ELITE vs S*R*O

DeletedUser

Guest
Självfallet vore det inte "fegt" att dra in allierade eller andra stammar i detta krig, är ju trots allt det man har allierade till. Dock tror jag att båda parter kan dra nytta av det här kriget om ingen annan lägger sig i, säkert många medlemmar i båda stammarna som aldrig deltagit i ett så kallat stort krig och kommer lära sig massor framöver. Ni lär er också att kriga som en stam, ställa upp för varandra, deffa och attackera tillsammans. Hoppas verkligen ingen lägger sig i detta krig än på ett tag! Som jag skrev i förra inlägget, må bäste stam vinna ;)
 

DeletedUser

Guest
om ca 3 timmar står det 3-0 till elite =)

För då har jag kammat hem 3 byar och jag kommer fortsätta imorn =)

Må hända att jag skryter men jag gör det bara för att bevisa att ni kommer åka ner och vi kommer klättra =)

Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Självfallet vore det inte "fegt" att dra in allierade eller andra stammar i detta krig, är ju trots allt det man har allierade till. Dock tror jag att båda parter kan dra nytta av det här kriget om ingen annan lägger sig i, säkert många medlemmar i båda stammarna som aldrig deltagit i ett så kallat stort krig och kommer lära sig massor framöver. Ni lär er också att kriga som en stam, ställa upp för varandra, deffa och attackera tillsammans. Hoppas verkligen ingen lägger sig i detta krig än på ett tag! Som jag skrev i förra inlägget, må bäste stam vinna ;)

Håller med dig Amfetaminpsykos om att det inte är fegt att dra in allierade. Men jag tycker det borde finnas någon gräns mellan feghet och ett klokt diplomatiskt drag och i detta fall tycker jag det är både fegt och dumt av S*R*O att ta in allierade då dem är betydligt större och så förlorar dem en massa byar att adla om de nu blir överlägsna.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Håller med dig Amfetaminpsykos om att det inte är fegt att dra in allierade. Men jag tycker det borde finnas någon gräns mellan feghet och ett klokt diplomatiskt drag och i detta fall tycker jag det är både fegt och dumt av S*R*O att ta in allierade då dem är betydligt större och så förlorar dem en massa byar att adla om de nu blir överlägsna.

;) kanske ett klokt val om man möter en sån bra stam som elite påstår sig vara?
 

DeletedUser

Guest
Kanske. Men tycker ändå dem borde ta reda på det först.
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte om det du säger stämmer eller ej men du kallar det fegt iallafall. Om det stämmer så håller jag med till 100, men varför ska ni kalla in era allierade i detta krig? Ni är nån miljon större än dem och om ni kallar flera stammer emot dem bevisar väl det bara att ni inte vågar gå emot dem själva.:cool:

Jag skrev att jag hoppas få med fler än vara allierade... Orsaken är att om inte inte kan gå till ina allierade när en stam utlyser ett krig mot en, vad skall man då ha allierade till?

Att jag desutom hoppades att fler än våra allierade kraftfullt säger ifrån, beror det på att jag tror inte en enda stam vill att den stam man ingått IAP med, bara två dagar därefter i forumet kommer med en krigsförklaring, utan att ens skriva om det till den berörda stammen själv.
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev att jag hoppas få med fler än vara allierade... Orsaken är att om inte inte kan gå till ina allierade när en stam utlyser ett krig mot en, vad skall man då ha allierade till?

Att jag desutom hoppades att fler än våra allierade kraftfullt säger ifrån, beror det på att jag tror inte en enda stam vill att den stam man ingått IAP med, bara två dagar därefter i forumet kommer med en krigsförklaring, utan att ens skriva om det till den berörda stammen själv.

Jag har varit på semester och jag försvarar ändå ELITE...
Kanske var dumt av oss men det e ingen regel.. Vi kanske gjorde detta för att vinna lite mer tid...

Vi hade väl en iaps men inget sa hur länge den skulle hålla....

Iaps kan man bryta men det e upp till var o en..
Men visst kalla in era allierade ni så tror jag bara ni får mer stammar som tycker ni e mer fega än oss och ställer upp på vår sida =)

vet massor av stammar som e hungriga efter era byar men jag ger inga namn på dom...

Du gör som du vill...
Det enda ni i S*R*O är att ni e så rädda...

Har 19 inkommande från er nu men jag bryr mig inte...
Jag har till o med sagt åt WAR att inte lägga sig i detta nu..
Visa att ni kan kriga lr gå under...


Må bäste stam vinna....(Vi leder) :p
 

DeletedUser

Guest
ok lycka till.

underligt att ni startar ett krig när ni flyde ett annat :D

Intressant!! Men verkar som du har fel!!

Lycka till ELITE!!!!

Men eftersom ni väntade er detta varför gjorde ni inte något åt det???
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Malabi, man sitter ju bara o skrattar åt era attacker. ganska pinsamma.;)
 

DeletedUser

Guest
Om vi gjorde den första offensiven????

Svar ja och nej....

Fråga kungen och dom andra hur mkt off jag har dödat för dom =)

Strax 3-0 i byar till oss...

Oj visst jaaa...

Goffe har ja tagit en strax oxå...

4-0 hehehehehe

S*R*O is going down.....
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om vi gjorde den första offensiven????

Svar ja och nej....

Fråga kungen och dom andra hur mkt off jag har dödat för dom =)

Strax 3-0 i byar till oss...

Oj visst jaaa...

Goffe har ja tagit en strax oxå...

4-0 hehehehehe

S*R*O is going down.....

:rolleyes: 4-0 o en hel stam är påväg o bli utrotad! jade va nytt ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kör bara på halvfart =)

Detta e bara uppvärmningen
 

DeletedUser

Guest
Vi har tagit snart 4 byar av sro och dom har tagit 0, dom har nog använt mer off en vad vi har gjort totalt. endå har dom inte tagit en ända by..Men undra hur mkt off Kungen har kvar... och endå har han inte tagit en ända by :rolleyes:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Så säger statestiken

Verkar som ELITE har tagit sig vatten över huvet.


Side 1: S*R*O

Side 2: ELITE

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 17
Sida 2: 11
Skillnad: 6

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 4
Skillnad: 1

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 121,108
Sida 2: 68,128
Skillnad: 52,980

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,649
Sida 2: 26,280
Skillnad: 1,369

image.php
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket att gapa och skrika över att man tar dom 4 första byarna när man gör en smygattack efter att man 2 dagar innan skrivit IAP med samma stam.

Nu har vi ju tagit ikapp eran enorma adlingsöverlägsenhet på smått otroliga 4 byar alldelles snart och vi kommer forsätta nöta ner er tills ni inte finns kvar.
 

DeletedUser

Guest
Tror elite blir krossade. Om de nu inte drar in allierade...
 

DeletedUser

Guest
Ser fram emot ett litet krig ska allt bli kul med lite action=)

Tror nog att vi ska kunna ta hem detta, men lycka till ELITE.


Mvh
Drien
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har varit på semester och jag försvarar ändå ELITE...
Kanske var dumt av oss men det e ingen regel.. Vi kanske gjorde detta för att vinna lite mer tid...

Vi hade väl en iaps men inget sa hur länge den skulle hålla....

Iaps kan man bryta men det e upp till var o en..

mmm Redan efter två dagar???.... mmmm Med andra ord erkänner du i detta Forum, att ingen i framtiden han lita på diplomatiska uppgörelser med er!

Men visst kalla in era allierade ni så tror jag bara ni får mer stammar som tycker ni e mer fega än oss och ställer upp på vår sida =)

Att ha allierade innebär att man ställer upp för sina allierade om de råkar i krig. Våra allierade vet att vi ställer upp. Därför är det bara naturligt att även de ställer upp för oss....

Sedan tror jag att ingen stam gillar stammar som redan två dagar efter ingående av IAP bara sätter igång ett krig. Oavsett om dessa stammer gillar oss eller inte, så är jag övertygad om att ert handlande fördöms av de flesta stammerna.

vet massor av stammar som e hungriga efter era byar men jag ger inga namn på dom...

Behövs inte. Alla är hungriga på att ta byar från de stammar som befinner sig bland de tio högst rankade stammerna...

Du gör som du vill...
Det enda ni i S*R*O är att ni e så rädda...

Har 19 inkommande från er nu men jag bryr mig inte...
Jag har till o med sagt åt WAR att inte lägga sig i detta nu..
Visa att ni kan kriga lr gå under...


Må bäste stam vinna....(Vi leder) :p

Rädda???!!!??? Nej du, inte alls!!!!

Skall bli kul att se din reaktion när du inser ditt misstag.
 
Topp