Dreamteam

Reaktionspoäng
0
Han har inga kompisar iaf :rolleyes:

forever_alone_132094750.png
 

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
1. metaldazer Grym fram till miljonen jämt sen tappar han lusten allt för ofta men given
2. hellraiser II Alla ser han som den ultimata köttaren. vilket är lite missvisande tycker jag då jag anser han som en av dom bästa allroundspelarna om inte den bäste rent av.
3. skarloc En av dom jag spelat på mest världar aldrig grinig eller sur som många andra "yngre" lirare Tar en för stammen med om det behövs
4. Supersympa tja grym på v5 när jag speldade med denna dåre till fransos
5. Blerot tja grym på v5 när jag speldade med denna dåre till fransos
6. Fast29 Tja vad skall man säga han är riktigt bra när han är på humör vilket han är som oftast
7. pingvinlem R.I.P dessvärre för tidigt för att gå bort en riktigt trevlig kille att lira med
8. Jägermeister En av dom bästa ledarna mycket effektiv och strikt i sitt ledarskapp. Vår ledare helt enkelt
9. Arthas Gillar kött i mängder det gillar jag med :p
10. Eggeh ja vad skall man sägga kött i mängder och grymt skön inställning
11. Floding Grymt trevlig kille väldigt bra på att vränga ord ;) dvs Stammens diplomat
12. Canza Väldigt pålitlig som levererar när det krävs!
13. garga1 Skön lirare som gillar kött och som är sinnessjuk aktiv
14. Adam Mycket trevlig och extremt aktiv 3-4 kontotn i fron samtidigt att snurra runt kräver sin man :p
15. Abel Alldrig spelat med han bara mot skulle vara kul att ha med i samma stam.
16. Svampbob Fyrkant Ja nån skall ju få fram alla smaskig intel om andra stammar och då är svampen den ultimata :)
17. -=DMS=- Grymt skön lirare
18. remi564 Har lirat på så mycket olika konton toppat obd på 2-3 världar Grymt pålitlig killen man vill ha med till en öde ö en skön lirare helt enkelt
19. wajen skön kille som kan mycket om tid finns
20. Fireside/Ancalagon/Conrad75 dvs jag själv :)
 

DeletedUser

Guest
1. Ancalagon/Fireside En sanslöst kompetent spelare, en av få på .se spelare värda att respektera och sanslöst jobbig snubbe att spela emot - tar dig hellre på min sida därför ;)

2. OutlawPete Du kan när du vill pojk, kommer aldrig glömma senast vi lirade ihop - episkt var ordet. Synd att du tappade tiden bara.

3. Somaliabarnet (SFFN) Fick jag välja mellan dig, xray och Jäger som diplomat så är du alltid numero uno <3

4. Ramayne Någon måste tagga upp stammen på externa så det blir lite kött emot oss istället för från oss. Du suger för övrigt dock <3

5. Garga1 Tror aldrig jag sett någon kötta så intensivt som dig, blev starkt imponerad av din insats på v14 så länge du var aktiv.

6. Fetglenn/ruscam på co-konto Risken finns att ingen annan får kötta då, men det är sanslöst roligt att spela ihop med er två.

7. Blixsten Det du gör med fienden gör väldigt få spelare om. En av de absolut mest kompetenta spelarna på .se.

8. HolmarN/Matte på co-konto ruggigt aktiv duo som sköter sitt jobb. Skulle gärna spela med er någon gång istället för emot er enbart!

9. Canza Behövs egentligen ingen motivering. Sanslöst härlig att spela ihop med.

10. Styria/ilo Köttkvinna nummer 1. Ruggigt effektiv då du vill och trevlig att prata med då du är inne på skypen.

Detta är ingen rangordning, utan mest för att jag inte orkar räkna i huvudet hur många jag nämnt klockan halv 4 på morgonen :p
 

DeletedUser

Guest
1. SFFN
2. Eggeh
3. The Grudge
4. Moderkaka
5. Pöta
6. Coolbestman
7. Purk
8. -Vendetta-
9. Fourth
10. Canza
11. Jästa Äpplen
12. Berntan
13. Garga1
14. Zenwenx
15. Lucario
Oi8vZm9ydW0udHJpYmFsd2Fycy5zZS9pbWFnZXMvc21pbGllcy85LnBuZw%3D%3D
 

superbrosman

Member
Reaktionspoäng
0
Mitt Dreamteam!

1. Dr. Watson
2. Floonk
3. Pimppii
4. Bigchiefbenke
5. DärSolenAldrigLyser
6. Fast29
7. Vurpa
8. Mintcream
9. MetalDust
10. Ferret the Queen
11. Thoil
12. Deadly Poison
13. ICarra
14. Sir Masterman
15. Lankan
 

DeletedUser

Guest
Hade det gått hade jag egentligen valt eggeh + 19 eggehkloner, men eftersom kloning inte är så stabilt än får jag göra en annan lista.

Jag baserar mina val på folk jag har spelat med, och som håller på late. Hade jag gjort lista för start hade jag bytt ut ett par av spelarna mot andra spelare. Men eftersom start är för speedbögar är det inte något alternativ. Helst ska man vara hyfsat aktiv på skype.


1. eggeh - Förmodligen den allra bästa. Enormt duktig både offensivt och defensivt, framförallt offensivt, sjuk adlare. Tar stort ansvar för stammen han spelar i genom sitt frekventa köande. Är väldigt aktiv och kan oftast nås direkt om man behöver hjälp med något, och det utförs direkt när man ber om det. Till skillnad från många andra spelare som har sina perioder av fantastiskt spel, ligger eggeh och spelar på en mycket hög nivå hela tiden, vilket är det han vinner på.

2. Somalia for FN - Kan mycket om spelet. En mycket duktig taktiker och strateg, som dessutom har lätt för att uttrycka sig, vilket gör honom till en mycket skicklig ledare och diplomat. Dessutom väldigt spelskicklig och tar stort kö-ansvar.

3. Moderkakan - Enligt mig den bästa skriptaren på .se. Till skillnad från andra skriptare även en mycket duktig spelare som har en uthållighet få slår.

4. The Grudge - Kvinnan lyckas aldrig ha några adlar vart hon än spelar.

5. Jimbolainen - Spelaren som smular sönder sina motståndare med hjälp av katapulter. Inget konto är helt när Jimbolainen har dragit förbi. När Jimbo attackerar är det dags att fundera på att trycka på "Avsluta konto".

6. OneRonna - Den här mannen är kanske den bästa teamspelaren av alla. Ber man Ronna om något kan man vara säker på att det blir bra utfört.

7. OutlawPete - En riktigt motiverad och taggad Axel (vilket tyvärr är allt för sällan) går inte att slå. Helt enkelt bäst när han känner för det.

8. dalapeter - Kanske den jag spelat med som är allra mest planerande. Tar ofta tag i operationer när ingen annan orkar, en mycket viktig egenskap för att en stam ska vara effektiv.

9. Jästa Äpplen - Ingen chatt är hel utan jästa. Väldigt lat spelare, men när man väl motiverar honom är han bra, särskilt duktig på deff.

10. Pidde - Nytt stjärnskott som inte så många känner till. Men, han kan det mesta om spelet, och är mycket duktig och samarbetsvillig. Somalia har lärt honom väl.

11. Egelbyn - En oerhört stabil spelare som klarar månader av press. Klagar aldrig, och vet precis hur spelet ska spelas.

12. TheGodofWar - En spelare som är mycket duktig främst pga sin aktivitet, vilket är otroligt viktig att ha i en stam. Tar ofta på sig att köa andra konton, vilket underlättar för oss andra som brukar göra det.

13. Sture Bärsärk - Duktig adlare som sedan han tog över sitt konto på v1 har 329-1 i stats mot fienden. Behöver jag säga mer? Det enda han saknar är skypeaktivitet.

14. Blixsten - Expert på att nästla sig in i fiendens område och ta över det helt.

15. Pingu - När han levde var han en otroligt duktig spelare som klarade press mycket bra. Ingen gick säker när pingvinen drog fram.

16. SSK11 - Förmodligen den bästa fiendespelaren jag har mött. Svår att läsa av attacker på, och mycket bra på att försvara sig.


Listan är inte rangordnad, förutom de två första, som är de två första jag skulle ta med i laget. Resten är blandat.
 
Senast redigerad av en moderator:

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Hade det gått hade jag egentligen valt eggeh + 19 eggehkloner, men eftersom kloning inte är så stabilt än får jag göra en annan lista.

1. eggeh - Förmodligen den allra bästa. Enormt duktig både offensivt och defensivt, framförallt offensivt, sjuk adlare. Tar stort ansvar för stammen han spelar i genom sitt frekventa köande. Är väldigt aktiv och kan oftast nås direkt om man behöver hjälp med något, och det utförs direkt när man ber om det. Till skillnad från många andra spelare som har sina perioder av fantastiskt spel, ligger eggeh och spelar på en mycket hög nivå hela tiden, vilket är det han vinner på.

emoticon-0139-bow.gif
emoticon-0182-poolparty.gif
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Har kraschad dator och får sitta på min iPod o glo vilket leder till en viss tristess vilket i sin tur leder till detta inlägg. Ber om ursäkt för eventuella stavfel und so weiter.


Den trefliga stammen:

Vendetta
Fåfth
Berntan
Aga
Haroo
Påker
Daniel
Garga
Xray
Axel
Waxad
Turtle
Tjockis
Bambam
Foppa
Viigoo
Slinkan

Mfl.

Den skillade stammen:

Vendetta
Fåfth
Berntan
Egge
Pötaö
Sffn
Viigoo
Axel
Ramayne
Aga
Jimbo
Xray
Garga
Snova
Ronna
Anders77

Mfl.

Flera nämnda, några glömda prob.

Vill även inflika att jag verkligen inte håller samma klass som de flesta ovan.

Pöss
 
Topp