Detta är ett jävla pissforum

vuvuzela

New Member
Reaktionspoäng
0
'tycker för övrigt att det är konstigt att SK genast är fullt medvetna om vem eller vilka som är nya moderatorer, admins osv...

Vi dödliga sitter ju inte på samma info direkt..

Men det kanske är ni som tillsätter?

Håller man ögonen öppna är det enkelt att ta reda på vem som är ny moderator eller admin. Det är knappast någon hemlighet :p

Ingen aning, jag vet dock med 100% säkerhet att sk spelare som även är team medlemmar har försökt påverka åt sk´s fördel på väldigt märkliga sätt...vet också att det just nu försiggår metoder som jag närmast skulle likna vid ngn gammal öststat..
Tycker teamet har mkt att bevisa när det gäller att vara konsekventa..

"väldigt märkliga sätt" "försiggår metoder" Kan du vara lite mer kryptisk, är du snäll? Alltid samma sak, snackas om fusk men aldrig något konkret om HUR det har fuskats. I det här fallet är det nog du som har ett och annat att bevisa :p
 

DeletedUser

Guest
Inte svårt att lista ut vem som är och inte är admin när man SKICKAR TICKETS, M1ldo.

Jag känner till att 3 spelare är bannade inom toppstammarna just nu, kanske fler (?). 1 av dessa har flertalet -SK-are anmält, och fått bekräftat från personen i fråga genom forumet, vad gäller straffsats. Sedan är det 2 DH'are som bannats för vad som misstänkts vara pushkonto/missbruk av kö. Eftersom vi alla har twstats nära till hands, så är det inte någon gåta på latin att se vilka som internadlas. Krigar man aktivt kan man med hjälp av den vetskapen luska ut vilka konton som inte kan anfalla enligt reglerna. När sådant uppmärksammas händer det att folk bannas. Jag vet inte vad du vill höra M1ldo, men den bittra sanningen är den att fuskar man så blir man förmodligen bannad. Svider det faktumet, eller tolkar jag dig felaktigt?

Det som svider är kanske inte att vi i -SK- har 3 MODERATORER i stammen (ni har haft admins i DH, fuskade ni ostraffat på den tiden?), som utnyttjas till fullo med förkastliga medel (en gång gav Raggen dig straffpoäng för offtopic-inlägg ENDAST för att du är DH'are, förmodar jag?). Det som svider är nog snarare faktumet att vi konstant blir anklagade för fusk, och när det väl börjar ske förändringar i medlemslistorna, så är -SK- den enda stammen med helt rent mjöl i påsen. Ironic, isn't it?

Det här känns lite som den där hetlevrade debatten om att vi fuskar för att vi skickar kollosala mängder inks på kort tid. En av de som anklagade MIG in-game för detta, erkände strax därefter att han tagit fel, då han lärde sig metoden på egen hand dagen efter. När ni lärt er att sluta fuska, så kan ni bifoga en ursäkt till vem det än är som påstås vara korrupt, inom -SK-. Tack på förhand.
 

DeletedUser

Guest
Nu vet jag att tidigare inlägg inte är riktade till mig och jag är inte ute efter mer tjafs än vad det redan är men två saker :)


1. I vilken forumstråd står det om straffsatsen och var kan jag läsa om misstankarna mot bannade konton?

2. Angående fördelar/påverkan/rent mjöl i påsen så finns det brev att hänvisa till men med tanke på att det inte är tillåtet att hänga ut eller att anklaga spelare i forumet så vet jag inte hur det ska gå till utan att det råkar bli så.

Jag skulle dock kunna publicera valda delar ur innehållet (med namnen censurerade m.m.) om jag får tillstånd från någon admin/mod. utan att rikta det som en anklagelse. Innehållet i texterna är en av anledningarna till att vissa av oss är lite misstänksamma :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Efter att ha spelat med moderatorer och admins i 2 år, kan jag säga att fördelen i princip är obefintlig. Den enda fördelen är väl möjligtvis att dom aldrig har premiumproblem, men folk som tror att man sitter o får folk bannade ideligen är bara dumma i huvudet. Sen har det säkert funnits ett o annat beslut genom åren som färgats av stammedlemmar, det skulle förvåna mig om teamet är felfritt. Men om man tror att det hela handlar om en korrumperad skara är man som sagt dum i skallen.

Vidare, är moderatorer helt irrelevanta för själva spelet. De är bara relevanta för forumet. Om man på fullt allvar tror att borttagna forumsposter spelar någon roll i spelet... Ja, du gissade rätt. Man är även då dum i skallen. POP är irrelevant.

Detta är tw, inte en statlig konspiration. Om man är otillräcklig så är det lättare att skylla på andra än att erkänna att man suger.

Sluta suga, sluta böla. Sluta.

MVH

Alla med ett uns av vett
 

DeletedUser

Guest
Ang pushkonton.
I v5 blev det helt plötsligt helt ok att använda k.ö konton som pushkonton.
Mycket märkligt tycker jag men sant.

Tror inte support killar/tjejer fuskar. Därimot har det förekommit.
Därför förstoras saker o man blir misstänksam.
Dessutom händer det mycket skumma saker ibland.


Men i det stora hela är dom vanliga o korekta.
Dock finns det alltid rötägg.
 
