Domdom Klargör

DeletedUser

Guest
Kan man lugnt säga =) GOTH har gett sig ut på tunn is för att försöka rädda *N*S* =P

Ähum? Det där har du fått helt om bakfoten min vän.
Domdom anföll oss – vid upprepade tillfällen. Vi har bara försvarat oss. Denna konflikt har började långt innan ni förklarade krig mot *N*S*.

Nu har vi skickat ett förslag på fred, eftersom vi har andra engagemang som vi hellre tar i tu med. Men detta förslag har ignorerats, tills dess vi får svar fortsätter vi naturligtvis försvara oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
GOTH inte kört fullt krig? hmm förutom att deffa domdoms fiende och skicka attacker på dom? allså jag skulle nog tolka en sån sak som fredsförslag upp dit solen inte skiner.
men det är bara min åsikt har ingen insyn i domdom så kan inte säga vad dom tänker.

Det är inget krig mellan DomDom och GOTH. Vi bara slår lite på varandra. Dom slår på oss, vi slår tillbaka.
Att vi tagit byar av DomDom är bara för att det har gått att göra det. Dom försöker ju ta byar av oss.
Men denna cirkus kan få ett mycket snabbt slut om DomDom vill det.

Så enkelt är det, min goda man.

Och vet inte om du missat det, men vi har gått om er i rankingen. Ni ville ju att vi skulle säga till er om det. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det är inget krig mellan DomDom och GOTH. Vi bara slår lite på varandra. Dom slår på oss, vi slår tillbaka.
Att vi tagit byar av DomDom är bara för att det har gått att göra det. Dom försöker ju ta byar av oss.
Men denna cirkus kan få ett mycket snabbt slut om DomDom vill det.

Så enkelt är det, min goda man.

Och vet inte om du missat det, men vi har gått om er i rankingen. Ni ville ju att vi skulle säga till er om det. :awsm:

jo vet att ni gått om oss i ranking även 3 nya medlemmar från 41 medlemmar igår till 44 st idag imponerande att gå om en stam i rank bara genom att öka med 3 medlemmar ;)
 

DeletedUser

Guest
jo vet att ni gått om oss i ranking även 3 nya medlemmar från 41 medlemmar igår till 44 st idag imponerande att gå om en stam i rank bara genom att öka med 3 medlemmar ;)

Eller så beror det på att vi tagit 9 byar av en betydligt större stam och ni enbart tagit 6 av en mindre stam.

Dessutom var vi 48 stycken i stammen för en vecka sen, vilket bantades ner till 41, varav en av de som kickades fick komma tillbaka. Två nyrekryteringar har skett till ett sammanlagt poängvärde av 33.000p
Vi kickade spelare till ett poängvärde av 50.000p. Samtidigt har vi adlat och gått om Hire i rank.

Detta finns det ju bevis för i TWstats.se, bara för er att räkna efter om ni inte tror det jag skriver.

Alltså, vi har trots poängförluster i form av avlägsningar och trots nyrekryteringar ändå ökat så pass i poäng att vi svischat förbi Hire. Sist vi gick om er i rankningen rekryterade ni in nya spelare. Massrekrytering? Nä, knappast. Bara vanlig förekommande rekrytering.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp