DH & -SK- mergar !! (...)

DeletedUser

Guest
Trist att se en forummod komma in i en tråd och gå offtopic direkt. Skärp dig humlan.
Tråden handlar väll om kriget mellan DH och SK om jag inte sprungit helt fel i forumet.

För att skriva lite om kriget så är det alltid riktigt roligt att logga in numera, fins alltid nått oväntat att se bland de attacker som ramlat in under natten, t.ex. så överraskades jag idag av huggormen som slängt in ett par skarpa mitt i sitt fejkhav och satt dem direkt mot två av mina offbyar, vad trevligare är att jag gjorde samma sak mot honom men träffade ett tjugotal offbyar istället :D
 

DeletedUser

Guest
Men Risling. På V1 är jag en lirare som alla andra och det vet du mycket väl. Inga gratispoäng där. Min post var en direkt replik på en persons påhopp på stammen jag representerar Förvånar mig att du inte hugger på trådskaparen och Himanen också men det beror väl på andra saker. ;) Hela situationen i ovanstående poster går tillbaka till tider innan kriget, ser det som relevant information att bidra med då uppenbara fel postats innan.

Krig börjar inte med krigsförklaring. Krig börjar med skeenden som kanske leder till en krigsförklaring. Historiken och bakgrunden till kriget mellan SK och DH är inte off topic och DÄR och DÅ var faktiskt Knight med även om det inte är så idag.

//H
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är trevligt att det överlag hålls en god ton mellan de krigande parterna!

Några gliringar här och där är såklart välkomna, så länge det är med glimten i ögat och inte rena påhopp är det ingen som tar skada :D


Lite "försmak" på krigsvecka 4 ----> de två första dygnen har slutat 39 - 38 till -SK-

Det är ooolidigt spännande (och ovisst) vem som ska ta hem vecka #4


SKÅÅÅL <:eek:)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Till MrR och Humble.

Humlan är en spelare precis som du här. Han får inga fördelar för att han moddar en annan värld.
Jag ansåg att han svarade på inlägget även om det kanske var lite OT men jag släpper igenom det ändå. Jag vill ha levande trådar och det tror jag att alla vill ha.

Mvh
Nova
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Statistik senaste 24 timmarna:

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: pelleswe, HIMANEN

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 13
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 277,391
Sida 2: 122,305
Skillnad: 155,086

chart


Senaste 48 timmarna:

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: pelleswe, HIMANEN

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 37
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 351,955
Sida 2: 346,114
Skillnad: 5,841

chart


Sedan krigsstart:

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: pelleswe, HIMANEN

Timeframe: 17/11/2010 20:00:00till03/01/2011 21:22:55

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,019
Sida 2: 826
Skillnad: 1,193

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,154,186
Sida 2: 7,720,924
Skillnad: 11,433,262

chart
 

DeletedUser

Guest
Bjuder på en lägesuppdatering

Det ser skakigt ut hos DH, minst sagt. En vråloffensiv mot K54 har bara gett utdelning åt andra hållet såhär långt, samtidigt som deras en gång relativt fasta grepp om den västra fronten, ser ut att kollapsa totalt i skrivande stund.

Ovanpå detta så ser vi en växande trend av avhopp för grabbarna i norr. 3 stambyten har de hunnit med hittills i kriget, varav 2 är tillbaka. Det interna käbblet ser ut att vara ett faktum, och jag betvivlar starkt att vi har sett den sista ommöbleringen av DH's medlemslista.

I enlighet med ovanstående så viskar fåglar mycket om att Beta3d har lite att stå i ;)

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55
Sida 2: 26
Skillnad: 29

chart



Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 97
Sida 2: 41
Skillnad: 56

chart


Klä er varmt DH, det blir en kall vinter i norr.

/SFFN
 

DeletedUser

Guest
Igår var tydligen årsdagen för krigsförklaringen mellan sk och dh.

Är det någon som är kvar sen dess eller har ni alla kastat in handduken?
 

DeletedUser

Guest
Lycka till både -SK- och DH, hoppas dock på att DH vinner :awsm:
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Jag gratulerar DH till segern över -SK-

Trots enorm press under så lång tid höll ni ut och ni var delaktiga i att få SK- att upplösa stammen.


Ett stort GRATTIS!!!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Andre de stämmer inte faktiskt, ni mergade ju? och va dubbelt så stor och de hade faktiskt DH på sig också samtidigt.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Andre de stämmer inte faktiskt, ni mergade ju? och va dubbelt så stor och de hade faktiskt DH på sig också samtidigt.


hahahaha amen gud Mesut29..... DH krigade fortfarande med -sk- och -sk- gav upp allt vann DH också över -sk-. Och att vi mergade var ju bara taktiskt då vi vann.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Andre de stämmer inte faktiskt, ni mergade ju? och va dubbelt så stor och de hade faktiskt DH på sig också samtidigt.

Läget är detta.

-SK- förklarade krig mot DH.

DH finns kvar som stam.

-SK- är borta.

Summan av kardemumman är att de DH spelare som är kvar i DH har vunnit det kriget mot -SK-

Om dom sen haft hjälp av Knight eller en miljard andra spelare så står dom fortfarande som segrare över stammen -SK-

Svårbegripligt?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

okej jag förstår men men du mintcream du hackar på de flesta spelare, och du tror själv du är bättre de fast du har fel. Grattis till Knight.
 

DeletedUser

Guest
Läget är detta.

-SK- förklarade krig mot DH.

DH finns kvar som stam.

-SK- är borta.

Summan av kardemumman är att de DH spelare som är kvar i DH har vunnit det kriget mot -SK-

Om dom sen haft hjälp av Knight eller en miljard andra spelare så står dom fortfarande som segrare över stammen -SK-

Svårbegripligt?

Ahkej, så om -SK- hade funnits kvar med en spelare på 0 poäng hade inte Knight vunnit över -SK-?
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Ahkej, så om -SK- hade funnits kvar med en spelare på 0 poäng hade inte Knight vunnit över -SK-?

Noll poäng innebär att du inte har någonting. Det får man nog kalla seger.

Men du verkar jämställa en stam på 90 miljoer poäng med en stam på noll poäng. Det är inte samma sak.

DH är en levande stam som växer så det knakar. och -SK- är borta, Alltså förlorade -SK- det kriget.


jag tro också rent allmänt inom TW att en upplösning av en stam ses som att ge upp, även om du är av en bisarr uppfattning om något annat.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
okej jag förstår men men du mintcream du hackar på de flesta spelare, och du tror själv du är bättre de fast du har fel. Grattis till Knight.


mintcream och jag grattade DH är de och hacka? Mesut ibland undrar jag om du leker dum eller om du verkligen inte kan tänka innan du säger något. . Vafan har knight med denna tråden och göra? Och har jag sagt att jag är bättre än de flesta? Hackar man för man håller med mintcream och grattar DH ? :S :p
 
Topp