DISKUSSION: Värld 30

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Limited-haul!
VhLOoSb.gif
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Förlåt men detta var bedrövligt.

2% fejk, ursäkta men hur ska man anfallar
En något skicklig spelare utan o springa in i 100k deff ?

Skulle velat se dubbel resurs produktion. Iomed limited farm.

Kan man förregistrera ?
 

DeletedUser

Guest
Soft settings! :)

2% fejk, ursäkta men hur ska man anfallar
En något skicklig spelare utan o springa in i 100k deff ?

Var det inte du som ville köra en värld med fejkgräns nyss? Dessutom hade v23 fejksgräns på 5% o v24 på 2%.. ;)

Tummar, ja skulle vilja se dig på en värld där de är fejklimit hur du gör <3 För där kan du ju inte fejka ihjäl någon. Där blir de en våg sen blir de uppehåll på ett par dar osv. Skickligheten i att fejka sönder någon så han tillslut ger upp lär vara toppen eller? Aldrig att nån "GG fan va bra du var" ;) Måste svida
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men Gud bara för att ja vill betala skatt betyder de ju inte att ja vill betala 95%

Nån måtta ska de ju va, 1% va ok. Helst 0.5 men ja de duger med 1.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Men Gud bara för att ja vill betala skatt betyder de ju inte att ja vill betala 95%

Nån måtta ska de ju va, 1% va ok. Helst 0.5 men ja de duger med 1.



Tror inte det är nån här som bryr sig vad du tycker ändå :)
V24 var inget problem alls 2% är helt okey men mer än så blir för mkt
 

Demeter

New Member
Reaktionspoäng
0
Gillar inställningarna :)

bl.a.

Nattbonus: 23:00-08:00 !!
Stamgräns: 45 ;)
Anfalls- och assistansblockad på 250 ms. = Går att snajpa!
Enkel smedja
Limited haul: intressant :)
 

DeletedUser

Guest
Jadu Nova helt ärligt tycker jag det var den tråkigaste världen jag stött på, om jag tittar på pappret.

kyrka blä, fejkgräns blä, bonusbyar blä, stamgräns blä blä blä:(
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen ni kommer att marknadsföra spelet inför denna värld, med tanke på att den är så gynnsam för nybörjarna. Med fler spelare så kanske vi kan få en stor värld igen, som vi alla vill!

Jag tycker ändå att det var intressanta inställningar som kanske kan locka nybörjarna att fortsätta spela.
 

DeletedUser

Guest
Värdelös stamgräns dock, jag slår vad om att denna världen kommer förstöras just av den anledningen!
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Ni som inte spelat limited/no haul förut kan jag verkligen rekommendera det.
Fokus läggs på annat än att farma hela tiden, mer köttande.
Även skönt under sommaren då man kanske inte vill sitta hemma och trycka ut sin hästar hela dagarna.

Kommer lätt spela.
 

DeletedUser

Guest
Ni som inte spelat limited/no haul förut kan jag verkligen rekommendera det.
Fokus läggs på annat än att farma hela tiden, mer köttande.
Även skönt under sommaren då man kanske inte vill sitta hemma och trycka ut sin hästar hela dagarna.

Kommer lätt spela.

lugn nu wille
 

DeletedUser

Guest
Äh stamgräns 45? Servern kommer ju vara avgjord efter en månad med allt mergande som finns nuförtiden. Och de andra inställningarna var ju inget att hänga i granen heller. Suck jag som var tagg på denna värld :/
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Äh stamgräns 45? Servern kommer ju vara avgjord efter en månad med allt mergande som finns nuförtiden. Och de andra inställningarna var ju inget att hänga i granen heller. Suck jag som var tagg på denna värld :/

Det tror jag inte. Det kommer det varken gå att köpa adlar för premiumpoäng, farma sig till massvis med mynt eller välja startriktning.

Dessutom tror jag tack vare att inställningarna är lite slappa (farmlimit, extra förstärkt nattskydd, fejkgräns och 5x styrka på milis) kommer innebära att allt fler kommer våga köra solo -> Fler konton -> Större värld :)
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Värdelös stamgräns dock, jag slår vad om att denna världen kommer förstöras just av den anledningen!

Snarare tvärtom kommer världen att gynnas av detta. Alla trötta som spelar co kommer missgynnas vilket borde få dem att tänka till i förväg om de inte ska spela själva istället. Av samma anledning bör också gränsen för kontoövervakning ökas på denna värld.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
tror den kan bli kul. Lär dock bli jobbigt att konkurrera med allt pp-folk, i alla fall earlygame. Men blir intressant att se vad som händer med stamgräns 45 :thinking:
 
Topp