Diskutioner om Nino

DeletedUser

Guest
vad jag skulle vilja vet är hur det kan dyka upp 150k av varje trupp bara sådär när han endast har en by och inte blivit supportad ;)

btw angående max poäng borde du kolla hoodoo :rolleyes: gå in i generellt så hittar du nog rätt tråd snabbt :p

hoodo är killen som har gjort spelet, inte konstigt att han har max poäng och max i allt
 

DeletedUser

Guest
Tråde Nino var en tjej. Trode det var siom ett smeknamn från Nina eller Ninni.
Lät men ändå inte att the-West blir svenskt översatt till hösten skoj isf, starta INTE svensk översättning redan innan hösten för den sista månaden kmr de va fullt uopp för mig så då får man dålig start :(
p.S börjar gymnasiumet till hösten och i 2-3 ska vi läsa tyska så kanske ska lirara på tyska servern oxo senare för att plugga språket :D spel kan va bra.
Syynd att Nino inte kunde syna svaret om v5 :( eller vecko speed som fans förut (fast kmr bara palla med helg för min del) Vilka står på tur då till nästa avsnit fråm Mr?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
hoodo är killen som har gjort spelet, inte konstigt att han har max poäng och max i allt

Hoodoo är en tjej, och är precis som jag, enbart en community manager. De är ett företag som har gjort spelet. Allt började i tyskland 2003. .net som hoodoo startade, startades 1 år tidigare än .se.
 

DeletedUser

Guest
Hoodoo är en tjej, och är precis som jag, enbart en community manager. De är ett företag som har gjort spelet. Allt började i tyskland 2003. .net som hoodoo startade, startades 1 år tidigare än .se.

jag menade mer som hoodoo är personen som gjorde spelet och community manager för mig e samma sak som att göra spelet :D
 

DeletedUser

Guest
Det är olika saker som har gjort spelet. hoodoo har översatt spelet från tyska till engelska och har huvudansvaret på .net. men fortfarade så har hon inte gjort spelet. Inte mer än vad Nino och Angwidd gjorde när den svenska delen kom igång.
 

DeletedUser

Guest
Då är det 1 1/3's månad kvar tills The West kommer... Spännande, det är första gången jag kollar intervjuerna :eek:
 
Topp