ELITE vs S*R*O

DeletedUser

Guest
Vi förklarar härmed krig mot S*R*O!!

Vi gör detta härmed pga av att vi har länge kännt oss hotade av dom sedan vi startade ELITE och att dom har hindrat våran utveckling....

Och vi vill nu visa vad våra spelare e gjorda av och visa att vi kan kriga...

Må bäste stam vinna:)

Må hända att detta blev en kort krigs förklaring men det e på fältet det hela avgörs =):D
 

DeletedUser

Guest
ok lycka till.

underligt att ni startar ett krig när ni flyde ett annat :D
 

DeletedUser

Guest
Vi är starka =)

Det e det vi kommer bevisa nu en gång för alla för då kommer ingen kunna säga nå annat
 

DeletedUser

Guest
Sweet!
Pajkastning i 3e inlägget

Ge upp det nu!
Har du inget vettigt att tillföra diskutionen så skriv inget alls!

Starkt av Elite att förklara krig mot en så pass stor stam!

vadå det var en fråga jag ställde en sak jag tyckte.

inte min stam :D
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du flydde ett annat?

Förklara dig nu

du flydde AtD och skappade ELITE.

och det var för att de blev slaktade.

sen nu förklarar ni krig med S*R*O.

så i mina ögon så är ni väldigt stora och stolta (bra med)

men lämnade ett antal stammar p.g.a. de har kommit i underläge.
 

woodmover

Member
Reaktionspoäng
0
Detta var väntat.. Elite skrev under ett IAP-avtal 2 dagar sedan..

Hoppas att alla ser vad för typ av stam detta är, helt utan heder.

WAR har lovat att hålla sig utanför.

Så nu får vi se om elite verkligen är Elite...


//Woodmover S*R*O
 

DeletedUser

Guest
du flydde AtD och skappade ELITE.

och det var för att de blev slaktade.

sen nu förklarar ni krig med S*R*O.

så i mina ögon så är ni väldigt stora och stolta (bra med)

men lämnade ett antal stammar p.g.a. de har kommit i underläge.

Jasså.. Då har du hört helt fel...

Jag kom in i AtD för att jag skulle hjälpa dom...
Sen vägrade de lyssna på mig..
Och sen fick jag höra att ENDAST JAG kunde rädda min framtid...

Vem fan vill hjälpa en sån stam som lägger hela bördan på mig...

Då kom jag och några andra spelare på att vi startar en ELITE stam och då gjorde vi det....

Så snälla ta reda på mer fakta innan du yttrar dig...
Vi lämnade för att vi vill kriga och att vi satsar på en stam som verkligen kan kriga oxå och som ställer upp för sina stam kamrater...

Där har du anledningen
 

DeletedUser

Guest
Vad som har hänt i tidigare skede spelare ingen roll här, nu har ELITE startat krig mot en stam som är större än dom och det ska bli mycket intressant tycker jag att följa detta. Tycker pajkastning kan göras någon annanstans och att vi i denna tråden diskuterar vad som händer i kriget så att alla kan ta del utav det.

Må bäste stam vinna!
 

Vale

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med föregående talare. Pajer hör inte hemma här. Låt oss istället följa hur det går. Har ELITE månne tagit sig vatten över huvudet eller har de några ess i rockärmen? *Väntar med spänning*
 

DeletedUser

Guest
ok konstigt att man säger något.

men visst.

som jag sa innan lycka till :D
 

DeletedUser

Guest
Vi I S*R*O accepterar er förklaring.
Må era byar växa stora i våra händer ;)
 

DeletedUser

Guest
hehehe javisst...

Som sagt va så kommer vi inte vika oss en tum...

Mina soldater kommer ta första trofen om mindre än en timme :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Va ja har hört så är Elite lite ihopplock av AtD om jag inte har fel?

Nog har elite förmodligen tagit vatten över huvudet ^^ Må bästa stam vinna? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vet inte redigt varför spelare kopplas till AtD när de endast var med oss i någon vecka, förutom några som stannade cirka 3 timmar... Tror det är bättre att säga att de är "ihopplock" från -GA- då deras sammanlagda tid i någon stam troligtvis varit längst där, eller tjekan och spz.

Men de kan väl kopplas till AtD om ni så känner för det.
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Detta var väntat.. Elite skrev under ett IAP-avtal 2 dagar sedan..

Hoppas att alla ser vad för typ av stam detta är, helt utan heder.

WAR har lovat att hålla sig utanför.

Så nu får vi se om elite verkligen är Elite...


//Woodmover S*R*O

Om Elite först fixar IAP med S*R*O och kort efter går i krig med oss, visar det att de är opålitliga. Sådant är det inte många stammar som kan acceptera.

Jag hoppas vi kan få med oss fler än våra allierade eftersom det är fegt att först göra upp om IAP, för att sedan i det stora forumet lämna en krigsförklaring... Man var för feg för att skicka den till S*R*O:s ledare. Troligen för man hoppades ingen från S*R*O skulle ha sett den för än det var försent.
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Säger bara lycka till allihopa. Hoppas inte fler stammar utnyttjar detta krig nu och låter stammarna som är inblandade göra upp i detta krig.

Sen kan jag inte förstå varför alla måste ha en krigsförklaring hela tiden. Är detta en oskriven regel eller nått. Var är överaskningmomentet om alla måste ha en krigsförklaring varje gång.
Fan det är ju så nice att planera en attack som inget vet om. Som när goth förklarade krig mor LAH. Vi ger er 24h att mobilisera er, sen gnäller dem när vi attackerade direkt :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Om Elite först fixar IAP med S*R*O och kort efter går i krig med oss, visar det att de är opålitliga. Sådant är det inte många stammar som kan acceptera.

Jag hoppas vi kan få med oss fler än våra allierade eftersom det är fegt att först göra upp om IAP, för att sedan i det stora forumet lämna en krigsförklaring... Man var för feg för att skicka den till S*R*O:s ledare. Troligen för man hoppades ingen från S*R*O skulle ha sett den för än det var försent.


Vet inte om det du säger stämmer eller ej men du kallar det fegt iallafall. Om det stämmer så håller jag med till 100, men varför ska ni kalla in era allierade i detta krig? Ni är nån miljon större än dem och om ni kallar flera stammer emot dem bevisar väl det bara att ni inte vågar gå emot dem själva.:cool:
 
Topp