Diskussion - Inställningar (V.14)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Gött 3 av 13. De är resultatet tyskarna vill ha för att fortsätta köra igång världar konstant, skit i om dom dör efter 6 månader. 3 av 13 lever vidare ju!!!!

Nej, men snälla nino hur tänkte du nu?

V3 är snart död (2 sidor strider mot varandra ena är döende)

V7 är död, eller väldigt snart. AN håller på och kör "vi mergar till vinst, ni som ej går med är fiender!"

v11 har 2 mergar uppstått på kort tid. Tidsfråga innan den dör ut också, men helt klart aktivast av dessa 3.

V12, som kom efter v11 är redan död - Varför är det så? fick inte den en 6.0? därför den misslyckades?

Nej tala klarspråk. Ni vinner mer pengar på och starta världar och stänga dem än att göra världar som för många tycker om.

Skulle alla lira en värld så skulle de inte bli något intresse för v15 eller? Intressant. Men nåväl, gaffel lyder bara komando från tyskarna.


Stackars Gaffel! Måste lyda tyskar, men varför egentligen?
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
Sa mycket unga spelare här som talar ur mössan. Lat oss titta tillbaka pa världar med höga limits och som startar med nya versioner.


SV11, startade med 6.0, är fortfarande aktiv och inte död efter en manad och den hade typ en stamgräns pa 150 innan gaffel sänkte den för inte sa längesedan. Men den världen är langt ifran över.

SV7, startade med 5.0, hallt pa ett bra tag men är närmare ett slut.

SV3, startade med 4.0, är fortfarande aktiv och i min asikt, langt ifran över.

I min tro? Ni som klagar pa v14 och inte vill spela den, well ni lär missa nagot. Det är en ny värld, men med en ny version och enligt tradition, sa haller dessa världar länge och dör inte ut för snabbt.

Nino det är vell inget här som säger att de måste vara höga stamgränser? världarna skulle vell isf hålla på Ännu längre om de varit stamg¨äns 40 !?
 

Lord onion

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har vart med om starter sen v.5
Men ajg tror dock att denna kommer bli den bättre! =D
Dock lämnar TW nu sin gamla fas där det var det där mysiga spelet med "dålig grafik".
Nu så kommer vi upp till en anna lvl med grafiken, dock är detta synd då stora delar av spelkänslan var just grafiken.
Men jag tycker ändå att det är ett steg alla spel måste ta.

Mvh Löken

(PS. Admins/Supportsvarare, min supportbegäran har inte blivit besvarad på ca. 1 vecka.. )
 

DeletedUser

Guest
(PS. Admins/Supportsvarare, min supportbegäran har inte blivit besvarad på ca. 1 vecka.. )

Det har den. Dags att kolla din "inkorg" då. ;)

Nino det är vell inget här som säger att de måste vara höga stamgränser? världarna skulle vell isf hålla på Ännu längre om de varit stamg¨äns 40 !?

Beror helt och hållet på inställningarna. Stamgränsen är i min mening väldigt långt ner på listan över faktorerna som kan få en värld att sluta fort.

Så orolig för att denna värld ska ta slut fort är jag icke.
 

Lord onion

New Member
Reaktionspoäng
0
Den största faktoren till att en värld slutar snabbt är spelarna som spelar den.
Har itne så bra koll på v.12 men Yawn tog den med storm från första början. Och ser ut att vinna den?
v.13 är samma sak, Cola har ju i princip tagit världen även om de har stort motstånd, men de har en så överlägsen del av de kompetenta spelarna/aktiva spelarna så det finns inte så mycket att göra, så jag tror att det är spelarna som göra det, inte riktigt inställningarna, de gynnar dock endel spelare.

BTW kan man få en lista över hur mycket resursfälten producerar per nivå på de olika världarna (gärna på v.14 också)
och finns det en tid spikad när rundan drar igång!?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Den infon har inte kommit ut ännu, men den kommer antagligen på onsdag alternativt samma dag som den öppnar.

De kortaste tiden dom har sagt till om att en ny värld skall öppna var 1 timme innan har jag för mig. De längsta är 7 dygn som dom gav en exakt tid när den nya världen skulle öppna, så gissar att vi får tiden för när v14 öppnar dörrarna på onsdag
 

Lord onion

New Member
Reaktionspoäng
0
Den infon har inte kommit ut ännu, men den kommer antagligen på onsdag alternativt samma dag som den öppnar.

De kortaste tiden dom har sagt till om att en ny värld skall öppna var 1 timme innan har jag för mig. De längsta är 7 dygn som dom gav en exakt tid när den nya världen skulle öppna, så gissar att vi får tiden för när v14 öppnar dörrarna på onsdag


varför kan de inte säga till typ ikväll, jag måste prata ihop mig med en del spelare ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp