Elite

Iamtoostupid

Member
Reaktionspoäng
0
KOllade självklart runt lite på den omtalade Stammen Elite(och självklart dessa vingar.). Och så råkade man ju finna detta. Tyckte det var lite skojj;)

"Vi är intresserade av att ta in mindre spelare på K55 och gränsande kontinenter för att hjälpa dom växa och komma igång med spelet innan inträde i moderstamen."

Jag kanse är lite efter, men.. Finns det några spelare som inte är så i början av en värld?^^

Än en gång, "ta in mindre spelare på K55 ". Vad är poäng skillnaden? 30 poäng mellan minst och störst? Borde ni i Elit-A tänka på;)

Annars får jag väl bara önska er lycka till:)

Dom förbereder sig inför framtiden, när dom ska adla oss med sina poäng! :D
 

DeletedUser

Guest
AJdå:/... ANtar att jag får förbereda mig med att bygga blandbyar. Så jag kan både attackera och försvara;)
 

DeletedUser

Guest
Kan med glädje konstatera att SVIT just knep 1:a platsen! yay :)
 

DeletedUser

Guest
haha, det är ju bara noobs i de stammarna :D

Kom och ta oss bara
 

DeletedUser

Guest
Dock så är vi i SVIT inte intresserade alls om vi ligger rankande nr 1 eller 20 så här tidigt i början. Vi bara bygger för att snabbt kunna farma :)
 

DeletedUser

Guest
Låter bra det :) Ni kan säkert spela till skillnad från Elite



Vi har fått en massa spelare från Elit som inte har velat stanna kvar i deras stam då deras ledning inte har någon plan för stamen utan att ligga 1:a
Vi har iaf en plan med våran stam ;)


Jag antar att SVIT är en sammanslagning utav Kära MR och Svit (som jag inte känner igen) eller har jag helt fel?
Kom att tänka på det i går när ni använder MR:s Bild som stam bild?
 

DeletedUser

Guest
Vi har fått en massa spelare från Elit som inte har velat stanna kvar i deras stam då deras ledning inte har någon plan för stamen utan att ligga 1:a
Vi har iaf en plan med våran stam ;)


Jag antar att SVIT är en sammanslagning utav Kära MR och Svit (som jag inte känner igen) eller har jag helt fel?
Kom att tänka på det i går när ni använder MR:s Bild som stam bild?

Det är en blanding av MR spelare och SVIT spelare, Även en del från DO med, och några andra spelare från andra världar.

Jo vi har en plan även vi som vi sitter och smider på nu som vi även kommer lyckas med :)

btw vars ligger din stam? SVIT/MR ligger i k45
 

DeletedUser

Guest
Det är en blanding av MR spelare och SVIT spelare, Även en del från DO med, och några andra spelare från andra världar.

Jo vi har en plan även vi som vi sitter och smider på nu som vi även kommer lyckas med :)

btw vars ligger din stam? SVIT/MR ligger i k45


Gamla DO också dem två har man haft kontakt med på v2 det kan bli kul att spela med er igen ;)

Vi ligger i K44
 
Topp