insinuerade dessutom att han inte bara pratade om de mest utsatta kontona i kriget, utan alla inblandade storkonton...
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Side 2:
Tribes: NW 1, NW2, NW3

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 89
Sida 2: 13
Skillnad: 76

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 822,390
Sida 2: 123,031
Skillnad: 699,359

chart
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Side 2:
Tribes: NW 1, NW2, NW3

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 82
Sida 2: 5
Skillnad: 77

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 783,844
Sida 2: 47,245
Skillnad: 736,599

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
GG LCN lyckas ta lite byar av familjen.

Hade vart förvånad om ni inte tatt byar av dem, så som dom läcker till allt o alla ;)
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Side 2:
Tribes: NW 1, NW2, NW3

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 7
Skillnad: 68

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 727,965
Sida 2: 65,118
Skillnad: 662,847

chart
 

DeletedUser

Guest
Snart ett år sen.

Side 1:
Tribes: LCN
Side 2:
Tribes: NW 1, NW2, NW3

Timeframe: 26/02/2010 20:00:00 till 09/01/2011 12:39:12

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,905
Sida 2: 3,091
Skillnad: 5,814

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85,210,521
Sida 2: 29,050,645
Skillnad: 56,159,876

chart
 
Topp