Elite vs all

DeletedUser

Guest
Elite har lagt Bysans och =J-A= som fiender och börjat
att attackerar med sina svärd och spjut gubbar.

Elite tillsammans med Aura klarade inte av att försvara sina byar mot MISS stammen.

Hur tror ni det går i "Elite" s "offensiv"?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ELITE failar o anfalla och opponenterna failar o försvara sig, blir fail av alltihop helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Allvarligt? attackerar de med spjut? Förstår inte varför folk envisas med att starta upp elite på varje server, det är ju fail direkt.
 

DeletedUser

Guest
reinhart, är du så rädd att kriga att du var tvungen att skicka ut det här brevet till alla Elite-medlemmar? Propaganda-skit....

reinhart idag kl 02:30
Elite har gått ut i krig mot en mycket starkare stamar nämligen J-A och Bysans och MISS och SUN inte bara i storlek men också organisatoriskt är vi överlägsna.

Elite klarade inte av att försvara sina byar mot MISS ensam enns.

Och Elite kommer få svårt att få med sig någon allierad stam mot ett så överväldigande motstånd.

Det du kan göra för att rädda dig e att lämna Elite. Och aldrig attackera någon från dom stora stammarna.

på så sätt e du fredad och får leva vidare som god granne.

Efter kriget har du möjlighet att ansöka om medlemskap i Bysans, och stora andra stammar i alliansen som kommer krossa Elite.

Visa att du kan kriga istället för att snacka massa bullshit! ;) Det bevisar bara på hur mycket snack och lite verkstad Bysans kör med! :p

Och för det andra är det många stammar mot Bysans,

~DFH~, WES och Aura vs Bysans JA Miss
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm, väldigt amatörmässigt allt detta känns....
Hade någon sida bara haft med en riktigt bra stam så hade ni inte behövt alla 30000 allianser på varje sida...
 

DeletedUser

Guest
ingen har sagt ngt om att skicka allianser på er..

det e lite för långt som du kanske förstår..
 

DeletedUser

Guest
ingen har sagt ngt om att skicka allianser på er..

det e lite för långt som du kanske förstår..

Hehe, det tar inte lång tid innan vi är nere hos er... Krig kommer inte behöva förklaras.. De räcker med expansionsorder från Xenu och era byar kommer vara våra =)
 

DeletedUser

Guest
får då hoppas att Xenu gillar mig :)

Han är den sissta jag vill vara på kant med :)
 

DeletedUser

Guest
jupp, jag kan inte att mr evil säger så om oss!

Xenu är en annan sak :)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte hur ni kom in på Xenu och NiC när tråden handlar om Elite's offensiv... Hoppas ni fattar vinken ;)
 
Topp