Diskussion v.7.1

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Stämmer nog om detta är en barbarby som hade trupper i sig innan den blev en barbarby. =)
 

DeletedUser

Guest
Nja, byn har varit tom i någon vecka/veckor har jag för mig. Man kan inte assistera en by i v13 ;)
 

DeletedUser

Guest
Vem tände lyset?

Blir blind var gång man är på formet.
 

DeletedUser

Guest
Hejsan

En frågan, vet att detta inte är helt rätt tråd. Men ska inte inställningarna vara som det är på betan idag eller är betan före ett snäp. Något jag tänkte på nu när jag bygger mina nytagna byar och har över 5 igång så måste jag klicka Ok för varje byggnad eller hålla in enter och klicka.

På betan så behöver du endast klicka oavsätt hur många byggnader du bygger. Är detta något fel som är i inställningarna eller nåt?

MVH Sancti
 

DeletedUser

Guest
Hejsan

En frågan, vet att detta inte är helt rätt tråd. Men ska inte inställningarna vara som det är på betan idag eller är betan före ett snäp. Något jag tänkte på nu när jag bygger mina nytagna byar och har över 5 igång så måste jag klicka Ok för varje byggnad eller hålla in enter och klicka.

På betan så behöver du endast klicka oavsätt hur många byggnader du bygger. Är detta något fel som är i inställningarna eller nåt?

MVH Sancti


Inställningar> Inställningar> Byggnadskö: Bekräftelsedialog innan nytt uppdrag tilldelas
 

DeletedUser

Guest
När man är på kartan och håler musen över en bokad by, så ser man inte längre vem som har bokat den,
utan måste gå in på byn för att se det,
Vart det nåt fell när ni uppdaterade eller ska det vara så
 

DeletedUser

Guest
Gå in på Kartan-->Pop upp-alternativ och kryssa i "Visa reservationer". De har lagt till det som val för Pop upp-alternativ, så nog det går fortfarande att se.:)
 

DeletedUser

Guest
Tycker botskydden om något har blivit mycket bättre i 7.1, bra jobbat innogames, äntligen har ni lyssnat på oss :)
 
Topp