Det ryktas...

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras, dödade världen gjorde alla gangbangers. hade vi fått köra uppgjorda krig mot flera motståndare med start datum och allt där utmanar sidan kunde koordinerat lite till skillnad från vad vi sätt nu så hade det sätt annorlunda ut nu.

Ryktas att det är fegt av en topp stam att vara nästan fullsatt på 9 medlemmar.

Ryktas att detta är en pinsam anklagelse av dig.
Varför får vi inte välja vårt medlemsantal utan att fråga dig o dina pinsamma åsikter?
Vi har varit 4 konton o legat i topp från start.
1 konto slutade.
Vi skulle då vara 3 konton vore det mer rimmligt för dig?
Kan väl säga att det inte skulle vara något problem igentligen då vi har bra lirarae på våra konton.
Är de andra stammarna med 10 medlemmar lika fega som oss som du påstår?
Vi har jobbat oss upp till den placeringen vi har, inte våra problem att du inte avancerar :p


Med Vänliga Hälsningar Cats med Stam
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske vi skall splitta oss 2 o 2 så omgivningen är nöjda.
Jag kan också få av er skrivandes en adrees där jag kan fråga när vi får adla byar?
Blir ni mer Happy då?
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Var vänliga att lugna ner er. Jag vill inte behöva dela ut varningar eller poäng till spelare som är aktiva på externa men det finns en gräns som inte får nås. Utan externa är till för att man ska kunna vara social och trevlig utan pajkastning.

Mvh Shamaninan!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en pinsam anklagelse av dig.
Varför får vi inte välja vårt medlemsantal utan att fråga dig o dina pinsamma åsikter?
Vi har varit 4 konton o legat i topp från start.
1 konto slutade.
Vi skulle då vara 3 konton vore det mer rimmligt för dig?
Kan väl säga att det inte skulle vara något problem igentligen då vi har bra lirarae på våra konton.
Är de andra stammarna med 10 medlemmar lika fega som oss som du påstår?
Vi har jobbat oss upp till den placeringen vi har, inte våra problem att du inte avancerar :p


Med Vänliga Hälsningar Cats med Stam
Är inte Liemannen samma spelare som Blitzcrank?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte är så mycket som händer på världen just nu?

Dementeras, ytterligare en stam lämnar världen inom kort :) Oba´n för vissa stammar stiger konstant så nog händer det saker alltid!

Ryktas att det inte händer så mycket för sneakerman på världen ÄN ;)
 

M0ckingbird

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ~TIE~ använder sig av spioner för att se när motståndarna är offline så dom kan rensa off byar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ~TIE~ använder sig av spioner för att se när motståndarna är offline så dom kan rensa off byar.

Bara för att du blir anfallen när du inte är inne så betyder inte det att vi har spioner, man är ju inte inne 24/7, visst man kanske är inne 23/7 men skulle jag bli anfallen den timme jag inte skulle vara inne så skulle inte jag börjat gråta och säga att vi har spioner.

Så sluta skylla på att vi har spioner för det har vi verkligen inte, bara tråkigt att vinna på spioneri.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det var jag som tog 2 byar från dig i början SuperNova och därför underlättade en del för Leka? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ~TIE~ använder sig av spioner för att se när motståndarna är offline så dom kan rensa off byar.

Jag vet inte hur många gånger vi ska behöva säga detta men NEJ vi har inga spioner hos er, har aldrig haft och kommer aldrig att ha. Era anklagelser är obefogade och saknar grund precis som alla era andra anklagelser mot oss.

Även om vi skulle haft spioner (vilket vi återigen inte har) så är spionage en del av spelet och även en del av alla krig som någonsin utkämpats i historien på denna planet, ju mer man vet om sin fiende desto lättare är det att besegra den.
Sen att häva ur sig att vi har spioner hos er reflekterar mer på er som ledare än på oss då man endast spionerar åt andra stammar om man är missnöjd med sin egen...eller?
Så ta en titt i spegeln innan ni fortsätter med era anklagelser speciellt eftersom det var ni som inledde hela kriget genom att inte hedra vårat diplomatiska avtal som ni nu i efterhand försöker påstå att ni sagt upp...min inbox saknar iaf ett sånt meddelande och det vet ni mycket väl.
Vill inte höra fler ogrundade påståenden från er sida nu om ni inte också kan backa upp dem med bevis på det ni säger...ryktas det.
 
Topp