Elite

DeletedUser

Guest
Öh lol! Förstod inte riktigt exemplet där, Spank och FPPA var två stammar som alla trodde stenhårt på, men som inte gick som tänkt :(
(inte p.g.a avsaknad av skills, utan mest för att alla lackade på dem)
 

DeletedUser

Guest
doh!

VAr väl snarare för att ingen orkade spela seriöst.. 50% la av och andra halvan fortsatte på halvfart.. Kommer alltid att finnas stammar som är 110% bättre än allt annat.. Det ända som kan hindra dom är deras aktivitet..

Prakt exempel där är ju pills på W26 .net... Folk trodde att det skulle bli en Elit server och Pills var på som fan.. Elit? Pills äger skiten ur allt och alla och flera har börjar lägga av redan för att det inte finns något motstånd..

Men Tillbaks till topic nu innan ni drar på mig en varning;)
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du med det? Gick det bra för de stammarna sen eller?

Nope,
Spank upplöstes helt och de flesta adlades
FPPA finns i princip fortfarande om man lägger ihop SEWDLD och BMX, men vissa har bytt till andra stamar ex. SWE

Öh lol! Förstod inte riktigt exemplet där, Spank och FPPA var två stammar som alla trodde stenhårt på, men som inte gick som tänkt :(
(inte p.g.a avsaknad av skills, utan mest för att alla lackade på dem)

Just därför gick det inte som de hade tänkt, alla var rädda för att dom skulle ta över v5 så dom slogs ner på ett tidigt stadium.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men i detta fallet så är det ju INGEN som är rädda för Elite! :p I detta fallet så är det Elite som ligger lågt just nu och jag tror knappast någon tycker att de är farliga på nåt sätt! Tvärtom så är det ju ingen som tror på Elite!

Men vad jag kan se så har Elite förändrats enormt! Från att vara en stam med 7 (var det inte 7 om jag nu har rätt?) akademier till att vara en liten stam som de är nu. Just nu består de endast av runt 30 pers som jag kan se. De utgör inget hot iaf! Men verkar ha blivit en seriös stam sen de bytte ledarna, vi får se hur det kommer att bli i framtiden men det ser ändå intressant ut vilken utveckling

Elite idag och Elite för en månad sen är nästan 2 helt olika stammar
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nope,
Spank upplöstes helt och de flesta adlades
FPPA finns i princip fortfarande om man lägger ihop SEWDLD och BMX, men vissa har bytt till andra stamar ex. SWE

Inte helt korrekt.
Spank + FPPA blev ju SEWDLD, de gick in och mergade varandra där och bildade en ny stam: SEWDLD.
Och många i SEWDLD har bytt till BMX och andra stammar sedan.
 

DeletedUser

Guest
Men i detta fallet så är det ju INGEN som är rädda för Elite! :p I detta fallet så är det Elite som ligger lågt just nu och jag tror knappast någon tycker att de är farliga på nåt sätt! Tvärtom så är det ju ingen som tror på Elite!

Men vad jag kan se så har Elite förändrats enormt! Från att vara en stam med 7 (var det inte 7 om jag nu har rätt?) akademier till att vara en liten stam som de är nu. Just nu består de endast av runt 30 pers som jag kan se. De utgör inget hot iaf! Men verkar ha blivit en seriös stam sen de bytte ledarna, vi får se hur det kommer att bli i framtiden men det ser ändå intressant ut vilken utveckling

Elite idag och Elite för en månad sen är nästan 2 helt olika stammar

Tycker du Elite är bra!? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja när man läser det han har skrivit om Elite så ser det ut som om han verkligen gillar den stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ja för det blir ju fler krig i v.6 när stammarna växer mer och mer.:) Så vi får se vem som kommer att ligga 1.a på stamrankingen om några månader.
 

DeletedUser

Guest
Ja just nu är poäng och OB ganska ointressant, kommer igen och kollar om en månad;)
:D
 

DeletedUser

Guest
Du är inte cool allvarligt ? Ni WANK är dom dåligaste spelarna på hela TW ska ni veta ! Och det ska ni få veta en gång för alla

Kanske inte dem dåligaste...Finns ju värre än dem, dem är bara agresiva och om dem attackerar dig så behöver du inte uttrycka din kärlek till dem här o_O denna tråd kanske är till för stamen Elite?


Till topic:
Hur har det gått för denna stam igentligen?
39 Elite 80.103
Dem har klart blivit bättre men dem växer inte så fort och dem har ju brjat adla men jag skulle vilja se mer utav denna stam i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte dem dåligaste...Finns ju värre än dem, dem är bara agresiva och om dem attackerar dig så behöver du inte uttrycka din kärlek till dem här o_O denna tråd kanske är till för stamen Elite?


Till topic:
Hur har det gått för denna stam igentligen?
39 Elite 80.103
Dem har klart blivit bättre men dem växer inte så fort och dem har ju brjat adla men jag skulle vilja se mer utav denna stam i framtiden.

De växer sakta men säkert! ;) Ser också fram emot utveckling på detta :) Kan bli intressant
 
Topp