Disney

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Varning:
Många medlemmar från Disney hotar folk med såna här brev:​

****** idag kl 16:35 Heysan Solvo. Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ***** Som ligger jämte mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /****

****** idag kl 17:03 Heysan Solvo Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ****** och ****** Som ligger i samma 15x15 mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /******

Heysan *jaco97*. Ser att du fick oturen att börja vid mig. Ja, kanske inte vet dina fulländade erfarenheter, men tro mig. Jag är mer aktivare, och har mer erfarenheter en dig. Jag kommer sitta dag in och dag ut, plundra alla resuser. Du kanske är duktig och nu kan göra motstånd, men du kommer endå falla till slut, jag kommer vinna i längden. Samt har jag med mig: ****** och ****** Som ligger jämte mig som kommer sitta lika mycket och kötta. Så, ja. Ett tips börja om. /*****

Så dethär är en varning till alla stammar där ute
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nooooooo pleeease nooo

Snälla, kan inte någon rensa Janne Långben så fort nybörjarskyddet går ut?
 

DeletedUser

Guest
Skrev du det?

Tycker han som skrev det är patetisk, hur vet han att han har mer erfaren. Skulle rensa han direkt efter n00bskyddet. Kan hjälpa dig! hehe
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Så, ni vill också få bort dom? hehe, Varning Disney, skärp er, annars (om det inte redan är försent)
 

DeletedUser

Guest
Så, ni vill också få bort dom? hehe, Varning Disney, skärp er, annars (om det inte redan är försent)

Jag är på att ta ut han. Fine att man skriver ´´börja om´´ brev men han kan fan inte skriva sånt ( kan kan han men stör mej på det )

Ligger jag nära dej så rensar jag han

puss <3
 

Grebirf

Member
Reaktionspoäng
0
Så, ni vill också få bort dom? hehe, Varning Disney, skärp er, annars (om det inte redan är försent)

Varför ta det så allvarligt? :p
Onödigt att dömma dem efter en sån grej bara, jag har redan fått 4 stycken såna brev från olika stammar men inte fan whinar jag över de :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är på att ta ut han. Fine att man skriver ´´börja om´´ brev men han kan fan inte skriva sånt ( kan kan han men stör mej på det )

Ligger jag nära dej så rensar jag han

puss <3

Går ju att starta om och börja i samma kontinent, jag brukar med skriva såna meddelanden
 

DeletedUser

Guest
Hoppas jag har turen att ligga bredvid en Disney, dem verkar aktiva :cool:
 

DeletedUser

Guest
Skulle jag lägga ut allt som alla OST stammar skrivit till mig skulle ni ändra åsikt.

Bl .a - *Viss man sade* : du kommer få all från =Ost=, =Ost2= , =Ost3= , R.W.D, och DA plus några till mot dig, du kan räkna med att du blir adlad.

Jag gråter inte över det?
Sluta grina och börja spela.
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle jag lägga ut allt som alla OST stammar skrivit till mig skulle ni ändra åsikt.

Bl .a - *Viss man sade* : du kommer få all från =Ost=, =Ost2= , =Ost3= , R.W.D, och DA plus några till mot dig, du kan räkna med att du blir adlad.

Jag gråter inte över det?
Sluta grina och börja spela.

Han e från Disney
 

iglosen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker bara att det är så j***a skam att man skickar ut hotbrev till folk och sedan tvingar dom sluta (om dom är dumma nog). Fegt och oproffsligt om du frågar mig
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara att det är så j***a skam att man skickar ut hotbrev till folk och sedan tvingar dom sluta (om dom är dumma nog). Fegt och oproffsligt om du frågar mig

Jag har inte tvingat dom?
Kan du hitta någonstans där det står att han måste?

Brev, you know.
 

DeletedUser

Guest
Gå ut med ditt originalnick så får vi se om du är så jävla bra
 

ÄppleCitron

New Member
Reaktionspoäng
0
Varning:
Många medlemmar från Disney hotar folk med såna här brev:​




Så dethär är en varning till alla stammar där ute




Men nej, iglosen, nu borde du skärpa dig. Detta sker på alla världar. Jag har själv fått sånna här brev av blandannat Wallin016, på v12. Det förekommer bland många spelare.


Iglosen, du får gärna visa hotet för mig i detta brev?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Snälla sluta whina. Bara för att han skriver att du bör sluta så måste du ju inte det.
Fegt är det väl inte, man får ju garanterat spelare emot sig i starten men vet man att man kan hantera det så är det ju bara bra.

Jag skickar alltid ut brev till mina grannar och råder dom att starta om. Mental krigsföring har blivit en del av tw.
 

DeletedUser

Guest
förra Kalle anka stammen var i v9. Ja det gick ju som det gick där tror det blir något liknade här
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp