Disney

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag låter er diskutera ämnet hotbrev ett tag till så länge det inte spårar ur.

Min personliga åsikt är att man ska ignorera dessa hot totalt om man känner sig någorlunda säker som spelare och den som skickade brevet inte är typ Dante. Känner man sig mindre säker och det faktiskt verkar vara en bra spelare som skickat det så tjänar man antagligen mest på att starta om i vilket fall, man kommer få dåliga farms och antingen sluta som farm eller bli adlad. Bättre då att se till att hamna där man kan få växa och lära sig spelet i sin egen takt.

Jag själv orkar aldrig skicka något till mina grannar, men det kan onekligen vara värt det ibland. Det viktiga är väl att man håller en någorlunda trevlig ton. Får man ett hotbrev som man uppfattar som kränkande/riktigt otrevligt så kan man rapportera det till supporten.
 

DeletedUser

Guest
Varför tvinga bort grannarna? :O
Låt dom bygga upp sej så blir det mer OBA och resurser sen...

Man vill kunna farma i början men oftast är det så att alla börjar inte om utan kanske bara några st eller inga.

Vi säger att du inte har någon bb nära dig = du kan inte farma, då är det bättre om du skriver till folk och någon/några kanske slutar och byn blir en bb och då kan du attackera bb istället för att vänta 2 dagar sen kan du attackera spelaren.
 

DeletedUser

Guest
Man vill kunna farma i början men oftast är det så att alla börjar inte om utan kanske bara några st eller inga.

Vi säger att du inte har någon bb nära dig = du kan inte farma, då är det bättre om du skriver till folk och någon/några kanske slutar och byn blir en bb och då kan du attackera bb istället för att vänta 2 dagar sen kan du attackera spelaren.

Tackar.
För någon som förstår.
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Men nej, iglosen, nu borde du skärpa dig. Detta sker på alla världar. Jag har själv fått sånna här brev av blandannat Wallin016, på v12. Det förekommer bland många spelare.


Iglosen, du får gärna visa hotet för mig i detta brev?

Dethär kanske? Kan du inte läsa?

***** idag kl 16:35 Heysan Solvo. Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ****** Som ligger jämte mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /*****


****** idag kl 17:03 Heysan Solvo Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ****** och ***** Som ligger i samma 15x15 mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /*****


Heysan *jaco97*. Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ****** och ****** Som ligger jämte mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /*****
 
Senast redigerad av en moderator:

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Asså... -.- att hota någon är inte ok, även om det handlar om att få snabba poäng/trupper igenom farming. Vilken del av det fattar ni inte? :confused: Men jaja, jag ska vara tyst om alla tycker att jag har fel -.-
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Två i min stam hade fått ett liknande brev (vid närmare titt exakt likadant) tror dom kopierar och ändrar namn. Iaf så är vi emot dem totalt nu, för att tagga ner deras attityd, denn gång från ***** ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Asså... -.- att hota någon är inte ok, även om det handlar om att få snabba poäng/trupper igenom farming. Vilken del av det fattar ni inte? :confused: Men jaja, jag ska vara tyst om alla tycker att jag har fel -.-

Man hotar ju inte direkt utan man ger ett tips att börja om, man tvingar inte personen att börja om utan det är ett tips och samt en liten varning kan man säga.
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Två i min stam hade fått ett liknande brev (vid närmare titt exakt likadant) tror dom kopierar och ändrar namn. Iaf så är vi emot dem totalt nu, för att tagga ner deras attityd, denn gång från ***** ;)

;) samma som vår stam altså xD
 
Senast redigerad av en moderator:

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Man hotar ju inte direkt utan man ger ett tips att börja om, man tvingar inte personen att börja om utan det är ett tips och samt en liten varning kan man säga.

Nej man tvingar dom inte, men varför inte bli vänner med dom istället för att göra spelet tråkigt. Tro mig, ett sådant hot gör mer än vad du tror
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
jaså, nu blev alla tysta, jaha, då har ni väl inget mer och säga eller? Jaja, lås tråden
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Nicken censurerade på begäran. Och tråden verkar ha någorlunda fullgjort sitt syfte. Har ni fler brev ni vill delge så kanske de passar in i denna tråd? Tänk då bara på att censurera spelarnamn och även stammar.


Låser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp