DM vs TWAR-9

Sparkling

New Member
Reaktionspoäng
0
Ojojoj Det va inte dåligt va det blev fart på er.. Jag önskar att jag hade tid för. Men jag har 6 ungar 2 mammor och en älskarinna att sköta om oxå.
Hade jag bara haft fröken höger skulle jag oxå lägga ner lika mycket energi på det här forumet ^^
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj Det va inte dåligt va det blev fart på er.. Jag önskar att jag hade tid för. Men jag har 6 ungar 2 mammor och en älskarinna att sköta om oxå.
Hade jag bara haft fröken höger skulle jag oxå lägga ner lika mycket energi på det här forumet ^^
Sämsta försöket jag sett i hela mitt liv vad gäller att avleda diskussionen.
Lycka till med dina två mammor. Själv har jag en far och en mor.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DM WOLF
Players:

Side 2:
Tribes: TWAR-9
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 93
Sida 2: 55
Skillnad: 38

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 7
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 289,619
Sida 2: 176,377
Skillnad: 113,242

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53,990
Sida 2: 38,951
Skillnad: 15,039

image.php
 

DeletedUser

Guest
Massinvite och spioneri går hand i hand :)

är du dum eller???

för det första.. vi har inga spioner i wolf som ger oss mass vis med info..

för det andra.. vi startade med bokning och rubbet igår så snart så kommer dom ägiga statsen vänta bara...

för det tredje.. förlåt om jag skrev du är dum du är riktigt smart..

men mass invite??? vad menar du med det? om det är några som mass invitar så måste det vara twar eller kanske dm vet ej.. men vi hatar mass invitare och våran rekryterare är riktigt noggrann med att bjuda in så... naah mass invite existerar inte i wolf
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
.

Jasså, enligt TW's tid kom det ungefär 8 timmar efter

gubbar har inte ni jobb/ skola eller ngt annat .. ahaha inte så konstig att sprit ligger etta.. för deras members a NO LIFEEERS!!! duudes.. gå ut å andas in lite frisk luuft:O haha.. GO SPARKLING

V6-WTF!
V9-WOLF
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
är du dum eller???

för det första.. vi har inga spioner i wolf som ger oss mass vis med info..

för det andra.. vi startade med bokning och rubbet igår så snart så kommer dom ägiga statsen vänta bara...

för det tredje.. förlåt om jag skrev du är dum du är riktigt smart..

men mass invite??? vad menar du med det? om det är några som mass invitar så måste det vara twar eller kanske dm vet ej.. men vi hatar mass invitare och våran rekryterare är riktigt noggrann med att bjuda in så... naah mass invite existerar inte i wolf


Du har fått Tribalwars om bakfoten.

Du får nog ta och lära dig ett och annat innan du ska fortsätta vara så pass stöddig som du är.


Fortfarande besviken över att WOLF inte attackerar så mycket som jag förväntade mig.

Ett par fina rapporter jag fick på mig från folk i DM:


Anfallare: xxx
By: xxx K44

Kvantitet: 1413 454 0 0 0 64 0 0 1 1
Förluster: 1413 454 0 0 0 64 0 0 1 1

Anfallare: xxx
By: xxx K44

Kvantitet: 0 0 0 0 0 0 0 17 0 1
Förluster: 0 0 0 0 0 0 0 17 0 1


Anfallare: xxx
By: xxx K44

Kvantitet: 1340 218 0 22 247 10 75 50 0 1
Förluster: 1340 218 0 0 247 10 75 50 0 1


Gillar såna attacker :)
 

DeletedUser

Guest
roligt för dig då..

vi möter så länge inget motstånd emot dom byarna vi har spejat och rensat kriget emot karma var annat..

okey vi har kanske förlorat några hundra eller tusen yx men aja förluster går man med hela tiden
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
roligt för dig då..

vi möter så länge inget motstånd emot dom byarna vi har spejat och rensat kriget emot karma var annat..

okey vi har kanske förlorat några hundra eller tusen yx men aja förluster går man med hela tiden

Som sagt. Lär dig spela innan du yttrar dig.


När kommer WOLFs offensiv? Still waiting!
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
gubbar har inte ni jobb/ skola eller ngt annat .. ahaha inte så konstig att sprit ligger etta.. för deras members a NO LIFEEERS!!! duudes.. gå ut å andas in lite frisk luuft:O haha.. GO SPARKLING

V6-WTF!
V9-WOLF

Jasså, verkar som du sitter för mycket på TW då du hade tiden till att ha 2 konton :rolleyes:
 
Topp