Senast redigerad av en moderator:

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Efter att ha spelat med moderatorer och admins i 2 år, kan jag säga att fördelen i princip är obefintlig. Den enda fördelen är väl möjligtvis att dom aldrig har premiumproblem, men folk som tror att man sitter o får folk bannade ideligen är bara dumma i huvudet. Sen har det säkert funnits ett o annat beslut genom åren som färgats av stammedlemmar, det skulle förvåna mig om teamet är felfritt. Men om man tror att det hela handlar om en korrumperad skara är man som sagt dum i skallen.

Vidare, är moderatorer helt irrelevanta för själva spelet. De är bara relevanta för forumet. Om man på fullt allvar tror att borttagna forumsposter spelar någon roll i spelet... Ja, du gissade rätt. Man är även då dum i skallen. POP är irrelevant.

Detta är tw, inte en statlig konspiration. Om man är otillräcklig så är det lättare att skylla på andra än att erkänna att man suger.

Sluta suga, sluta böla. Sluta.

MVH

Alla med ett uns av vett

Mmm!
Undrar vad du skulle skriva om det visar sig att du har fel, att det har varit mygel och att det förekommer mygel? Nu påstår jag absolut inte att DET funnits eller att DET finns, utan, om det finns och har funnits! Spekulativt, JA! Inget fel att spekulera... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Mmm!
Undrar vad du skulle skriva om det visar sig att du har fel, att det har varit mygel och att det förekommer mygel? Nu påstår jag absolut inte att DET funnits eller att DET finns, utan, om det finns och har funnits! Spekulativt, JA! Inget fel att spekulera... :confused:

Nej, men det blir bara löjligt om man ska göra det varje gång det går dåligt.
 

DeletedUser

Guest
Mmm!
Undrar vad du skulle skriva om det visar sig att du har fel, att det har varit mygel och att det förekommer mygel? Nu påstår jag absolut inte att DET funnits eller att DET finns, utan, om det finns och har funnits! Spekulativt, JA! Inget fel att spekulera... :confused:

Om om inte hade funnits så hade jag varit miljonär :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag är 100% säker på att -SK- fuskar! dom har hyrt in polacker som sitter 24/7 och skickar fejks! :D.

E det en stam som fuskar så är det DH undrar varför helt plötsligt det minskade konto???


HIMANEN
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är 100% säker på att -SK- fuskar! dom har hyrt in polacker som sitter 24/7 och skickar fejks! :D.

E det en stam som fuskar så är det DH undrar varför helt plötsligt det minskade konto???


HIMANEN

Sant där och det var juh faktiskt de som först började klaga över de i -SK- som fuskar hela tiden men jag måste uppskatta att det är en föredetta DH spelare som säger det gör detta ännu mer intressant
 

DeletedUser

Guest
Jag är 100% säker på att -SK- fuskar! dom har hyrt in polacker som sitter 24/7 och skickar fejks! :D.

E det en stam som fuskar så är det DH undrar varför helt plötsligt det minskade konto???


HIMANEN

Inga polacker hos mig, jag har bara letter :D
 

DeletedUser

Guest
Oja! vi körde mycket pushkonto i DH vet inte hur dom gör nu men men..
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inget annat än att tycka om detta forum är som rubriken på denna tråd säger.
Jag brukar inte var speciellt aktiv här och nu hade jag - visserligen ett mindre konstruktivt samtal med äpplet - och utan att jag tycker att det fanns några större påhopp där i jämförelse med vad man kan läsa många gånger här så har någon fattat beslutet att ta bort det.

I och med att detta forum är just nu som det är och man kan inte uttrycka sig eller försvara sin åsikt så är det också sista gånger jag läser eller postar här.
Jag tror inte jag kommer att saknas men kanske missnöjet noteras av någon som vill kunna göra pengar av mitt spelande :-(

Klart, ut och slut - lycka till - till Er andra som tycker att denna kommunikations kanal sköts bra
 
Reaktionspoäng
0
Jag kan inget annat än att tycka om detta forum är som rubriken på denna tråd säger.
Jag brukar inte var speciellt aktiv här och nu hade jag - visserligen ett mindre konstruktivt samtal med äpplet - och utan att jag tycker att det fanns några större påhopp där i jämförelse med vad man kan läsa många gånger här så har någon fattat beslutet att ta bort det.

Instämmer, tråkigt att det inte ska gå att ha en diskussion här utan att det försvinner inlägg. Det var visserligen en statistiktråd, men det bör vara tillåtet att diskutera skiten också. Eller? Jag ser inte poängen med ett forum annars. Om det är tonen som inte passar, gå då in och be oss höja nivån. Jeez.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Att ta bort inlägg o o skicka pekpinnar går snabbt som fan men att svara på ett par frågor med ett enkelt JA eller NEJ tar evigheterO_O
 

DeletedUser

Guest
Va fan... Verkar som admins äter upp mina inlägg... Kom igen nu, Lite skoj måste man väl ha?
 

DeletedUser

Guest
Prepare to be mindblown!

Admins = sånna som sitter på supporten och försöker se till att alla spelar inom reglerna.

Mods = Sånna som rensar upp forumen från regelbrottsinlägg.

Att inlägg försvunnit måste varit för att dom inte varit regelrätta.

Något jag vet att du skrev var att det var hemskt mkt offtopic i en tråd. Men är inte det inlägget offtopic då också ? ;)

Tips är att rapportera till nästa gång :cool:
 
Topp