Dino letar vatten aka krigsförklaring

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Krigsförklaring och krigsförklaring. Tycker ordet är så hemskt men det var nog rätt ord att skriva för att få Hades uppmärksamhet.

Saken är den att vi har redan gått igenom femtioelva gånger att vi har varit utdöda och bör så förbli. Men det folk inte vet, är hur vi dog. Det är inte sant att det trilla in en liten sten med samma kraft som ett antal atombomber. Utan det var såhär.

Några stycken Pachycephalosaurider var ute och lekte "ta fatt".
Ni vet själva hur det är när man lekar. Man springer och skrattar, hoppar och skuttar. Problemet var att en av dom råka springa in med huvudet förre i en av stolparna på det sista vattentornet. Och wips så störta tornet ner och allt vatten gick bye bye.

För att inte detta ska hända igen, har vi dels förbjuder "ta fatt". Men vi har även börjat leta efter flera ställen som vi kan bygga vattentorn på.
Och vi har hittat ett fint litet hål just vid Hades.
Så det vi tänkte göra är att vallfärda dit. Och alla vet vad som händer när man är ute på vandring. Man trampar på en massa saker. Allt från sniglar till larver till annat smått skit.

Vi är ju stora Dinos så med andra ord blir det en massa saker vi tycker är små.
Men jag hoppas att ni förstår varför vi gör detta. Vi måste ju säkra våran överlevnad.

*Crazykid hoppar o skuttar* - Okay dinos, sist till vattenhålet är en Hades spelare.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
go DINO it's your birthday!!!! både snyggare namn och stiligare bild än Hades, ser ingen taktiskt förklaring till hur ni skulle kunna förlora :D:awsm: <3
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni får stammen att upplösas vi fick de inte, pga att de började om varje gång :(
 

DeletedUser

Guest
oooh vad roligt att ännu fler storstammar drar sig in i krig^^ Gogo DINO!
 

DeletedUser

Guest
vackert skrivet crazy för att komma från en dansk ;)
btw Jag håller på er
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår ert val. Ni har inte många håll att växa åt med ett stillestånd med DD, det är vi eller AM. Nu hade vi lite andra saker på vårt bord, men vi ska se om vi inte kan bjuda motstånd ändå. Synd att det blev så här, jag känner till flera trevliga DINO spelare.

Gamen - Hejar inte du på oss kommer vi få det tufft. :(

Godspear, vi är mycket medvetna om att du vill ha våra byar. Du har inte lyckats hitintills, men vem vet. ;)

Tor72 - Du har dröjt dig kvar vid kriget mot oss i Januari ett bra tag nu. Du var faktiskt en stor anledning till att kriget över huvud taget startade, hade inte du hållit en så otroligt ohyfsad ton är det möjligt att vi hjälpt er istället för Shino. Inte för att det spelar någon roll i nuläget, men ändå. Dessutom - Hades är på tok för tjurskalliga för att ge upp så lätt, vi har krigat mot TCO, DO och de flesta andra stammar på v2 utan att spridas.

Black sparkz - Jag kommer ihåg när vi skulle gå in på Shinos sida i kriget. Tyvärr spreds ni för vinden in i diverse stammar innan det kommit igång, men en lyckönskning hade jag gärna sett som tack. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår ert val. Ni har inte många håll att växa åt med ett stillestånd med DD, det är vi eller AM. Nu hade vi lite andra saker på vårt bord, men vi ska se om vi inte kan bjuda motstånd ändå. Synd att det blev så här, jag känner till flera trevliga DINO spelare.

Gamen - Hejar inte du på oss kommer vi få det tufft. :(

Godspear, vi är mycket medvetna om att du vill ha våra byar. Du har inte lyckats hitintills, men vem vet. ;)

Tor72 - Du har dröjt dig kvar vid kriget mot oss i Januari ett bra tag nu. Du var faktiskt en stor anledning till att kriget över huvud taget startade, hade inte du hållit en så otroligt ohyfsad ton är det möjligt att vi hjälpt er istället för Shino. Inte för att det spelar någon roll i nuläget, men ändå. Dessutom - Hades är på tok för tjurskalliga för att ge upp så lätt, vi har krigat mot TCO, DO och de flesta andra stammar på v2 utan att spridas.

Black sparkz - Jag kommer ihåg när vi skulle gå in på Shinos sida i kriget. Tyvärr spreds ni för vinden in i diverse stammar innan det kommit igång, men en lyckönskning hade jag gärna sett som tack. ;)

flååååt prottis :O men dem gjorde en så gullig och förförande krigsförklaring :( du vet att jag hejjar på dig i smyg anyway :D
 
Topp