Dino letar vatten aka krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Tack, det känns betryggande! ;)

Lycka till ni i DINO också, det glömde jag sist. :)
 

DeletedUser

Guest
Okej jag lycko önskar båda sidor, ställer mig neutral :p

Men som sagt lycka till båda sidor och ha ett roligt krig :)
 

DeletedUser

Guest
pfffh det är knappast just Hades som krigsförklaringen ämnas för, snarare systerstammen -H-.

Tråkigt som sagt av vår eminente Prothall då vi tidigare har försökt med fredliga kommunikationer och samarbetsförslag men ni har satt er på tvären och dinosar är svårmanövrerade i trånga utrymmen verkligen :/
Jaja det får bli som det blir, vi hade hoppats på att få spöa skiten ur AM ännu en tid innan ni skulle börja buffa omkring med era feta arslen men man kan inte få allt. Jag förstår mycket väl att ni hellre väljer den mindre stammen att anfall utav oss och AM... inte alls fegt, bara taktiskt så klart av er.
Lite besviken är man så klart bara...
 

DeletedUser

Guest
pfffh det är knappast just Hades som krigsförklaringen ämnas för, snarare systerstammen -H-.

Tråkigt som sagt av vår eminente Prothall då vi tidigare har försökt med fredliga kommunikationer och samarbetsförslag men ni har satt er på tvären och dinosar är svårmanövrerade i trånga utrymmen verkligen :/
Jaja det får bli som det blir, vi hade hoppats på att få spöa skiten ur AM ännu en tid innan ni skulle börja buffa omkring med era feta arslen men man kan inte få allt. Jag förstår mycket väl att ni hellre väljer den mindre stammen att anfall utav oss och AM... inte alls fegt, bara taktiskt så klart av er.
Lite besviken är man så klart bara...

nice att du säger att ni planerade krig mot AM ;) nu kommer dom ju inte alls bli arga på er :(
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
pfffh det är knappast just Hades som krigsförklaringen ämnas för, snarare systerstammen -H-.

Tråkigt som sagt av vår eminente Prothall då vi tidigare har försökt med fredliga kommunikationer och samarbetsförslag men ni har satt er på tvären och dinosar är svårmanövrerade i trånga utrymmen verkligen :/
Jaja det får bli som det blir, vi hade hoppats på att få spöa skiten ur AM ännu en tid innan ni skulle börja buffa omkring med era feta arslen men man kan inte få allt. Jag förstår mycket väl att ni hellre väljer den mindre stammen att anfall utav oss och AM... inte alls fegt, bara taktiskt så klart av er.
Lite besviken är man så klart bara...


Jag förstår vad du menar. Men enligt mina spejare så sa dom att ert vatten var mycket färskare än vad AMs vatten var. Så därför blev det som det blev.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, de krigar redan...

Stämmer, det har vi redan gjort senaste 2 månaderna tror jag det är, håller inte koll på tiden längre. Det går sisådär just nu, -H- har koncentrerat sig på deras allierade, TKOJ som för övrigt är totalt förintade snart, i södra AM och Hades håller frontlinjen i norr efter en lång tids deffande där på båda sidor om linjen. Detta är ett krig som kommer att fortsätta i all evighet som det ser ut nu men så fort vi är klara med TKOJ kommer vi att trycka på lite mer i söder antar jag om dino inte stör allt för mycket. Vi ar förlorat många småspelare runt om i kanterna av AMs välde men det har koncentrerat våra styrkor betydligt mer bara. Nu har vi starkt fäste i varje ände av AM och sakta nöter vi oss in och växer oss starka. Am växer så klart fortare än oss då de är större från början men specielt -H- har växt enormt i storlek sen kriget började och då mest på bekostnad av TKOJ tror jag och de är snart inne i top 10 om det fortsätter såhär, HAdes är inte långt efter men AM är bättre deffat i norr så vi har inte riktigt hängt med lika bra men det kommer, vi ska bara knäcka några ägg först.

Nog med min monolog, det finns mer att berätta om detta men vet inte vad som kan vara lämpligt att avslöja i ett öppet forum så det är bäst att låta bli.
åhh innan jag glömmer... om godspear kan sluta att begå självmord mot mina murar hela tiden så skulle det uppskattas, tack.
 
Senast redigerad av en moderator:

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Nog med min monolog, det finns mer att berätta om detta men vet inte vad som kan vara lämpligt att avslöja i ett öppet forum så det är bäst att låta bli.
åhh innan jag glömmer... om godspear kan sluta att begå självmord mot mina murar hela tiden så skulle det uppskattas, tack.


Hahahahaha:D kuligt
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag gillar -H-'s attacker, har tio till.

Du bör nog radera namnet. Och dra inte in sådana rapporter hit, vi har också vår beskärda del från er sida. Dessutom handlar tråden om oss och DINO, så vi bör väl hålla oss därtill.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Wow! En attack ifrån -H- är lika vanligt som monster under sängen. :D
 

DeletedUser

Guest
Några stycken Pachycephalosaurider var ute och lekte "ta fatt".
Ni vet själva hur det är när man lekar. Man springer och skrattar, hoppar och skuttar. Problemet var att en av dom råka springa in med huvudet förre i en av stolparna på det sista vattentornet. Och wips så störta tornet ner och allt vatten gick bye bye.

För att inte detta ska hända igen, har vi dels förbjuder "ta fatt". Men vi har även börjat leta efter flera ställen som vi kan bygga vattentorn på.
Och vi har hittat ett fint litet hål just vid Hades.


*Crazykid hoppar o skuttar* - Okay dinos, sist till vattenhålet är en Hades spelare.




De stora Dinos ,såg en stor sjö vid horisonten ,
Men vågade sig inte dit för den vaktades av Sabeltandade Tigrar ,
istället nöjde de sig med ett gyttjigt vattenhål ,och för att vara på den säkra sidan kom de överens med de andra djuren att inte anfalla dem när de drack det gyttjiga vattnet från floden Styx och längtansfullt spanade mot den klara sjön i fjärran .

Mamasurus funderar frenetiskt varje natt innan sängåendet om det fräscha vattnet i norr är värt mödan istället för dricka den lersörja som sakta rinner från hades inre ådror,
Sägnen hade talats om evigt liv från de friska vattendragen som rinner från källan i norr ,
dock är resan dit ett hårt och farligt jobb och en lång färd för en dinosauriestam .
Kanske risken att ta senvägen genom hades leriga och själslösa rike och tappa själen i Floden styx inte är värt mödan ? För ty när höstenlöven börjar dalafrån Palmträden ,kanske flera Dinosjälar vankar av och an i Hades dödsrike med en sista önskan att en vallfärd hade varit ett lyckligare slut,
frågan om Mammasurus kommer att sova gott med det på sitt samvete när de små dinosarna skall växa upp lyckliga ur sin ägg som kläcks till hösten....


//soyo
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Dinosarna är inte så klena som du tror. Vi klarar av lite smutsigt vatten från floden styx. Vi har ju redan dött ut en gång, vi har härdats sen dess. ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Soyo, vilken j*dra sjö är de du snackar om hehe :awsm:

Jäklar va Hades måste gråta nu, men den bittra sanningen är att ni inte vinner mot AM just nu...Ni förlorar mark för varje dag som går.

Men dino`s lycka till på sökandet efter vattnet. Ni lär nog hitta stora fyndigheter när ni gått lite djupare in ;)
 

DeletedUser

Guest
Soyo, vilken j*dra sjö är de du snackar om hehe :awsm:

Jäklar va Hades måste gråta nu, men den bittra sanningen är att ni inte vinner mot AM just nu...Ni förlorar mark för varje dag som går.

Men dino`s lycka till på sökandet efter vattnet. Ni lär nog hitta stora fyndigheter när ni gått lite djupare in ;)

Ja, enligt TW-stats så har ni lyckats plocka en hel by de senaste 48 timmarna.
Och visst, AM leder i "För Alltid" spektrat men om vi då tar in TKOJ som tyckte att vi var så dumma, så leder faktiskt Hades/-H- med 2 byar i "För alltid".

Och särskilt bittert känns det inte i forumet...

Men kämpa på gott folk och lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till mot DINO, och oss i AM för det behöver ni verkligen. Sedan är inte TKOJ den bästa stammen som ni säkert har sätt så jag förstår att de förlorar en hel del byar...
 

DeletedUser

Guest
Sen jag kom in i Hades så fick jag uppleva det "first hand" så du har nog rätt Sunken.
Men de ställde sig ändå på er sida så ville slänga med dom då de faktiskt gjort motstånd, öhm, typ.
 
Topp