Dreamteam

DeletedUser

Guest
Fick ideén av Supernova, skriv ditt dreamteam här och varför du vill ha med just dom, skriv gärna vilka du vill ha på vilka positioner (ledare, diplomat t.ex) också.

Max 20 spelare!

Ska bara tänka ut mitt dreamteam här så postar jag det senare ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag hade mitt dreamteam på v12. Sedan är det klart man kunde plockat in ett par spelare som spelade med oss på v10 som tex Metaldazer. Sedan gamla gänget på v3. Dante, Shike, xray, Kawac och GuLGaJoL. De är ett måste i alla dreamteams :) Pilis kan få en plats med bara för att han tjatar. Några inplock som jag inte hunnit spela med så mycket men som jag ändå skulle vilja ha med är väl Fast29, Tool och garga1. Finns fler som ärriktigt bra spelare, men det är dessa jag känner skulle kunna starta hyffsat bra. Vi skulle dock aldrig fungera ihop som en stam för som jag ser det är det två olika läger med helt olika spel-/ledarstilar och det blir lite kulturkrock där. En deffhora behövs alltid, så Abdil får en plats han med.

Anyway!

Listan blir följande:

LemonLime
Potta går på totte
Totte går på potta
DrLoveH
Whatawonderfulworld
Skarloc
Tronicooz
Golonmo
Apocalypsee
Conrad75/Fireside
Metaldazer
Dante
GuLGaJoL
Shike
xray
Pilis
Kawac/Bossen
Fast29
Tool
garga1
Purple Cobra
Abdil
 

DeletedUser

Guest
Listan blir följande:

  1. LemonLime
  2. Potta går på totte
  3. Totte går på potta
  4. DrLoveH
  5. Whatawonderfulworld
  6. Skarloc
  7. Tronicooz
  8. Golonmo
  9. Apocalypsee
  10. Conrad75/Fireside
  11. Metaldazer
  12. Dante
  13. GuLGaJoL
  14. Shike
  15. xray
  16. Pilis
  17. Kawac/Bossen
  18. Fast29
  19. Tool
  20. garga1
  21. Purple Cobra
  22. Abdil

Jag får detta till 22 spelare, max var 20
 

DeletedUser

Guest
1 QubbenTheUgly
2 Qubben (AdlarN)
3 OutlawPete (Allround)
4 Svensktafro (Skönaste killen som satt sin fot på .se!)
5 No-Alias (Ledare, har allt en ledare bör ha, framförallt respekt.)
6 rovet (Diplomat)
7 Mergatroid (Maler ner motståndet!)
8 hellraiser II (Kommentarer överflödiga...)
9 Remington-67 (H2 junior)
10 Ruscam (Adlar lika snabbt som balibali raderar forum)
11 Ostpower (Riktigt bra allroundspelare)
12 Vicke1337 (Också en skön lirare)
13 Conrad75 (Allround)
14 Tool (Grym deffensiv)
15 Slinkan (Skön och Allround)
16 Holmens94 (Nooben i stamen)
17 Bushdoctor (Allround)
18 lonneborg (Diplomat tillsammans med rovet)
19 Agersand (Nån form av ledare under N-A)
20 Amfetaminpsykos (Grym i gammal form)

Har tagit orginalnicken!
 

DeletedUser

Guest
Riktigt bra tråd faktiskt! Jag ska också fixa fram min lista sen =)

Måste bara tänka ut noga vilka jag helst vill ha med eftersom antalet platser är begränsade

Tack för en bra tråd!
 

DeletedUser

Guest
Oj, nu ska jag försöka tänka här!

