EN ATTENDANT GODOT (I Väntan på ngt)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
EAG har väntat länge nog i skuggan nu.

Få det att hända
"Den ena försvarar och den andra erövrar"

Skapa värde
"En dödad fiende luktar (alltid) gott"

Den 27 sept så kommer EAG förklara krig mot TWRML

Castel Diplomat

undertecknat Rådet och Ledningen i EAG

God jakt lycka och må bästa stam vinna


edit pga fel datum :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mycket dumt gjort, känns som det här är "mer för att ni vill kriga" än en taktiskt genomtänkt plan från. Ni växer på riktigt bra, ni skulle ha fortsatt med det. Tror på twrml här men ja får väll hoppas ni visar mig ha fel.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ni får nu inte tro att dom ska anfalla oss helt ensamma.

Dom gör bara som storebror har sagt åt dom!;)
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
det kommer nog bli svårt för eag att få kontroll i k 65 det har jag sät till.

+ detta krig visar enu mer att eag är slavar åt en störe stam som sänger åt dom vad dom ska göra.

jag håller på twmrl men vad som händer det återstår att se.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Förmodligen var det väl så att du visste att TWRML skulle köra över dig i framtiden oavsett, så du valde den fega utvägen genom att ge bort dina byar till TWRML och i efterhand hävdar du att dom är dina "vänner". Dom var dina vänner för att dom ville ha dina byar gratis, inget annat.
 

DeletedUser

Guest
det kommer nog bli svårt för eag att få kontroll i k 65 det har jag sät till.

+ detta krig visar enu mer att eag är slavar åt en störe stam som sänger åt dom vad dom ska göra.

jag håller på twmrl men vad som händer det återstår att se.

Ja ditt move var ju proffsigt åt alla håll. Ge bort byar till en stam! Eloge till den ideologin som vart så svårutförd och enorm att det skakade en hel värld! Ingen brydde sig egentligen mer än att man blev lite fundersam till varför du gjorde så bara och hade konstiga anledningar till diverse saker med:)
 

DeletedUser

Guest
Erat krig börjar ju bra fel datum fel fiende;) vad kommer sen tro?:)
 

DeletedUser

Guest
skön taktik :) säger ett datum men "menar" ett annat :p sen börjar man pumpa på..
och så är de klart att det är ett senare datum man "råkat" skriva för att förvirra fienden..

awsome :D
 

DeletedUser

Guest
Man kan inte vara snäll alltid.
Ni har fullkomligt förtjänat detta genom att vara helt ryggradslösa, o ni har spelat era kort så jävla dåligt. Om ni låter alla stammar köra över er utan motstånd så är det bara en tidsfråga innan fler börjar snegla på era byar.
EAG å andra sidan är antingen som jag sa Booyaas undersåtar och har planer för framtiden (merg eller fortsatt rövslick). Om inte så hade jag velat se deras forumstråd där detta beslutet spikats. Det en flaska vin och lite popcorn låter som en rolig tisdagskväll
 

DeletedUser

Guest
Man kan inte vara snäll alltid.
Ni har fullkomligt förtjänat detta genom att vara helt ryggradslösa, o ni har spelat era kort så jävla dåligt. Om ni låter alla stammar köra över er utan motstånd så är det bara en tidsfråga innan fler börjar snegla på era byar.
EAG å andra sidan är antingen som jag sa Booyaas undersåtar och har planer för framtiden (merg eller fortsatt rövslick). Om inte så hade jag velat se deras forumstråd där detta beslutet spikats. Det en flaska vin och lite popcorn låter som en rolig tisdagskväll

Alla stammar????

Vad är det som säger att vi är ryggradslösa för att vi inte agerar som du vill när du vill och mot den stammen som du vill?
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha

Så nu börjar folk söka till EAG från er? Tror ni inte ni klarar oss och våran storebror?:)
 

DeletedUser

Guest
Alla stammar????

Vad är det som säger att vi är ryggradslösa för att vi inte agerar som du vill när du vill och mot den stammen som du vill?

Vad/vem är det som säger att ni INTE är ryggradslösa?
Det handlar inte om att göra som jag vill, det handlar om att spela strategiskt. Är man ingen strateg själv borde man börja lyssna på någon som är det.
 

DeletedUser

Guest
Det finns alltid mer än en strategi som är rätt!:)
Men det finns många som är fel om vi valt rätt
lär visa sig!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp