Dom 3 största fiaskona

DeletedUser

Guest
Klart det är Boman som skapar en tråd där man inte gör annat än hänger ut människor, nästan som de spelare som wcw ville offra för att blidka oss när de tog in hela VVV som flyktingar^^

1. WCW:s diplomati
2. VVV:s ärelösa flykt till wcw
3. denna tråds skapare


så du menar att peterinas inte gör annat än att hänga ut människor då du skrev in honom på plats 3 över fiaskon :) , eller det kanske var ett skämt nu när det inte var jag som skapade denna tråd utan det var PETERINAS ,

Bara för detta så får du en Wedgie av mig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bara älskar när mitt nick kommer fram hela tiden =) innebär att jag aldrig kommer dö , snarare att ni hedrar mig när ni skriver in mig i trådarna hela tiden

man blir lite rörd =)

mina fiaskon då

1. benetus som var så jäkla envis , vet inte hur många gånger jag bad honom dra
2. ST4 som ställde till det otroligt över en natt , stammen skapades runt 2 tiden på natten sen bada man i post
3. tjekans fall , var tråkigt att dom försvann
 

DeletedUser

Guest
bara älskar när mitt nick kommer fram hela tiden =) innebär att jag aldrig kommer dö , snarare att ni hedrar mig när ni skriver in mig i trådarna hela tiden

man blir lite rörd =)

mina fiaskon då

1. benetus som var så jäkla envis , vet inte hur många gånger jag bad honom dra
2. ST4 som ställde till det otroligt över en natt , stammen skapades runt 2 tiden på natten sen bada man i post
3. tjekans fall , var tråkigt att dom försvann


nu har du väll fått solsting , wcw har skrapat ihop till en fin liten solhatt till dig så det kanske klarnar i knoppen , det var väl du som skapade denna tråd eller ? du kanske skulle sluta skapa trådar om du vill bli bortglömd :)
 

DeletedUser

Guest
ja det är otroligt att jag än idag är V3 största fiasko =) ska skriva samma tråd igen om 1 år ska vi se om jag är det största fiasko då med =)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Såklart folk mins dig peterinas. Jag ser dig skriva poster över allt i det här forumet. I alla trådar jag läst så har du vart med och skrivit i princip.

Du är väl än utav få som slutat som fortfarande är kvar på forumet och gnägger.
 

DeletedUser

Guest
så du menar att peterinas inte gör annat än att hänga ut människor då du skrev in honom på plats 3 över fiaskon :) , eller det kanske var ett skämt nu när det inte var jag som skapade denna tråd utan det var PETERINAS ,

Bara för detta så får du en Wedgie av mig

Haha, ibland trampar man ju i klaveret :D Förstår inte hur jag kunde läsa Peterinas och få det till Boman, inte ens nära ju.Såklart ska det vara Boman på tredjeplatcen och ingen innan, ledsen boman om du kände dig utelämnad. Tar gärna Wedgien av dig då det var fel av mig att inte ha med dig på listan, sorry.

Det gäller ju att vara konsekvent så därmed gör jag ett lappkast och säger istället att det var ett underbart litet tilltag att skapa denna tråd där jag fick ännu en chans att ösa skit på Boman och WCW. Keep up the good work! ;)
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
1. GOTH ledning som endast brydde sig om sina egna skin
2. Tjekans fall
3. Mupparnas mupp = perteinas
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
1. Motox som piper och gnäller i varenda tråd
2. Motox som piper och gnäller i varenda tråd
3. Motox som piper och gnäller i varenda tråd
 

DeletedUser

Guest
Har insett att de finns ett större fiasko i värld 3 än dom jag tidigare nämt och de absolut största fiaskot för min egen del är ändå att jag ännu spelar detta beroende framkallande spel som tar upp alldeles för mycke tid!

Danskare
 

DeletedUser

Guest
Det största är ju när reddewil78 spionanklagar mig och min vän Hampus204, dock så tog Yocci och han stam + Tjekan + VVV om han sen;)
 

DeletedUser

Guest
Har insett att de finns ett större fiasko i värld 3 än dom jag tidigare nämt och de absolut största fiaskot för min egen del är ändå att jag ännu spelar detta beroende framkallande spel som tar upp alldeles för mycke tid!

Danskare

Där sade du något!!!

Största fiaskona enligt min mening:

1. Benzocaine började spela TW.
2. Benzocaine började spela TW.
3. Att admins inte kan ha konsekventa regler.
 
Topp