(obs ingen rangordning)
1) asshat
2) Dante
3) Mannel (ledare)
4) tyfon
5) pilis
6) eggeh
7) xray (baron/diplo)
8) Headmaster
9) amped
10) Shiloh / Wivou
11) Bertil
12) Mavy
13) tazzen
14) björnen (tror han nickade bearmaster eller nått sånt? var iaf han som lärde upp @rd@) (baron)
15) @rd@ (baron)
16) Wowsi
17) GuLGaJoL
18) Metaldazer
19) Shike (baron)
20)

Usch har spelat det här spelet för länge. Galet svårt att plocka ut en top 20 lista! Känns som jag glömt bort en massa bra spelare.. :confused:

Lämnar 20e platsen ledig tills vidare. Ska tänka mer.. :D
 
Reaktionspoäng
0
En fin lista nu från mig:awsm: Inte alla av dom bästa med för kan inte säga vilka som e bäst då ja inte spelat med så många av dom men det blir en top 20 med en blandning av bra spelare ja spelat med och dom ja anser är bäst och skulle kunna komma överens bra.Samma som Wallin,ingen rangording)


1. Wallin016
2. Dante
3. zonic
4. Black Sparkz
5. Rofflaren
6. lody92
7. Haroo
8. kaptengrogg
9. Zpiritual (Ledare)
10. LemonLime
11. Ostpower
12. eggeh
13. @rd@
14. Jägermeister (Ledare)
15. Captain Awesome
16. TherealHead
17. fast29
18. Qubben
19. Mannel (Ledare)
20. xray(Diplomat)

Vet inte om det finns spelare som är under mer än ett av namnen men tror inte det:p P.S inga PokerMyror får vara med i något dreamteam:awsm:^^
 

DeletedUser

Guest
1. thooht / Dr.Evil
2. chus warrrior
3. Insider
4. Scrupi
5. Twilight
6. Arthas
7. Zakhath
8. TemplaR
9. Phamlol
10. Skarloc
11. Abel
12. Carlbanan920
13. Pokerpavel
14. linco95 ( är ej säker på om det är så han skriver sitt namn :D )

sen kmr jag inte på fler
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
1 Kalle14
2 BlackMagic
3 hellraiser II
4 Ic3princ3
5 hasse99
6 Abel
7 Murvel
8 Slinkan
9 ViiGoo
10 Xlea
11 Bushdoctor
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
1. Pilis
2. OutlawCobra (räknar de som en) (A)
3. Dead King (Ledare)
4. DrLoveH
5. Mundor
6. Eggeh
7. Floding
8. Jack Danielz
9. Lody92
10. Gotte91 (Ledare)
11. 3udd
12. Bobby
13. Mr L0L
14. ManceRayder
15. Captain Awesome
16. QTU
17. Hampus204
18. Pepparkaka
19. Xray (Diplomat)
20. Uppwall

Jag gjorde en mix av sköna och bra spelare, dock är denna lista gjord på 3 min. Tänker över nån under natten och tar en "seriös" imorgon på morgonen
 

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
1. Jag (Slinkan)
2. Ic3Princ3 (Baron)
3. Jigsaw Jr. (Ledare)
4. HockeySteffe (Baron)
5. Hellraiser II
6. Tool
7. Ruscam
8. Fast29
9. Pilis
10. Xray (Diplomat)
11. Metaldazer
12. Dante
13. Saam (P12:a)
14. Golonmo (hest)
15. Unstop (hest)
16. QTU (hest)
17. Gr1ngo (Moral höjare)
18. Riggo
19. Viigoo (hest)
20. Zonic (En bitch måste man ha :D)
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen man får ha flera listor för det är väldigt svårt att kombinera en så kallade: "perfekt lista" för .se har ändå en hel del duktiga och vassa spelare :)

Men min skiss på listan skulle se ut så här:

1. Jägermeister / Mannel - Perfekta som ledare! Dessa två vill jag gärna ha med som ledare iaf! Kan de köra som duo tro? Inte haft Mannel som ledare så jag kan inte riktigt avgöra men Jägermeister däremot vet jag iaf hur han funkar som ledare. En av de bästa ledare på .se

2. Xray - Har inte lirat med honom men av det jobbet som han lagt ner här på externa så måste jag ändå beundra honom: hans sätt att bemöta sina fiender, lugnet som han har i sig när han debattera och lyckas hålla sig på en moget nivå och inte sjunka lika lågt som sina fiendes, RESPEKT säger jag bara! Honom vill jag gärna ha som diplomat!

3. Ic3princ3 / Abel: Ic3 är en av de bästa lirarna här på .se - utan tvekan! Killen kan sin grej och bara om han är arbetslös som han var innan och hade motivation så hade han ägt ut alla, skojar inte. De som vill får gärna möta honom 1 on 1. Killen sitter på 150 IQ med tanken på hur smart han spelar.

Abel funkar perfekt som co till Ic3, de kompletterar varann. Ic3 driver på medan Abel håller i bromsen. Den här duon är riktigt vass! Båda två är riktigt grymma, speciellt på världar med högre speed.

4. Slinkan / Zonic: när vi lirar som co så plockar vi hem det för båda är typiska teamplayers och har riktigt riktigt bra samarbete! Kärlek på det! <3 ;) eller hur slinkan? :D

5. LemonLime: Surisen kan när han vill ;)
6. Ruscam (vrål-åke): En grym midgame-spelare som jag har respekt för
7. Pilis: vi behöver helt klart en bra starter
8. OutlawCobra: PC har jag inte lirat med men Axel vet jag iaf att han är en riktigt trevlig prick :) En spelare jag gärna vill ha med i mitt team som sprider teamkänslan i gänget, skön kille!

9. Mudnor: för han är så söt (a)
10. Captain Awesome: Världens bästa scriptare, en sådan spelare behöver vi för att fixa speciella värdefulla script till stammen! Viktigt viktigt
11. Dante: inte lirat med honom men har helt klart respekt för denna spelaren.
12. Vendetta: en ny pilis
13. QTU
14. Fast29 eller Canza eller Tool: svårt å välja bland dessa 3, men de är stabila allihopa
15. DrLoveH
16. Fireside
17. Metaldazer
18. Arthas
19. JockDeRock (SchtekarN ^^ )
20. Den här platsen vill jag utelämna för det är svårt å få med alla bra, finns många som lätt platsar in här. Ecalos har en hel del ruskigt duktiga spelare i deras gamla dagsform men numera har säkert många pensionerat sig så jag vet inte hur dagsformen ser ut. Finns också andra gamla spelare som redan slutat med TW från längesen som vi inte heller ska glömma bort

Sen utvecklas ju spelen också, det är inte helt säkert att de gamla spelare kan mäta sig med de nya.

Kan jämföras som andra lagspel som tex: counter-strike. Gamla spelare som HeatoN skulle ju inte kunna klara av att vinna 1 on 1 över f0rest i dagens läge men HeatoN är HeatoN, fortfarande en legend.

Samma sak här med tribalwars, gamla legender är fortfarande legender och därför bör vi inte heller glömma dem.
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Gör en lista jag med då, kommer kanske inte vara ett topplag enligt konstens alla regler, men detta är spelare JAG gärna skulle lira med och som jag misstänker skulle kunna fungera ihop som ett sjukt tight gäng :)

Kommer inte vara rankat utan siffrorna är så jag ska hålla mig till hur många jag tagit med... Blir en salig blandning från V1, V3, V10 och V12 för min del då det är där jag lärt känna de flesta av dessa spelare!

1. Somalia For FN - Diplomat/ledare (killen är i klass med Xray ute i externa då han verkligen vill och en sjukt duktig spelare)
2. Black Sparkz - Diplomat alt. ledare (riktigt rolig snubbe att spela tillsammans och ett helvete att möta :p)
3. Rofflaren - Ruggig spelare att möta och en skön teamplayer
4. Disturbia - Motiveringen finns i hans nick då killen bokstavligt talat är mentalt störd då han vill ;)
5. Vision.X - Teamplayer samt en spelare med starkt uppåtgående formkurva, du kan då du vill sötnos <3
6. Brightside - Duktiga deffspelare krävs det fler av =)
7. Woody78 - Disturbias/Vision.X's vapendragare (tar man en får man övriga två på köpet och de är sjukt duktiga allesammans)
8. Fronk - Har fortfarande mardrömmar efter dina köttrundor i V3 ='(
9. Kawac - Enligt mig .se's vassaste deffspelare helt klart.
10. Micho1986 - Fy fan vad jag saknar att spela ihop med dig kära vän =/
11. Raggen/Boogeyman - Well, vem ska annars vaka med mig på nätterna? :p
12. Dalapeter - Helt klart en av de bättre spelarna enligt mig, toppklass som spelare samt en oerhört stark drivkraft inom en stam
13. OneRonna - En teamplayer utan dess like, stark köttare och inte en helt kass deffspelare heller
14. Hannu87 - En av ryggraderna i -SK- och en av de sjukaste köttare jag spelat tillsammans med
15. Alexwh8 - Min kära -SK- granne på kartan, en awesome spelare både offensivt och defensivt samt hjälpsam hela tiden :)
16. Storp - vem ska annars hålla koll på oss rekryter? ;)
17. Boxarn - trevlig spelare och en teamplayer samt väldigt duktig :)
18. Alucard90 - My partner in crime samt privata psykolog vid psykotiska sammanbrott i forumet :p
19. Benzocaine - Min forna mentor och en spelare jag saknar oerhört..R.I.P kära vän!
20. Knass/Efra/TGOW - Ptja, någon måste ju så klart vara vaken dygnet runt =P
 

DeletedUser

Guest
Jag tar bara med spelare som jag har spelat med i samma stam, jag vet att det finns andra som förtjänar en plats...

1. MeatMachine/Jigsaw Jr
2. Simon Wiberg
3. Fox92
4. Benzocaine
5. Efra
6. Fröken Julie
7. Ljugoboss
8. Mattec92
9. The Conqueror
10. Lusoswe
11. mikedeee
12. Wiberg 98
13. Agalevom
14. Paradigm
15. Clone001
16. Hennessy
17. vetinte?
18. Ugabug
19. Superglass
20. RiseAgainst
 

DeletedUser

Guest
tar bara spelare jag gillar sen om de är de bästa vetefan skönhet före skills ftw ^^
1 jag
2 Danneboy
3 Turk the great/clone 001
4 outlawpete
5 wallin016
6 berntan
7 Fjantas the warrior
8 urume
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

bah kommer inte på fler kanske fyller på
 

DeletedUser

Guest
kuul

1. Totte går på potta
2. Potta går på totte
3. metaldazer
4. amped
5. Alfredz
6. Apocalypsee
7. Conrad75/Fireside
8. tonnib
9. salle69
10. rovet
11. Amfetaminpsykos
12. fast29
13 Wiberg 98
14. Simon wiberg
15.DrLoveH
16. bushdoctor
17. Dante
18. mufasa
19. juice-6
20. zephyren
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi skriva en riktigt SKÖNlista :D

1. Black Sparkz - Farsan måste vara med även fast han smiskar mig ibland. <--- Ledare
2. Nikhita - Mamma måste vara med också hon tröstar mig så bra när jag är ledsen.
2. Korrumperad Gam - Gam är ett måste för att stammen ska vara perfekt. dudududududududududu GAMMMM!
4. TheGodOfWar - Min prins måste ju också vara med :D <3
5. Wallarn - Min Babe <3<3
6. Golonmo - Love <3
7. Viigoo - Love <3
8. Slinkan - Love <3
9. Unstoppable - Love <3
10. Linkan - <3
11. LemonLime - Någon måste ju vara sur :D
12. Abel - Boråsare måste vara tsm ;) <3
13. Ic3Princ3 - Någon måste ju vara iskall ;)
14. Kalle14 - Oh Isak u So r@ndom :D <3
15. Svensk Medborgare - Du är min gamla älsklings norrbagge :D <---Diplomat (vem kan stå imot en sån skön dialekt!)
16. Stål Kalle - Kommer inte ihåg vad hans Real nick var men jävligt skön är han :D
17. Rofflaren - Skönare lirare får man fan leta efter <3

Sparar dom sista tre platserna ifall jag glömde någon go lirare!
 
Topp