EN ATTENDANT GODOT (I Väntan på ngt)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hmmm

Castel 28-29 september var du aktiv i detta i detta krig sen deffade du ..... jo vi vet

så att vakna.. hehe

har ingen lust i att hamna i ett meningslöst ord krig på ett spel forum.

Det tar ju bara sån jäkla tid. ni vinner aldrig. kan nog säga att ni kommer inte göra heller. märkligt vi har krig mot 3 stammar BooYaa, DEST och EAG. oddsen talar för er men statsen talar för oss, jag struntar i om du postar dina stats, visa istället hur hela kriget går 3 stammar mot 1...

jag e i krig mot er, vad har jag fått. jo inget för jag som flera andra har inte varit i närheten, men nu e det ny giv, ny hand
så Castel vill du kriga så kan vi be våra stam medlemmar att vila så reder vi upp det ;)
inget personligt, känner dig inte har ingen aning om vem du e.

P.S Jag e kaxig. men jag har facit i hand
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
loolo

den som läser och till och med svarar med Duuuh! och för övrigt så skriver jag. jag snackar inte och man lyssnar inte på saker man skriver det läser man, (lär man sig i grundskolan)
 
Senast redigerad av en moderator:

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Ja eftersom ingen säger nåt (skriver) så antar jag att vi vann . tog längre tid än väntat men vi var ju halvvakna.. jag som exempel har ju bråkat med DEST så jag hade inte tid att läxa upp AEG folk. Men nu med facit i hand så får jag väl gå ner o ta lite av kakan, man har ju lite att välja från.

Castel 28-29 september var du aktiv i detta i detta krig sen deffade du ..... jo vi vet

så att vakna.. hehe

har ingen lust i att hamna i ett meningslöst ord krig på ett spel forum.

Det tar ju bara sån jäkla tid. ni vinner aldrig. kan nog säga att ni kommer inte göra heller. märkligt vi har krig mot 3 stammar BooYaa, DEST och EAG. oddsen talar för er men statsen talar för oss, jag struntar i om du postar dina stats, visa istället hur hela kriget går 3 stammar mot 1...

jag e i krig mot er, vad har jag fått. jo inget för jag som flera andra har inte varit i närheten, men nu e det ny giv, ny hand
så Castel vill du kriga så kan vi be våra stam medlemmar att vila så reder vi upp det ;)
inget personligt, känner dig inte har ingen aning om vem du e.

P.S Jag e kaxig. men jag har facit i hand

Detta är så patetiskt skrivet att jag hoppas för din, och din stams, skull att du var full när du skrev det...
....upptagen med att kriga med DEST...+100k OBA och och +50k OBF på en månad....du har verkligen krigat hårt...ser mer ut som om du sysslat med en massa internadlande....

Men jag ger dig rätt i ett avseende...ni är bättre än oss på att adla TWRML byar....
Under tiden som vi krigat har vi bara tagit 157 byar av er.
Medans ni har tagit 159 byar...av er... :)

Side 1:
Tribes: TWRML
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: 27/09/2010 00:00:00till07/11/2010 14:45:20

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 159
Sida 2: 159
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,428,272
Sida 2: 1,428,272
Skillnad: 0

chart
 
Senast ändrad:

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Som utomstående i detta krig tycker jag väl snarare att den här statistiken visar att ni kört över en redan död stam. Dom va aktiva i TWRML hade redan så långt till fronten att det enda dom kan göra är att internadla sig sakta frammåt i det gigantiska träska av spelare som lagt av. Att ni sedan adlar från andra hållet o har liknande statisitk kan man samanfatta med att dom som är aktiva i bägge stammar adlar ungefär lika fort. Jag tror iof att EAG kommer kunna fortsätta ett bra tag till o avancera lite men det kommer bara bli segare o segare ju längre fram ni kommer för det är nånstans långt där bak som aktiviteten sakta går er till mötes i mitten. Ska bli intressant o se hur det går och vem som har längst tålamod :)
 

DeletedUser

Guest
Agamemnon har lite rätt :) TWRML är en död stam, vi tar dom sakta men säkert. Ser dom inte som något hot och vi adlar i den takten som behagar oss hehe.
 

DeletedUser

Guest
Det tar ju bara sån jäkla tid. ni vinner aldrig. kan nog säga att ni kommer inte göra heller. märkligt vi har krig mot 3 stammar BooYaa, DEST och EAG. oddsen talar för er men statsen talar för oss, jag struntar i om du postar dina stats, visa istället hur hela kriget går 3 stammar mot 1...


inget personligt, känner dig inte har ingen aning om vem du e.

P.S Jag e kaxig. men jag har facit i hand

Du som gillar statt kolla här så får du reda på lite mer vem jag

http://se.twstats.com/sv7/index.php?page=player&id=287902

Nu har jag inte tagit med Flint i statten heller. (+16 byar)

Side 1:
Tribes: DEST, EAG
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 202
Sida 2: 81
Skillnad: 121

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,704,972
Sida 2: 570,908
Skillnad: 1,134,064

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
squad leader

Nu ska vi vara nyktra och se det hela ur ett vidare perspektiv, rond 1 må ha gått till EAG alliansen, men en boxnings match är i 15 ronder.

Enkel matte
pågående krig tid: 2 månader (drygt) 1 rond
boxnings match: 15 ronder
Summa: 30 månader= 2 och ett halvt år (Hur många hinner inte tappa intresset, och sluta här)

jag kan för övrigt säga att jag pratar med Castel och han ÄR en trevlig kille, familje far han med. och jag ser med spänning fram emot kaffe besöken hos honom
 

DeletedUser

Guest
Även jag kan bekräfta att Castel är en trevlig kille även om vi kom på kant sist!
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi vara nyktra och se det hela ur ett vidare perspektiv, rond 1 må ha gått till EAG alliansen, men en boxnings match är i 15 ronder.

Enkel matte
pågående krig tid: 2 månader (drygt) 1 rond
boxnings match: 15 ronder
Summa: 30 månader= 2 och ett halvt år (Hur många hinner inte tappa intresset, och sluta här)

jag kan för övrigt säga att jag pratar med Castel och han ÄR en trevlig kille, familje far han med. och jag ser med spänning fram emot kaffe besöken hos honom

Mjo, men vi har ju tagit det lugnt för vi har haft läget under kontroll. Vi har bara en del av stammen som ligger på TWRML, resten bygger upp sig och slaktar småstammar i våra kluster. Vänta en månad så får ni se att det inte bara gått 1-2 ronder av 15. Vi tänkte snappa upp takten nu framöver:) Märker ni säkerligen.
 

DeletedUser

Guest
nej tyvärr

nej tyvärr JaJJamen, har inte sett nåt sånt "ännu"

;)
 

DeletedUser

Guest
frågat

menar du krigshjälten som uppehöll eran stam i söder i över en månads tid... jag ska fråga om det e han du menar..
 

DeletedUser

Guest
Jo han var inte helt dålig, dock tror jag han ångrar stamhoppet nu dock. Men nu fick vi ju bort honom rätt bra där. Kommer på dig snart med :)
 

DeletedUser

Guest
hehe

ja vi tar väl en månad var ... så hinner resten leka i norr
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp