DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Japp nu e vi på G !! :D

Har varit lugnt några dagar DO måste ha fått slut på Offtrupper...hehehehehe:cool:
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Totala erövringar:

Sida 1: 53
Sida 2: 6
Skillnad: 47

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 2
Skillnad: 1

Kunde inte Do och Do-A ha plockat dom 50 byarna av fienden så kanske den stammen blir nollad snart
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Sådär ja jag tror minsann det tog skruv det jag skrev..... Nu har man 86 inkommande igen ...nu känns det som vanligt igen:)
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
haha jag skulle inte tro att du klarar av 139 inkommande och har alla byarna kvar vårat mål är ju endå att ta byarna. va du har i OB-ranking intriserar ju inte oss :p

fan det var ju häromdan...dem har jag redan fixat....har 219 inc nu....rankingen stiiiiiiiger...!!!!:D
 

DeletedUser

Guest
jag läste dom första 12 sidorna men orkade inte mer sedan, kan någon sammanfatta pajkastningen?

det jag fick reda på under dom 12 första sidorna var 2 saker var att det fanns en upprörd barnslig typ som inte kan hålla sina tankar för sig själv även om det är för hans eget bästa och den andra saken var att man nog inte ska bry sig om skriva här då man förmodligen får massa skit för det av en viss person....

och i princip har alla små stammar IAP med vår stam, eller iallafall från deras sida ;)
dom attackerar då alldrig mig, inte äns om jag adlar deras byar :confused:

jaja mitt inlägg vart lite halv flummt men jag kan skylle på att det ä ganska sent :)
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
jag läste dom första 12 sidorna men orkade inte mer sedan, kan någon sammanfatta pajkastningen?

det jag fick reda på under dom 12 första sidorna var 2 saker var att det fanns en upprörd barnslig typ som inte kan hålla sina tankar för sig själv även om det är för hans eget bästa och den andra saken var att man nog inte ska bry sig om skriva här då man förmodligen får massa skit för det av en viss person....

och i princip har alla små stammar IAP med vår stam, eller iallafall från deras sida ;)
dom attackerar då alldrig mig, inte äns om jag adlar deras byar :confused:

jaja mitt inlägg vart lite halv flummt men jag kan skylle på att det ä ganska sent :)

Om du nu tyckte min tråd var barnslig så varför fortsätta läsa,och vad har du att komma med som är av intresse för någon????:eek:
 

DeletedUser

Guest
Om du nu tyckte min tråd var barnslig så varför fortsätta läsa,och vad har du att komma med som är av intresse för någon????:eek:

jag sa alldrig att det var du!!!

men efftersom du tar åt dig så mkt kanske du bör tänka på vad du skriver.....



jupp jag gillar pajjkastning
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
jag sa alldrig att det var du!!!

men efftersom du tar åt dig så mkt kanske du bör tänka på vad du skriver.....



jupp jag gillar pajjkastning

eftersom jag var ganska upprörd från början då jag började tråden så antog jag att det var mig du menade...men om inte så ber jag om ursäkt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp