DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tror knappast du hade varit så glad om det var du som låg i så stort underläge

Uhm... På v1.se ligger jag sedan söndagen i krig ENSAM med mina futtiga 400k poäng mot AOSF som då har 8 mille fördelat på sina 13 spelare...

Jag har sen det kriget skickat ett mail för att klaga hos dom, det var över att jag blev störd mitt i elitseriematchen med deras fake attacker som måste taggas.

Ps. Jag leder med 1-0 i byar och jag ber INTE om hjälp från nån, krigsspel ska man kriga i! Går alltid att gå under med flaggan i topp åteminstonde!
 

DeletedUser

Guest
Men du gör det för att lägga ner antar jag? Och står det 1-0 borde det ju knappt kunna kallas "krig"...

Btw så e det helt OT.
 

DeletedUser

Guest
Uhm... På v1.se ligger jag sedan söndagen i krig ENSAM med mina futtiga 400k poäng mot AOSF som då har 8 mille fördelat på sina 13 spelare...

Jag har sen det kriget skickat ett mail för att klaga hos dom, det var över att jag blev störd mitt i elitseriematchen med deras fake attacker som måste taggas.

Ps. Jag leder med 1-0 i byar och jag ber INTE om hjälp från nån, krigsspel ska man kriga i! Går alltid att gå under med flaggan i topp åteminstonde!

Och jag är kusin med påskharen.

Det e lite väl mkt offtpoic nu..
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Ojojoj vad DO ligger i !! drygt 200 inkommande om dagen på mina byar, men å andra sidan stiger ju deffrankingen nåt enormt!!

Rank Namn Besegrad
1 ingodsname 2.147,48 Mio.
2 binostar 12,62 Mio.
3 mrmusic61 9,23 Mio. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Med sorg i sinnet konstaterar jag att det som kallas HEDER inte existerar hos stammen DO som nu utan förvarning Brutit sin IAP med oss i J III:(

Så många trevliga och mindre trevliga diskussioner jag haft med Stig och Marixa men att de skulle "Backstabba" oss det är ett sorgligt Lågvattenmärke.

Så en varning kan ju vara på sin plats om du/ni har en IAP/Allians med DO, VAR PÅ ER VAKT!!! Attackerna kan komma när som helst!

Nej att spela TW i fortsättningen kommer inte att vara lika roligt.

Mrmusic61 Ledare J III


Sim City ftw!
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du skulle väl aldrig be om hjälp om en stam som var 10 gånger större än din.attackerade dej ?? eller???:eek:

Mycket möjligt.... men varför sitta o skryta om en deff ob man fått ihop med assistans utifrån??.. Tvivlar nämligen starkt på att alla trupper i dina och andras byar är från J III


Försvarare: mrmusic61
By: xxxxxxxx (xxx|428) K46

Kvantitet: 69820 40541 0 3526 0 10501 582 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket möjligt.... men varför sitta o skryta om en deff ob man fått ihop med assistans utifrån??.. Tvivlar nämligen starkt på att alla trupper i dina och andras byar är från J III

det handlar inte om skryta eller inte det handlar om att vara sååå dum så man attackerar gång på gång på gång fast man hela tiden förlorar alla trupper man anfaller med!!!! DET min vän är D U M T !!! sen att jag visar defranken är ju mest för att retas oc se det lyckades det oxå!!!!:D
 

DeletedUser

Guest
och en offby tar ju sååå lång tid att bygga upp igen, de har väl ingen bättre att slösa sina trupper mot så desvärre får du Mrmusic ta smällen;)

grattis till den fina deff-ob'n, vad man än säger så krävs det lite av spelaren bakom kontot också för att klara trycket, som tur är för dej har de ju inte lagt i högsta växeln än, eller??
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
och en offby tar ju sååå lång tid att bygga upp igen, de har väl ingen bättre att slösa sina trupper mot så desvärre får du Mrmusic ta smällen;)

grattis till den fina deff-ob'n, vad man än säger så krävs det lite av spelaren bakom kontot också för att klara trycket, som tur är för dej har de ju inte lagt i högsta växeln än, eller??

3 veckor med ca 500 anfall om dagen...hmm jag vet inte om DO har nån högre växel än så...men skam den som ger sig...Tid har jag iaf...hehehe:cool:
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
3 veckor med ca 500 anfall om dagen...hmm jag vet inte om DO har nån högre växel än så...men skam den som ger sig...Tid har jag iaf...hehehe:cool:

3 veckor..??

Hum... de blir ju...10500 anfall totalt då ju...... räkna en off by i varje anfall...

Lycka till grabben;)... DO har bara 5694 byar....
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
nä senaste veckan har det "bara" stått 200-300 vid svärdet .... men första veckarna stod det standby 400-500 ink..där varje dag JAPP sen måste jag säga att jag fullständigt SKITER i om du tror mej eller inte....:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp