Dom 3 största fiaskona

DeletedUser

Guest
Skulle vara roligt och ställa den frågan =)

vilka tycker ni var dom 3 största fiaskona i V3 sen start ?

vi har ju haft dom 3 största händelsena =
 

DeletedUser

Guest
1.Kryddunionen skapades
2.Kryddunionen skapades
3.Kryddunionen skapades

Ta det med en nypa salt...
 

DeletedUser

Guest
Stick inte fram hakan så där Peterinas. Risken är att du får en del käftsmällar i en sådan här tråd. ;)

Jag undviker att kommentera. Tycker inte att det har varit några större fiaskon. Möjligen att vissa stammar har gett mycket sämre motstånd än jag hade förväntat mig men tänker inte nämna några namn eftersom det bara skulle framstå som pajkastning. De har min respekt trots allt.
 

DeletedUser

Guest
Stick inte fram hakan så där Peterinas. Risken är att du får en del käftsmällar i en sådan här tråd. ;)

Jag undviker att kommentera. Tycker inte att det har varit några större fiaskon. Möjligen att vissa stammar har gett mycket sämre motstånd än jag hade förväntat mig men tänker inte nämna några namn eftersom det bara skulle framstå som pajkastning. De har min respekt trots allt.

hehehehehe

1 Peterinas krig mot WCW tycker jag va ett fiasko för peterinas

2 Vi mottog Erka81 till Coriander med öppna armar

3 Vi mottog Peterinas till Coriander

Danskare
 

DeletedUser

Guest
Stick inte fram hakan så där Peterinas. Risken är att du får en del käftsmällar i en sådan här tråd. ;)

Jag undviker att kommentera. Tycker inte att det har varit några större fiaskon. Möjligen att vissa stammar har gett mycket sämre motstånd än jag hade förväntat mig men tänker inte nämna några namn eftersom det bara skulle framstå som pajkastning. De har min respekt trots allt.
japp ja vet =) men roligt o se vem som älskar en med =)
smällar man får ta i denna branch
 

DeletedUser

Guest
hehehehehe

1 Peterinas krig mot WCW tycker jag va ett fiasko för peterinas

2 Vi mottog Erka81 till Coriander med öppna armar

3 Vi mottog Peterinas till Coriander

Danskare

Jag skriver till peterinas när jag sett denna tråden (17:15):
danskares svar kommer nog vara: Invitade erka, peterinas

1 Danskare är ett enda stort fiasko ^^

2 Kryddorna som behåller danskare och ger honom uppmuntran (tar med honom i ledningen) med anledningen: Erka är den största idioten på v3 och mordhota folk på riktigt är inte så farligt i relation till Erkas idioti, det backar vi upp som stam

3... Att jag överhuvudtaget loggade in med erka-kontot på v3 - nej, det var lyckat i slutändan, har gett mig mer glädje än sorg - så jag får återkomma med fiasko nummer 3...

Ja, jag hittade det!
3 Admin som bara bannar 24 timmar för mordhot från person som enligt egen utsago arbetat som indrivare i undre världen
 

DeletedUser

Guest
Ööööö erka jag har tillhört ledningen sedan 1 september så de va inte därför jag kom med även om de hade vart en bra anledning till att få vara med!

D
 

DeletedUser

Guest
1. Corians miss med diplomatin och anföll GOTH, trots allians pakt.
2. LegioXX krig mot Corian. (LegioXX failade så hårt)
3. DC family.
 

DeletedUser

Guest
Det största fiaskot var nog när Peterinas tog sig vatten över huvudet och försökte leda en stam. Men efter flera hot, lögner och sena nätter så löste det sig, ledaren abdikerade och alla levde lyckliga resten av sina liv.;)
 

DeletedUser

Guest
1. peterinas

2. benetus (ex ledare för st3)

3 , tjekans fall
 

DeletedUser

Guest
Klart det är Boman som skapar en tråd där man inte gör annat än hänger ut människor, nästan som de spelare som wcw ville offra för att blidka oss när de tog in hela VVV som flyktingar^^

1. WCW:s diplomati
2. VVV:s ärelösa flykt till wcw
3. denna tråds skapare
 

DeletedUser

Guest
Tvåa på min lista kommer spelaren Hansepag som tydligen inte har mycket över för boman79. Hansepag hittade äntligen sin chans att spy galla över Boman. Hansepag var väldigt nöjd med sitt inlägg där han inte är förvånad över att det är elaka boman som startat denna tråd. Det Hansepag strax kommer inse är att det inte var Boman, utan PETERINAS. Välkommen in i matchen Hansepag!;)
 

DeletedUser

Guest
Klart det är Boman som skapar en tråd där man inte gör annat än hänger ut människor, nästan som de spelare som wcw ville offra för att blidka oss när de tog in hela VVV som flyktingar^^

1. WCW:s diplomati
2. VVV:s ärelösa flykt till wcw
3. denna tråds skapare


Läsa vem som skapade den kanske? :rolleyes:
Jag har för mig att det inte är boman men vad vet jag, du verkar ha mycket bättre koll ;)
 
Topp