EN ATTENDANT GODOT (I Väntan på ngt)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hehe

Jo Sliten gör allt för att gömma sig och vi letar... ;)

Se bara till att ni har deffet hemma
 

DeletedUser

Guest
ojdå

Antar att ni bara får se dom fina rapporterna.. Men nog om Booyaa,

Det är ett intressant krig detta.. Poängmässigt sett borde vi vara borta för länge sen, Men så är inte fallet. Det håller en vaken och skärpt. Det är roliga och trevliga motståndare i EAG,
 

DeletedUser

Guest
okej

jag tror utmärkelser talar sitt språk... om du sett rapporterna då vet du vad som har hänt ;)
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Careface ifall ni fått några träffar bakom fronten och plockade några enstaka byar på er "storslagna" offensiv.

Tror dock inte det slår runt 100 begravda offbyar :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det skulle uppskattas om TWMRL utnyttjar Rut-avdraget o kommer ned till K65 o städar upp efter sig. Det ligger en massa svärd o yxor utan för våran murar ;)


Ps Svärd o yxor läggs i tunnan med metall.

EAG ISO14000
 

DeletedUser

Guest
bra post

AH :) Suveränt castel. En kille att lita på. då slipper vi ha med oss egna vapen när vi tar över


ledsen glömde bort att fråga. Har ni fått igen vapenberget ni lämna utanför Antivirus murar ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
AH :) Suveränt castel. En kille att lita på. då slipper vi ha med oss egna vapen när vi tar över


ledsen glömde bort att fråga. Har ni fått igen vapenberget ni lämna utanför Antivirus murar ?


Utanför!!! Nej du lille vän ;) vi lämnade inget utanför dock så tog vi med oss vapnen innan för murarna.

Måste dock be om ursäkt att vi inte såg Antivirus vitflagg....lol
 

DeletedUser

Guest
tjoho

Ok!
Så ni missa en vitflagg. Är det därför en av hans byar står kvar därnere

Men Antivirus är ju en snäll och trevlig man, så han hade säkert blivit sjuk av mer slaktande utanför hans murar. Man tål ju inte hur mycket som helst

Jag ser bilden framför mig, unga killar med mödrar och fäder som klättrar på en vall av sina forna kamrater och slår huvudet in i muren och dör.. Sånt skulle få mig att må illa,

Jag är glad att jag inte skriver kondoleans breven i eran stam, han har ju att göra tills hans barnbarn har blivit gamla
 

DeletedUser

Guest
min vän

Aldrig att jag skulle lämna dig castel.

vi kan väl skicka lite bräckor på varandra för skojs skull (du och jag)
 

DeletedUser

Guest
för tusan

EAG Folk bryt er loss och gå med oss i vårat he(m)liga korståg mot dom övriga. Många av er måste vara trötta på gula rapporter om att eran assistans i by ------ blivit anfallen. Många av oss är såna ni skulle gilla att ta en öl med efter jobbet,skidturen eller i bastun för en runda strunt prat.

och vad jag kan utläsa av forum(2 iaf) så är det många som bara har en defensiv roll just nu hos er. Hos oss skulle ni bli hjältar :)
 

DeletedUser

Guest
EAG Folk bryt er loss och gå med oss i vårat he(m)liga korståg mot dom övriga. Många av er måste vara trötta på gula rapporter om att eran assistans i by ------ blivit anfallen. Många av oss är såna ni skulle gilla att ta en öl med efter jobbet,skidturen eller i bastun för en runda strunt prat.

och vad jag kan utläsa av forum(2 iaf) så är det många som bara har en defensiv roll just nu hos er. Hos oss skulle ni bli hjältar :)

Alla har våra roller i stammen både deffensiva o offensiva.
 

DeletedUser

Guest
hehe

ja vi har ju det.

Min är säkerligen vara sjuk över nyår :( Så var snälla mot mig, annars kommer jag barbar adla alla era farmer :)
 

DeletedUser

Guest
Känns som denna tråd kan låsas o hänvisa "kriget" till OBA/TWMRL tråden ist.

Jag tänkte vara lite kaxig o säga att EAG utses som vinnare av denna händelse för mer än ngn händelse va det tyvärr inte.

på återseende TWMRL :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp