DM vs TWAR-9

DeletedUser

Guest
Hmm, krig?


vad snackar ni om =)?


Detta är ta mej fan inget krig, lek är ett ord som passar bättre. Ja har rensat, Låt mig se. 4 spelare?

Har fått ca 100k totalt i OB. Har typ ingen def kvar,(Dugligt för att mellan deffa adels) och ändå är jag kvar på v9?


Består TWAR-9 bara av noob's? Eller vad är det frågan om.
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Wolf har sedan skapandet av Värld 9 varit allierad med DM

Så för att hedra denna allians går vi officiellt in i kriget på
DM:s sida mot TWAR-9.

För Wolf:s ledning
Bucket.
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
.

Wolf har sedan skapandet av Värld 9 varit allierad med DM

Så för att hedra denna allians går vi officiellt in i kriget på
DM:s sida mot TWAR-9.

För Wolf:s ledning
Bucket.

nu jävla gäller det grabbar !
V6-WTF!
V9-WOLF
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Wolf har sedan skapandet av Värld 9 varit allierad med DM

Så för att hedra denna allians går vi officiellt in i kriget på
DM:s sida mot TWAR-9.

För Wolf:s ledning
Bucket.


Nej men oj!!! Vad förvånad jag blev nu. Såg ju inte den komma för 4 veckor sedan :)

Tyvärr så hade jag planerat in ett anfall på er först. Men jag var visst den enda som hade stake nog att gå in i den fighten. Dock så ser det väldigt mörkt ut på kameruns avbytarbänk.

Får önska er all krigslycka och vi lär ju ses ett antal gånger till där jag kan ha "mina riktiga" spelare med. Då får ni lite motstånd också.

A ninja never tell a lie. He just lets people die.
 

DeletedUser

Guest
Nej men oj!!! Vad förvånad jag blev nu. Såg ju inte den komma för 4 veckor sedan :)

Tyvärr så hade jag planerat in ett anfall på er först. Men jag var visst den enda som hade stake nog att gå in i den fighten. Dock så ser det väldigt mörkt ut på kameruns avbytarbänk.

Får önska er all krigslycka och vi lär ju ses ett antal gånger till där jag kan ha "mina riktiga" spelare med. Då får ni lite motstånd också.

A ninja never tell a lie. He just lets people die.

Betyder detta att ni har gett upp? :eek:
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Wolf har sedan skapandet av Värld 9 varit allierad med DM

Så för att hedra denna allians går vi officiellt in i kriget på
DM:s sida mot TWAR-9.

För Wolf:s ledning
Bucket.


Kan en admin gå in och ändra topic till DM, Wolf vs TWAR-9?
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
. ah det skulle sett fetare ut:D!:) och DM ni behöver inte oroa er för BS;) haha folk e ju bara svartsjuka dom här dagarna:D
 

DeletedUser

Guest
Sparkling på 27.08. kl 23:21 Citera
dempapSWEP skrev:
menar inte på en gång om vi skipar en alians nu sen kan vi ta dom när kriget är över


Ja vi kanske skulle fokusera på att få bort fjantas och dom först.. Eller är dom för "tuffa" kanske är lättare att adla en spelare som vi har allians med idag??

Vi kan fortsätta den här diskussionen senare, men vi bryter inga allianser så länge "Tuffingarna" är kvar..

"men vi bryter inga allianser så länge "Tuffingarna är kvar.."
Låter pålitligt tycker jag. :rolleyes:
 

Sparkling

New Member
Reaktionspoäng
0
"men vi bryter inga allianser så länge "Tuffingarna är kvar.."
Låter pålitligt tycker jag. :rolleyes:

Om det nu vore så att vi planerade att bryta en allians. Borde inte din "Spion" hitta något mera påtagligt att ge dig då???

Hur är det där med spioneri. Kan det vara så att vi har hittat Sprits nyckel till framgång??

Ni kallar oss för backstabbers..
Vad ska man kalla er för ?

Mitt nästa inlägg kommer om 6 dagar..

//Sparkling
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag säger som jag gjort tidigare:
Det är inte mitt fel om era medlemmar vantrivs och ger mig info från erat forum. Jag tror inte du skulle blundat, tagit bort posten och skällt på spelaren och sagt "fyyy man får inte göra så".
 

DeletedUser

Guest
Word, ni borde inte ha massrekryterat så mycket wolf. och satsat på medlemmar ni litar på :]


Mvh
Ghost
 

DeletedUser

Guest
Haha. backstabbers. Så om man avbryter en IAP, anfallen kommer efter att man har avbrytit IAPen, anser du då oss vara backstabbers?

Nej du
Du har fått detta om bakfoten. Vad jag menar är att DM borde akta sig för en backstab från WOLF. Det har ju hänt förr, så att säga. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Då missförstod jag dig Jäger, då ber jag så mycket om ursäkt :)

Dock tror jag inte WOLF kommer BSa oss så :)
 

Sparkling

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag säger som jag gjort tidigare:
Det är inte mitt fel om era medlemmar vantrivs och ger mig info från erat forum. Jag tror inte du skulle blundat, tagit bort posten och skällt på spelaren och sagt "fyyy man får inte göra så".

Sure.. Nu är det ju inte så som du vill vrida det till att vara,, Ni har spioner helt enkelt..
Tänka sig att Fina stammen sprit använder sig av sådana "Backstabers"..


Eller så har jag fel och det är som du säger. Då tycker jag du vidarebefodrar pm:et till mig.

Men du slingrar dig säkert. Man ska ju göra det man är bra på..
 

DeletedUser

Guest
Sure.. Nu är det ju inte så som du vill vrida det till att vara,, Ni har spioner helt enkelt..
Tänka sig att Fina stammen sprit använder sig av sådana "Backstabers"..
Inte mitt fel att det finns folk i din stam som tycker ni gör fel som backstabbar stammar tjugofyrasju. Jag har absolut ingen anledning att "plantera" någon spion i en stam som din. Det mesta sipprar ju ut på allmänna förr eller senare ändå, ofta i relativt dålig PoP för WOLF.

Då tycker jag du vidarebefodrar pm:et till mig.
Är du korkad på riktigt, eller spelar du bara?
 

DeletedUser

Guest
HAr vi spioner i Wolf?o_O varför har inte jag blivit informerat om detta?!?! :D...

Btw om jag fattat detta rätt så tycker sparkling att vi backstabbar för att vi har spioner?
Få se säg vilka stammar vi har spioner då?
om du säger att vi har en i wolf så tycker jag att du borde tänka efter...
Va har vi i sprit för nytta av att ha en spion i eran stam? Sen så kan jag inte säga att vi kan kalla spioner för "backstaber" om vi nu har spioner i stammar vi inte har nån relation till?
tex wolf? När har vi har nån relation mellan stammarna?:S
Får inte ihop det iaf...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Mitt nästa inlägg kommer om 6 dagar..

Jasså, enligt TW's tid kom det ungefär 8 timmar efter :eek:

Sparkling att era medlemmar väljer att komma till oss är inte vårat fel.
Många topp stammar på andra världar har kommit långt och överlevt krig just pga spioner, det är en del av spelet.
Live with it.

Kom nu inte med ''backstabb är också en del av spelet''.
Ja det är det, men det förkortar bara eran speltid på en värld då folk nära er planerar på att ta ut er.
 
Topp