Elite vs all

DeletedUser

Guest
Det var inte meningen att =J-A= skulle gå i krig mot Elite , men efter att Elite spelarna hade spejat några medlemmar från oss har vi tyvärr inget annat val än att förklara krig....
 

DeletedUser

Guest
ok.. vi gick med enbart för att vi tycker det är kul.. pluss att vi behöver lite nya byar och farmar :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, sen vill jag minnas att ngn/ngra hadde stulit ur våra farmar. och vi har starka indikationer på att det är elite..
 

DeletedUser

Guest
Vill bara kliva in här och säga att vi inte har någonting överhuvudtaget att göra med det där "propaganda brevet".
Sen att det är krig är rent skitsnack, vi har endast slagit till mot de byar vi anser är våra.
 

DeletedUser

Guest
Detta är vad jag tror kommer hända

Elite- Bra Ledare men håller kommer inte hålla sej så länge om det fortsäter så här

Sun bra Killar som nog kommer Klara sej

-DFH- Kommer nog Klara sej
 

DeletedUser

Guest
ELITE har failat på varje värld dom funnits på; varför ska denna vara annorlunda? ;)
 

DeletedUser

Guest
reinhart, är du så rädd att kriga att du var tvungen att skicka ut det här brevet till alla Elite-medlemmar? Propaganda-skit....



Visa att du kan kriga istället för att snacka massa bullshit! ;) Det bevisar bara på hur mycket snack och lite verkstad Bysans kör med! :p

Och för det andra är det många stammar mot Bysans,

~DFH~, WES och Aura vs Bysans JA Miss

Jo det var därför Paul Joseph Goebbels inte hade någon som helst påverkan. Eller hur?

Inga attacker från någon annan än Elite än så länge... dom andra kanske väntar på sommaren? Eller så har dom insett att Elite e fail...?
 
Senast redigerad av en moderator:

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
kan inte mer än att hålla med om att Elite känns som Epic fail :D

när kommer era spjut till mig ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
4-0 till och börja med....


Side 1:
Tribes: SUN Bysans V.V.V Miss =J-A= =JA-A=
Players:

Side 2:
Tribes: Elite Elite. Aura KoAURA
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 46
Sida 2: 7
Skillnad: 39

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 56,182
Sida 2: 9,764
Skillnad: 46,418

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,180
Sida 2: 0
Skillnad: 7,180

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ni är fem stammar och har tagit fyra byar. Det är ju inte ens en by per stam.
 

DeletedUser

Guest
patetiskt krig detta! ;) 6 stammar går på 4. Finns det inga roligare krig på K45 där NiC håller hus ?:)
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
vadå krig ???

Jag fattar ingenting när jag läser denna tråd..
Vet inte hur det är med Elite men vi i Aura eller KoAura är inte i krig med Bysans eller någon annan.
Jag tror att vissa mytomaner försöker frammana krig genom att skriva om det som om det redan var ett fakto.

Jag håller till fullo med Moffelito från SUN i att det inte existerar något storkrig, bara små normala skärmytslingar då territorium ska utökas.
 

DeletedUser

Guest
Reinhart varför skicka alla dem mailen till alla i stammen förutom ledarna haha
 

DeletedUser

Guest
reinhart idag kl 02:30
Elite har gått ut i krig mot en mycket starkare stamar nämligen J-A och Bysans och MISS och SUN inte bara i storlek men också organisatoriskt är vi överlägsna.

Elite klarade inte av att försvara sina byar mot MISS ensam enns.

Och Elite kommer få svårt att få med sig någon allierad stam mot ett så överväldigande motstånd.

Det du kan göra för att rädda dig e att lämna Elite. Och aldrig attackera någon från dom stora stammarna.

på så sätt e du fredad och får leva vidare som god granne.

Efter kriget har du möjlighet att ansöka om medlemskap i Bysans, och stora andra stammar i alliansen som kommer krossa Elite.

Författaren Reinhart är i full gång! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan bara summera och säga att Elite,s offensiv inte gett någon by.
Och varför man skickat ut ett sånt meddelande står att läsa i denna tråden tidigare. (gå tillbaka och läs) .... jag kan konstatera att den har haft effekt.
 

Theworys

Member
Reaktionspoäng
0
oj, vad uppstorat detta har blivit. Det är inget krig. Har bara skett några attacker hit och dit. (ngn har adlat en Elite spelare)
Väldigt väldigt förstorat detta "krig"
 
Topp