DM vs TWAR-9

DeletedUser

Guest
Hahaha WOLF är så tragiska, dem är 2 stammar och vill ändå ha med sig flera....patetiskt... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha WOLF är så tragiska, dem är 2 stammar och vill ändå ha med sig flera....patetiskt... :rolleyes:

och? såklart jag vill höra ännu mera av ert klagande.. ooh nu är dom 3vs1 omg nu blir det 4vs1.. vad händer sen 10vs1??? så tragiskt.. patetiskt.. gosh...


vem vet det kanske blir en klassiskt tre.. 4 top stammar hoppar på tre i v5.. där klagade ingen fast den världen är unik på sitt sätt...
 

DeletedUser

Guest
och? såklart jag vill höra ännu mera av ert klagande.. ooh nu är dom 3vs1 omg nu blir det 4vs1.. vad händer sen 10vs1??? så tragiskt.. patetiskt.. gosh...


vem vet det kanske blir en klassiskt tre.. 4 top stammar hoppar på tre i v5.. där klagade ingen fast den världen är unik på sitt sätt...

Du är också lite unik :D
 

DeletedUser

Guest
och? såklart jag vill höra ännu mera av ert klagande.. ooh nu är dom 3vs1 omg nu blir det 4vs1.. vad händer sen 10vs1??? så tragiskt.. patetiskt.. gosh...


vem vet det kanske blir en klassiskt tre.. 4 top stammar hoppar på tre i v5.. där klagade ingen fast den världen är unik på sitt sätt...

kära nån, 4 vs 3= Fair.


112 medlemmar mot 31 är INTE jämt. Och ni vill ha MER på eran sida, klarar ni er inte när det är 4 mot 1 (för dom som inte fattar så är 112 vs 31 ungeför samma sak som 4vs1? måste ni få 6 vs 1 eller ännu mer för att våga kriga ordentligt?
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
och? såklart jag vill höra ännu mera av ert klagande.. ooh nu är dom 3vs1 omg nu blir det 4vs1.. vad händer sen 10vs1??? så tragiskt.. patetiskt.. gosh...


vem vet det kanske blir en klassiskt tre.. 4 top stammar hoppar på tre i v5.. där klagade ingen fast den världen är unik på sitt sätt...


Ger du aldrig upp? Du föddes utan testiklar och din hjärnkapacitet är lika stor som när wallin är hög på crack. Lita på mig, det är INGET att skryta om.

Sluta skriva på mitt forum nu och återvänd till ditt näste där din flock leker med din inflammerade åderpåle.
 

DeletedUser

Guest
Varför måste alltid de stora läskiga elite stammarna gå ut och berätta om hur dåliga de stammarna de krigar mot är?

WOLF är ju uppenbarligen ganska smarta som har tagit hjälp av stammar som också vill slå på er, och det verkar ju som om det ger resultat. Det TWAR-9 också bör ha gjort är ju att ha skapat egna allianser för att slå tillbaka mot vargarna, för ni visste ju att de skulle starta krig.

Eller är ni för skickliga för att använda diplomati till hjälp i era krig?

Vi får se vilken taktik som fungerar bäst.

//William
 
Reaktionspoäng
0
Varför måste alltid de stora läskiga elite stammarna gå ut och berätta om hur dåliga de stammarna de krigar mot är?

WOLF är ju uppenbarligen ganska smarta som har tagit hjälp av stammar som också vill slå på er, och det verkar ju som om det ger resultat. Det TWAR-9 också bör ha gjort är ju att ha skapat egna allianser för att slå tillbaka mot vargarna, för ni visste ju att de skulle starta krig.

Eller är ni för skickliga för att använda diplomati till hjälp i era krig?

Vi får se vilken taktik som fungerar bäst.

//William

Eller så är WOLF beroende utav andra och skulle inte klara sig själva? Kan ju vara så, men det kan även vara så som du skriver. Vad vet jag. Men denna diskussion hör inte till tråden!
 

DeletedUser

Guest
Eller så är WOLF beroende utav andra och skulle inte klara sig själva? Kan ju vara så, men det kan även vara så som du skriver. Vad vet jag. Men denna diskussion hör inte till tråden!

Vem vet.
Jag är också osäker på om de skulle lyckas med det men eftersom allt jag läst här verkar handla om hur misslyckade WOLF och DM är som hjälper varandra så anse jag att det är klart att det också är smart av dem. För de skulle ju kanske förlora annars :)

Stats senaste 48h:
Side 1:
Tribes: TWAR-9
Players:

Side 2:
Tribes: WOLF
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 3,660
Skillnad: 3,660

image.php


Side 1:
Tribes: TWAR-9
Players:

Side 2:
Tribes: DM
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 3
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,092
Sida 2: 14,657
Skillnad: 1,565

image.php
 
Topp