Detta är ett jävla pissforum

DeletedUser

Guest
Så fort man säger bu eller bä om någonting som har med spelet att göra, så blir det censurerat. Varför måste ni plocka bort inlägg, som är riktade mot spelet och dess ledning? Är ni så förbannat bekväma att ni inte pallar ens lite beröm?

Ska ni plocka bort mina inlägg, så kräver jag en förklaring i min brevlåda

För er som inte han läsa

Jag ryktade om att bytet av admin gjort att det duggar avstängningar till höger och vänster och att detta med största sannolikhet har med adminbyte att göra. Något som jag gillar och uppmuntrar, då det gör spelet mer rättvist
 

DeletedUser

Guest
riktigt så var det inte va? ditt inlägg var lite mer riktat och du berömde snarare att dom nya adminsen skulle se till att alla dubbelkonton i DH försvann..
 

vuvuzela

New Member
Reaktionspoäng
0
riktigt så var det inte va? ditt inlägg var lite mer riktat och du berömde snarare att dom nya adminsen skulle se till att alla dubbelkonton i DH försvann..

Och vad är det som är dåligt med det? Om det, rent hypotetiskt, fuskas är det väl helt rätt att bestraffa de skyldiga? Eller?
 

DeletedUser

Guest
Finns mkt som kan dömas som fusk och många olika sätt att bryta regler, straffen verkar dock vara ganska inkonsekventa...När ebolas höjer de nya adminsen för att de börjat sila mygg åt ett håll så hoppas jag att de inte sväljer elefanter åt ett annat..
 

DeletedUser

Guest
Så fort man säger bu eller bä om någonting som har med spelet att göra, så blir det censurerat. Varför måste ni plocka bort inlägg, som är riktade mot spelet och dess ledning? Är ni så förbannat bekväma att ni inte pallar ens lite beröm?

Ska ni plocka bort mina inlägg, så kräver jag en förklaring i min brevlåda

För er som inte han läsa

Jag ryktade om att bytet av admin gjort att det duggar avstängningar till höger och vänster och att detta med största sannolikhet har med adminbyte att göra. Något som jag gillar och uppmuntrar, då det gör spelet mer rättvist

Det var jag som råkade få med de sista inläggen när jag rensade upp tidigare. Ber så hemskt mycket om ursäkt, det var definitivt inte avsiktligt utan dom hängde bara med när kvasten kom fram... :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Har du rensat två gånger då och misslyckats båda gångerna då iom att det första försvann runt 14 och det andra andra inlägget som skrevs flera timmar senare också försvann efter ett tag. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ganska basic förvirring egentligen, jag hade markerat något inlägg för borttagning, sen blev jag avbruten av telefon mitt i. När jag sen kom tillbaka, och plockade bort bland annat mitt eget, låg markeringen av de andra kvar och jag noterade inte att det satt kvar bockar på en del poster.
 

DeletedUser

Guest
Däri kanske en del av förklaringen kan ligga :) Ni kanske borde ha ett system som gör att ni kan klistra in/tillbaka raderade poster så slipper vi fundera på om det är mörkläggning på g.

Tack för svaret!
 

DeletedUser

Guest
Däri kanske en del av förklaringen kan ligga :) Ni kanske borde ha ett system som gör att ni kan klistra in/tillbaka raderade poster så slipper vi fundera på om det är mörkläggning på g.

Tack för svaret!

Det kan man.
 

DeletedUser

Guest
Jag plockade faktiskt fram posterna igen, direkt när jag såg denna tråden och insett att jag fått med poster jag egentligen inte avsett att radera. Blir man avbruten tappar man lätt bort tråden i hur man tänkte, och markeringarna hänger kvar, även om man lämnat sidan och sen kommer tillbaka igen. Men men, my bad, och jag ska försöka hålla bättre koll.
 

DeletedUser

Guest
riktigt så var det inte va? ditt inlägg var lite mer riktat och du berömde snarare att dom nya adminsen skulle se till att alla dubbelkonton i DH försvann..

Hur kommer det sig att en hel hög av DH-konton plötsligt blir bannade och inget SK konto?

Detta kan ha att göra med att det helt enkelt inte förekommer fusk hos oss, men att det gör det hos er.

Supernova: Tack för att du visar att även du kan göra fel, istället för att hävda att vi ska vänja oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Det där ligger det lika mycket sanning in som att DH just nu vinner mot SK. Som mina tidigare raderade inlägg påpekar så är nog en större förklaring att SK helt enkelt skedar med halva teamet. Gällande fusk så är det nog en tolkningsfråga vilket fusk som är värst..Vi får ju inte ens anmäla misstankar utan hänvisas till team medlemmar i sk, så ta dina anklagelser och stoppa upp någonstans.

'tycker för övrigt att det är konstigt att SK genast är fullt medvetna om vem eller vilka som är nya moderatorer, admins osv...

Vi dödliga sitter ju inte på samma info direkt..

Men det kanske är ni som tillsätter?
 

DeletedUser

Guest
Det där ligger det lika mycket sanning in som att DH just nu vinner mot SK. Som mina tidigare raderade inlägg påpekar så är nog en större förklaring att SK helt enkelt skedar med halva teamet. Gällande fusk så är det nog en tolkningsfråga vilket fusk som är värst..Vi får ju inte ens anmäla misstankar utan hänvisas till team medlemmar i sk, så ta dina anklagelser och stoppa upp någonstans.

'tycker för övrigt att det är konstigt att SK genast är fullt medvetna om vem eller vilka som är nya moderatorer, admins osv...

Vi dödliga sitter ju inte på samma info direkt..

Men det kanske är ni som tillsätter?

Å vilka admins skulle vi skeda med?
Var det därför vi hade en spelare avstängd för att vi skedar, fast han var ju inte avstängd på grund av fusk :)
 

DeletedUser

Guest
Jag som definitivt inte är involverad i fighten mellan SK o DH blev oxå bortplockad ur ryktestråden och, nota bene, mitt "rykte" la jag in efter att tråden "censurerats", så jag ställer mig väldigt tvivlande till vad det är som händer. Jag har lirat sedan 2007 o forumet är kanonkul att läsa, men när det rensas där pga rent godtycke, då vette hmmmpffr om jag vill fortsätta lira.
 

DeletedUser

Guest
Å vilka admins skulle vi skeda med?
Var det därför vi hade en spelare avstängd för att vi skedar, fast han var ju inte avstängd på grund av fusk :)

Ingen aning, jag vet dock med 100% säkerhet att sk spelare som även är team medlemmar har försökt påverka åt sk´s fördel på väldigt märkliga sätt...vet också att det just nu försiggår metoder som jag närmast skulle likna vid ngn gammal öststat..
Tycker teamet har mkt att bevisa när det gäller att vara konsekventa..
 

DeletedUser

Guest
Ingen aning, jag vet dock med 100% säkerhet att sk spelare som även är team medlemmar har försökt påverka åt sk´s fördel på väldigt märkliga sätt...vet också att det just nu försiggår metoder som jag närmast skulle likna vid ngn gammal öststat..
Tycker teamet har mkt att bevisa när det gäller att vara konsekventa..

Du är fanimaj otrolig!

Så bara för att vi har medlemmar i tw teamet så får vi fördelar, VILKA FÖRDELAR DÅ!?
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Du är fanimaj otrolig!

Så bara för att vi har medlemmar i tw teamet så får vi fördelar, VILKA FÖRDELAR DÅ!?

Kanske inte så att ni andra (ni SK-spelare som inte tillhör tw-team) får fördelar i SK, men de som är i teamet har fördelar som de kan nyttja utan andras vetskap, t om utan att ni andra i SK vet om det.
Oegentligheter finns överallt men kan vara svåra att upptäcka o bevisa. Därmed inte sagt att det inte finns nån i DH som begår oegentligheter, eller någon annan stam för den delen med.
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte så att ni andra (ni SK-spelare som inte tillhör tw-team) får fördelar i SK, men de som är i teamet har fördelar som de kan nyttja utan andras vetskap, t om utan att ni andra i SK vet om det.
Oegentligheter finns överallt men kan vara svåra att upptäcka o bevisa. Därmed inte sagt att det inte finns nån i DH som begår oegentligheter, eller någon annan stam för den delen med.

Okeej om vi måste erkänna.. vi får gratis kontoövervakare också :awsm:

Näj men vi är bara forumsmods i sk ? Så om vi skulle få för oss att använda våra rättigheter till sk's fördel så kan vi kort och gott bara banna er från forumet, ta bort något inlägg elr editera inlägg, men det är långt ifrån osynligt. Så är ganska 100 på att ingen mod gör så.


Edit: Sen kan jag tillägga om en admin med oss. så skulle den personen inte använda sig av det alls. på en annan värld än världen dom är satta admin som.
 
Senast redigerad av en moderator:

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan tala för mig åtminstone (en av 3 för er intresserade) och meddela att -SK- vad jag vet inte får några fördelar av oss ynka mods förutom att de kan fråga oss om reglerna ;)
 
Topp