DH & -SK- mergar !! (...)

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
okej jag förstår men men du mintcream du hackar på de flesta spelare, och du tror själv du är bättre de fast du har fel. Grattis till Knight.

Eftersom du påstår att jag hackar på de flesta spelare och TW.se har åtminstone 5000 aktiva spelare. Kan du visa några bevis för att jag skulle ha hackat på mer än 2500 spelare, eller pratar du i nattmössan som vanligt?
 

DeletedUser

Guest
Noll poäng innebär att du inte har någonting. Det får man nog kalla seger.

Men du verkar jämställa en stam på 90 miljoer poäng med en stam på noll poäng. Det är inte samma sak.

DH är en levande stam som växer så det knakar. och -SK- är borta, Alltså förlorade -SK- det kriget.


jag tro också rent allmänt inom TW att en upplösning av en stam ses som att ge upp, även om du är av en bisarr uppfattning om något annat.

Nej, jag är av precis samma uppfattning, löser man upp stammen har man gett upp och förlorat. Men DH-fallet är enligt min mening ungefär samma som -SK-fallet. I -SK-s fall löstes stammen upp och ett par spelare bildade en annan stam för att fortsätta slåss. I DHs fall gick majoriteten över till Knight för att fortsätta slåss, ett par stannade kvar i DH och massor av spelare bjöds in. 27 byar på en söndag är inte att växa så det knakar på en sådan här stor värld, om du inte med växa menar i antal spelare givetvis.

Det hade varit en annan sak om alla före detta DH-spelare hade varit kvar i DH.

men då har han ju inga fler byar om han har 0 :S startar då spelaren om på 1 igen så är kriget ändå igång. Om det är de du menar. :p

Nej, det är inget krig om det är 100 000 byar mot 1. Det är krig när två relativt jämbördiga motståndare möts, annars kan man kalla det upprensning eller något annat, eftersom man vet hur utgången kommer bli.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Kan ni sluta vara helt jävla dumma i huvudet? Jag har varit bannad i forumet ungefär en miljon gånger för att jag talar om för er hur dumma i huvudet ni är. Vad skulle mina elakheter på forumet ha med spelet att göra? Vacker print för övrigt. Gillar särskilt hur du bara printade en kommentar så att man inte ens ser vad jag gnäller på. Ni är så jävla enspåriga att man mår dåligt.
 

DeletedUser

Guest
Kan ni sluta vara helt jävla dumma i huvudet? Jag har varit bannad i forumet ungefär en miljon gånger för att jag talar om för er hur dumma i huvudet ni är. Vad skulle mina elakheter på forumet ha med spelet att göra? Vacker print för övrigt. Gillar särskilt hur du bara printade en kommentar så att man inte ens ser vad jag gnäller på. Ni är så jävla enspåriga att man mår dåligt.

Och det kommer ifrån den största tönten av alla som inte ens klarade av att fullfölja utan börja grina hos mamma :rolleyes:
 
Topp