EN ATTENDANT GODOT (I Väntan på ngt)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 2
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160,334
Sida 2: 16,692
Skillnad: 143,642

chart


"Host" Början på PRP mot HATE "Host":awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag e tillbax i en stam som jag förstår att vi kommer inte att ge upp

käre tid alla desa fekjs som får oss /mig att lämna spök besättningar (otäckt fan) skriv en lten rolig berättelse och motivera vad som fick er att göra som ni gjorde

Vill du att vi förklarar våran krigsförklaring?

Vi såg på kartan att det antingen var ni eller BooYaa som vi egentligen kunde kriga mot, småstammarna gick åt rätt snabbt. BooYaa är ett gäng sköna folk så därför anföll vi er i TWRML istället:)

Han spelar inte ens i twrml? wtf
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vill du att vi förklarar våran krigsförklaring?

Vi såg på kartan att det antingen var ni eller BooYaa som vi egentligen kunde kriga mot, småstammarna gick åt rätt snabbt. BooYaa är ett gäng sköna folk så därför anföll vi er i TWRML istället:)

Han spelar inte ens i twrml? wtf

Säg som det är istället. Ni har inte pungkulor till att våga gå på booyaa o väljer istället twrml i hopp om att bli skonade när vi andra är borta. Lycka till med det
 

DeletedUser

Guest
Jag säger som det är. Vi ville inte kriga mot BooYaa då dom är mycket större och starkare än oss. Vi kryper vid deras fötter och gör allt vad master säger åt mig att göra. Ska snart rensa bort byar så BooYaa kan adla utan att förlora offensiva trupper i mängder. Sen ska vi skänka varje by vi har till våra överståtliga mästare.

:rolleyes:
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Säg som det är istället. Ni har inte pungkulor till att våga gå på booyaa o väljer istället twrml i hopp om att bli skonade när vi andra är borta. Lycka till med det

Det andra valet hade då varit att gå på oss och sedan hoppas att bli skonade av de andra?
 

DeletedUser

Guest
Merge är inget vi diskuterar, ifall vi diskuterade hade det varit skoj för alla tomtar i skogen?

En av er har fått nog nu TWRML. Roligt ändå=D
 

DeletedUser

Guest
Jag säger som det är. Vi ville inte kriga mot BooYaa då dom är mycket större och starkare än oss. Vi kryper vid deras fötter och gör allt vad master säger åt mig att göra. Ska snart rensa bort byar så BooYaa kan adla utan att förlora offensiva trupper i mängder. Sen ska vi skänka varje by vi har till våra överståtliga mästare.

:rolleyes:

Varför la du till rolleyes smilisen? Du vet ju att det är sant?
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: 27/09/2010 00:00:00till01/10/2010 04:36:44

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 2
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 258,212
Sida 2: 16,692
Skillnad: 241,520

chart
 

DeletedUser

Guest
Detta är starten i en ny värld. Finns INGEN stam som legat etta hela tiden. Just nu så ville vi ha ett samarbete med BooYaa för det ser bäst ut för båda parterna. Och att dom är rätt skojjiga i skallen:) Skulle dock vara kul ifall BooYaa klarar av att hålla den, återstår några år att se:p

Kollar ni top10 så ser ni många, många bra stammar som redan nu tävlar med BooYaa om förstaplatsen. Man märker nu i när krigen börjar komma att v11 har ett jävla gäng med bra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Måste lägga till. Snart säger vi poff med en liten jävel. Rena rama adlingståget kommer titta förbi snart.
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: 27/09/2010 00:00:00till02/10/2010 11:45:01

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 4
Skillnad: 38

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 339,861
Sida 2: 34,766
Skillnad: 305,095

chart
 

DeletedUser

Guest
Vi hade som mål att ta 50 byar första veckan när ni fortfarande har trupper. Sen tänkte vi ta runt 100 nu när det tryter:) Så vi ligger rätt bra till:)
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: 27/09/2010 00:00:00till05/10/2010 13:48:16

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58
Sida 2: 8
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 484,497
Sida 2: 65,586
Skillnad: 418,911

chart
 

DeletedUser

Guest
hehe

Ahh nu la jag märke till det ;)

det står ju bara EAG som angripare borde det inte stå EAG med vänner och storebror..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp