Diskussion - Inställningar (V.14)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Eftersom jag nu inte fick skriva första inlägget, så ska jag sitta och "grina" hela dagen. ;)

Jag har själv spelat med de nya sakerna som ska komma och jag som spelare för övriga spel är väldigt kritisk gentemot grafik.

Det ska vara tilltalande, smidigt och samtidigt fängslande. Jag anser att version 7.0 kommer revolutionera hela TW till det bättre, utan minsta tvekan. Men nu ska vi ju inte diskutera 7.0 utan inställningarna, fastän jag vet att detta kommer glöda på debatten "lita".

Inställningarna är anpassade för den nya uppdateringen, därför får alla världar samma inställningar så att inget oväntat ska inträffa.

Vet många som känner att hastighet 1 är långsamt, såklart, men glöm aldrig de som stödjer spelets utveckling som har barn och jobb. Nu vet jag inte om jag har skrivit något om nattbonus, men för nattugglor är det ju en pest, men för de som sover natt, en tröst. Där har vi, och kommer alltid att ha, ett dilemma inom Tribal Wars. Man får variera helt enkelt, det gäller alla inställningar: Långsam, långsam & snabb.

Så att det skapar ett mönster, så blir det till och med lättare för er spelare att planera vilken värld som ni ska satsa helhjärtat på.

Lätt för mig att sitta här och "säga", men jag spelar åtminstone! Jag har faktiskt haft 30.000p med UrbanT på Värld 1. Så det så!

Är rätt säker på att om folket går in med rätt attityd och inställning, kommer 7.0 och dessa inställningar + de nya funktionerna att bli super uppskattade, så tänk gärna på det!

With love auf Gaffel <3

Jag har då också kört 7.0 och tycker att det är sjukt grymt :)
 

DeletedUser

Guest
en ny värld. lite tidit men alla inställningar och sånt så kommer de bli
xmasbiggrin.gif


hoppas värkligen många nya kommer. då får man farma mycket
093.gif


hoppas man inte får sina LK slaktade av milis bara
deadhorse.gif
 

DeletedUser

Guest
Kyrka har jag aldrig gillat och kommer aldrig tycka om..
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: 1.0 bra men kanske lite seg:(
Enhetshastighet: 1.0bra
Paladin: Ja, med nya föremål. nice:D
Bågar: Jabryr mig inte
Kyrka: Ja tråkig gillar den inte
Adelsystem: Mynt bra
Moral: Poäng+tidsbaserad sådär:/
Bonusbyar: Ja bra:)
Barbarbyar: Växer till 3,000 poäng bra det blir stora farmer;)
Forskningssystem: Simpeltdet ända bra
Nybörjarskydd: 5 dagarlite väl långt^^
Stamgräns: XX inte för mycket runt 30
Milis: Aktiveradny funktion, dålig för farmare bra för noobs.
Kontohanterare: Aktiverad vet inte vad det är vissa säger att det är en bot:(
Stamkrig: Aktiveradchill
Övrig info: Spelare kan välja startposition. Där kommer vara 50ms mellanrum för attack och support.bra nog
__________________
 

DeletedUser

Guest
Vad menar ni med Stam Krig : Aktivt
Så om det är inaktivt innebär det Sim City spel?
 

DeletedUser

Guest
Bågar - Blä:(

Kyrka - Blä:(

Annars är det bra inställningar men skippar nog denna värld:)
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer det vara eller inte vara nattbonus :p ?



Japp? Hoppas på väldigt lågt dock :) Inte mer än 30medlemmar(25går med i poängen) och inte mindre än 20medlemmar(15går med i poängen). Men det kommer aldrig hända på en värld som denna.... eller? D:

förestän rokstarr ska du spela? ;) isåfall ta kontakt ;)
 

DeletedUser

Guest
NEJ.. var det tvungen att finnas kyrka på v14 :(

Föresten så känns det som om stamgränsen kommer att vara på minst 50. Men jag hoppas på mindre.
 

DeletedUser

Guest
förklara vad kyrkan gör för något jag som aldrig har spelat med kryka.

Har aldrig spelat med kyrka jag heller, men den förbättrar dina trupper iaf (snarare gör så dina trupper inte blir sämre). Har du en by utanför kyrkradien så kommer den byns trupper att vara sämre, även när du assisterar den byn kommer de inte ha samma styrka.

Så det gäller att ha alla sina byar inom en kyrkradie, så de anfaller och försvarar med full styrka
 

DeletedUser

Guest
dröm settings fan! förutom kyrkan och mynten:(
det ska vara ingen kyrka och lagringar!
 

DeletedUser

Guest
Stamgränsen var inte inskriven, nu är den det.

Stam(medlems)gräns: 100
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp