Diskussion v.7.1

DeletedUser

Guest
- Rapporter: "Radera alla" knappen kommer nu ge dig ett popup-meny fönster där du måste bekräfta...........är väl den enda men wtf?!?!?! Onödigt, gör rätt från början. Slinker en och annan med så visst, "livet är hårt sen dör man".
 

DeletedUser

Guest
Tycker att inställningarna är bra men några kanske undrar hur tabellen ser ut och då visar jag det för att vara snäll. Bara att trycka på spoilern för att se bilden.

fssss.png
 

DeletedUser

Guest
Eran toolbar funkar inte på Opera just nu. Är det något som ni kommer kunna fixa?
 

DeletedUser

Guest
Eran toolbar funkar inte på Opera just nu. Är det något som ni kommer kunna fixa?

Inte heller i Chrome. Tyvärr...

Anyway, bra uppdatering som tar med de flesta buggar som funnits (forumet ingame ffs) och som sedan återinför politiska kartan <3

Så bra jobbat!
 

DeletedUser

Guest
Bra uppdatering! Enda är att nu när solen kommer lysa hela tiden kommer alla ultra-spammers bli besvikna varje gång :/
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Solen lyser inte, den är bara gra, för att snabbt kunna ta sig till forumet.
 

DeletedUser

Guest
Utgår från att ni syftar på forumsfrysningen när ni ska ta bort buggen med i-frame eller vad det nu stod? För den börjar jag bli jääkligt trött på.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Den är borta med 7.1 för vi har flyttat ut forumet ur i-framen.
 

DeletedUser

Guest
Synd att scripten måste alltid uppdateras efter varje uppdatering....
 

DeletedUser

Guest
Ohhh all uppdatering av sidor osv har blivit snabbare för mig i och med uppdateringen... awsm, fin uppdatering bara förbättringar vad jag sett :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
bara förbättringar vad jag sett :)

Jag önskar jag kunde hålla med dig, tycker mycket av det som skett är positivt, speciellt den minskade responstiden på sidorna och så vidare. Men sedan har "Utmärkelser" buggat ur totalt, vissa av dem i alla fall. Bl.a. de dagliga belöningarna man kan få, t.ex. plundraren, anfallaren och försvararen. Så det är väll en liten nackdel i det stora hela, men över lag så gillar jag uppdateringen för ovanlighetens skull.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
På vilket sätt? Har inte märkt av några buggar iaf...

Nej men jag vet spelare som fått 1-2 mindre utav belöningen Dagens Anfallare (tar den som exempel) än de hade innan updaten. x9 Dagens Anfallare hade han innan och x8 efter updaten. Det är så jag menar att det buggat.
 

DeletedUser

Guest
Nej men jag vet spelare som fått 1-2 mindre utav belöningen Dagens Anfallare (tar den som exempel) än de hade innan updaten. x9 Dagens Anfallare hade han innan och x8 efter updaten. Det är så jag menar att det buggat.

Shit, helt galet. Fan ska vi nu göra??
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Nej men jag vet spelare som fått 1-2 mindre utav belöningen Dagens Anfallare (tar den som exempel) än de hade innan updaten. x9 Dagens Anfallare hade han innan och x8 efter updaten. Det är så jag menar att det buggat.

Nytt system, det är helt ombyggt, skillanden är nu att vi bytt ut de gamla systemet mot ett nytt som faktiskt funkar. I detta fallet skulle det betyda att han isåfall egentligen bara skulle haft x8 och inte x9 för att systemet gav honom och en till spelare som nått samma under samma dag bara att den andra var först. =)
 

DeletedUser

Guest
Hört att det har kommit trupper i några barbarbyar helt random, stämmer detta?
 
Topp