DSA talar ut

DeletedUser

Guest
Den nakna sanningen är att DSA redan befinner sig i krig med Det Enade förbundet för Barbarfrosseri (DEB).

Att inte utfärda en officiell krigsförklaring är att låtsas som om det råder fred när det i verkligheten råder krig. Det är ett utslag av sedvanlig mentalitet: att tro att saker inte är vad de är, så länge man låtsas att de är något annat.

Ett krig drabbar färre ju kortare det är – och det innebär: ju snabbare fienden besegras.

Att DSA har den militära kapaciteten att bringa kriget mot DEB till ett snabbt slut råder det knappast något tvivel om. Men om en stam som DSA ger sig ut i krig utan att ha total seger i sikte, kan kriget komma att förlängas i det oändliga, med fler och fler offer på båda sidor som resultat.


Det Enade förbundet för Barbarfrosseri består av följande stammar;

UT
UT II
VIRUS
~KB~
KNO
EST


Hälsningar,

Ramayne - Minister, DSA.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heey guys, bring it :)

Mvh
Ledare - DSA
Ghostface-Killah
 

DeletedUser

Guest
Jag adlar inga barbarbyar! :eek:

Fast min stam gör nog... :mad:
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas DSA drar samtliga medlemmar över samma streck i DEB - att vara medlem i en stam som är uppsatt på denna lista måste innebära att man stödjer den verksamhet DEB genomför. :)
 

DeletedUser

Guest
Man tackar, man tackar, jag kan behöva allt stöd jag kan få!
 

DeletedUser

Guest
Jag har en svag känsla av ett samarbete mellan k55-alliansen och DEB.

Kan det stämma, tro?
 

DeletedUser

Guest
Jag har en svag känsla av ett samarbete mellan k55-alliansen och DEB.

Kan det stämma, tro?


UT har inga förbindelser med K55-alliansen ;o

Vi försöker få folk o sluta adla barbarbyar, ganska svårt o vänja av folk från en vana! :eek:
 
Topp