DSA talar ut

alexander B

New Member
Reaktionspoäng
0
Aldrig sagt om att jag var erfaren, säger bara sanningen, det är inte jag som är bra/kass eller ni som är bra/kass, säger bara sanningen om vad som hände mellan mig och er då vi träffades i fältet och mina syn punkter. Jovisst du får gärna tycka att du är mer erfaren än mig. Inget emot det och säger inte emot dig, jovisst ni är säkert mycket erfarna med timing o.s.v. Må dock inte vara svårt med Premium account. (Jupp jag har inte premium... Jag vet att jag borde skaffa det. Men det blir så tråkig då ifall jag gör det :D Jag har dock mina 7 dagar provtid kvar :D)

Klart att tribalwars är ett lagspel det har jag fattat och det är det jag har sagt hela tiden, till en utav DSArna som klagar på att är feg för att ha bett om assistans i förväg då jag visste redan vad som kommer att hända. Aldrig klagat på att det är fegt utav er att Fireside kom och hjälpte till, det har jag aldrig sagt.

Jovisst ni ska få och jag ska ta tillbaka min by skall du veta :D


mm ledningen har delat ut premium till hela hopen så det ska gå bättre.

kan ni i ut inte gå ut och titta lite på solen/månen istället
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Några få adlingar och du påstår att dem åker ut?

Tycker vi ska en titt på hur helheten ser ut :)
Side 1:
Tribes: DSA
Players:

Side 2:
Tribes: EST UT UT II KNO VIRUS ~KB~
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 90
Sida 2: 16
Skillnad: 74

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 348,091
Sida 2: 57,692
Skillnad: 290,399

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det var ju ett skämt...men vi börjar komma igen nu.

Och jag valde att dra det skämtet eftersom många gillade att använda det i "Top 10 stammar"-trådarna osv... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja du adya är du stolt att ni har lyckas tagit 2 byar på er offensiv?.. och jag har även varit borta nästan hela helgen och inte hunnit styra upp deras "offensiv"..

men adya, håll ögonen öppna. snart fins nog inte du din lilla skit kvar heller.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte jag kommer försvinna, finns alltid en börja om-knapp :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jag spelar inte detta spel för o bli bäst, jag spelar för att det är kul...vi får väl se hur länge du orkar besvära dig själv med att bomba mig :)
 
Reaktionspoäng
0
Heja Purple och DSA, håll dem upptagna ingame så kanske man slipper att dagligen se 10 sidor ren skit signerat Adya & co.
 

DeletedUser

Guest
Jag föredrar dock Pink, mycket finare och mer cute... Men Heja DSA! Woho pink smily :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja du adya är du stolt att ni har lyckas tagit 2 byar på er offensiv?.. och jag har även varit borta nästan hela helgen och inte hunnit styra upp deras "offensiv"..

men adya, håll ögonen öppna. snart fins nog inte du din lilla skit kvar heller.

Har du förlorat massor av trupper eller någon by för att du beter dig lite som en p12a idag? :)

Inte ser jag att vi i UT skriver att någon i DSA är en liten skit eller är värdelösa osv...

Du som ska vara bättre än oss borde väl skriva på högre nivå än oss istället för lägre? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Heja Purple och DSA, håll dem upptagna ingame så kanske man slipper att dagligen se 10 sidor ren skit signerat Adya & co.

Ren skit?
Det låter mer som du är en liten fan till DSA som inte verkar märka att mycket från DSA speciellt idag också varit skitsnack osv..

Får väl säga grattis till DSA som har åtminstone en liten fan från sprit :rolleyes:
 
Reaktionspoäng
0
Ren skit?
Det låter mer som du är en liten fan till DSA som inte verkar märka att mycket från DSA speciellt idag också varit skitsnack osv..

Får väl säga grattis till DSA som har åtminstone en liten fan från sprit :rolleyes:

Jättefin comeback där. Att jag tycker att ni spammar och trollar nåt förfärligt betyder att jag är ett DSA-fan, inte fan kan jag vara opartisk och tycka det... eller? :eek:

DSA ger svar på tal, men de sköter det överlag på ett snyggare sätt. De är inte i närheten av er kvantitet av dryga one-liners och ofta rent pinsamma kommentarer... det skulle kunna förklara varför så många stör sig på era glappande kakhål.


För att återgå till ämnet, lite statistik (ni i UT kan mala på i 1-2 sidor till)

Lite godis åt barbaradlarna...
Side 1:
Tribes: DSA
Players:

Side 2:
Tribes: UT UT II VIRUS ~KB~ KNO EST
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 3
Skillnad: 1

image.php







...och lite godis åt DSA. Fin offensiv!
Side 1:
Tribes: DSA
Players:

Side 2:
Tribes: UT UT II VIRUS ~KB~ KNO EST
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 5
Skillnad: 10

image.php
 

DeletedUser

Guest
Om vi nu spammar så mycket... Så kan det ju bero på att en del skriver om oss.
Innan folk skrev om oss så var vi väldigt tysta.

Kanske dags o sluta skriva skit om UT så kanske vi slutar vara så dryga? :)
 

DeletedUser

Guest
sobbo89 , vad heter du ingame? hade varit roligt o veta ;P

Skulle gärna viljat berätta, men just nu så vill du väl veta bara för att kunna adla mig "garanterat"? :p
Precis som ni tänker göra med Adya.

Det är ju vi 2 som irriterar er mest vad jag förstår det? ^^
 

DeletedUser

Guest
Skulle gärna viljat berätta, men just nu så vill du väl veta bara för att kunna adla mig "garanterat"? :p
Precis som ni tänker göra med Adya.

Det är ju vi 2 som irriterar er mest vad jag förstår det? ^^



Ni representerar stammen, tror att de hatar ut lika mycket som de nu officielt hatar er.
 

DeletedUser

Guest
brukar säga "Don't hate the player, but the game" hoppas att detta gäller fortfarande ^^ Jag är en peacemaker.. hatar inte någon stam, hatar heller inte DSA för att vi är i krig mot de, tycker däremot att det är kul. Man ska inte störa sig på andra, det är inte bra xD Ju mer hat du ger ifrån dig, ju mer hat kommer att återvända till dig inte sant? :eek:
 
Topp