Diskutioner om Nino

DeletedUser

Guest
Hade du läst noga så står de ju där i :O Ja The-West kommer till sverige senast i 30 augusti. Kan komma tidigare. Allt beror på.

Ah så pass! När kommer The West ut på engelska då? Antar att det kommer ut före då .net alltid smiskar .se ;]
 

DeletedUser

Guest
Om ni har några frågor till Nino eller någon annan är det bara att skriva ett PM till mig så tar jag upp det i nästa intervju med den personen.
 

DeletedUser

Guest
kanske en liten fråga.

Hur det kommer sig att han ibland när han spelar att hans byar har mer poäng än maxpoängen?
 

DeletedUser

Guest
yh

kanske en liten fråga.

Hur det kommer sig att han ibland när han spelar att hans byar har mer poäng än maxpoängen?

Han styr ju över hela TW.se,

Kan kan säkert göra så han aldrig får fullt i farmen och om han blir sur på en spelare kan han säkert göra så dennes soldater går i slowmotion och så byn inte kan uppgradera byggnader.

Och viktigt: Nino kan säkert se alla motståndares byar via sin dator xD
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
men om han är sur på någon så tar han nog upp det med spelaren ist för att förstöra sin framtid som boss för .se
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Lufsen, i de fall att jag har högre poäng. Ehh vilket inte har skett sedan betan? :S Så beror på de på larv då vi startar nya världar eller liknande och de är inom teamet.
 

DeletedUser

Guest
kanske en liten fråga.

Hur det kommer sig att han ibland när han spelar att hans byar har mer poäng än maxpoängen?

vad jag skulle vilja vet är hur det kan dyka upp 150k av varje trupp bara sådär när han endast har en by och inte blivit supportad ;)

btw angående max poäng borde du kolla hoodoo :rolleyes: gå in i generellt så hittar du nog rätt tråd snabbt :p
 

DeletedUser

Guest
Lufsen, i de fall att jag har högre poäng. Ehh vilket inte har skett sedan betan? :S Så beror på de på larv då vi startar nya världar eller liknande och de är inom teamet.

kan minnas fel men om jag minns rätt ska det skett någon speedrunda men annars har alex visat mig dina fina byar i betan.
 

DeletedUser

Guest
coolt nino spelar/har spelat speed. har du spela någon av de senaste speedarna?
 
Topp