Elohim

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Hoaa, jag tar upp dig på 2:an, du får hemskt gärna skicka ett pm till mig, med de ändringar du tycker skall tillföras till reglerna.

Vad det kommer till straffsats så är den 5 - 10% av byarna på en spelares konto samt de byar spelaren tog när det kommer till internadlingar som gått fel eller att bryta mot regeln som har med interaktion att göra. 5 - 10% är standard på de flesta av tribalwars versionerna. % satsen tilldelas i jämnlike med hur stort ett konto är, hur stor förselsen är och varför den bröts.

Att det ibland kan bli 10 - 30% beror på att jag skjuter in med ett finger och påtalar att denna medlem tidigare begått grova brott och inte lärt sig något utav det. Då hanteras oftast ärendet av mig och i mån av tid.

Som hoaa, så tycker jag att tråden dessutom börjar tappa sitt syfte och börjar leda till mer och mer pajkastning. Anser därför att vi har diskuterat detta tillräckligt och ser fram emot att du Hoaa tar tag i mig via PM, samt andra medlemmar som fortfarande på ett snäpp vill diskutera detta vidare.

Tråden förklaras här med låst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp