Elite

DeletedUser

Guest
Någon mer än jag som tycker Elite luktar Fail?

En person sa till mig att dom röstar just nu om attt starta upp en 3e akademi???

4 stammar på 10 timmar har dom gjort
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Bättre sätt att få v6 mot sig finns knappt. tror dom flesta är redigt trötta på familjestammar nu
 

DeletedUser

Guest
Haha lol sa det just till en annan spelare. Det stämmer utmärkt det, en tredje akademistam är på väg :D
 

DeletedUser

Guest
men det finns ett littet proplem!!
vi är iap med er så det är litte svårt!:D
 

DeletedUser

Guest
Naje detta händer inte, du kan ju lika gärna skrika ut hur mkt trupper du har sen och vilka byar som är off och deff :D

Jag vet en rolig sak till med denna stammen, berättar inte den högt för jag vill inte dra ner deras rykte ännu mera ^^
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
hahaha elit familjerna är splittrade innom 2 veckor. om dom har tur fins 1 elit stamm kvar.
 

DeletedUser

Guest
KOllade självklart runt lite på den omtalade Stammen Elite(och självklart dessa vingar.). Och så råkade man ju finna detta. Tyckte det var lite skojj;)

"Vi är intresserade av att ta in mindre spelare på K55 och gränsande kontinenter för att hjälpa dom växa och komma igång med spelet innan inträde i moderstamen."

Jag kanse är lite efter, men.. Finns det några spelare som inte är så i början av en värld?^^

Än en gång, "ta in mindre spelare på K55 ". Vad är poäng skillnaden? 30 poäng mellan minst och störst? Borde ni i Elit-A tänka på;)

Annars får jag väl bara önska er lycka till:)
 
Topp